Zo heb ik zaterdag heerlijk gezeten met 2 vriendinnen,,, alcohol ging heerlijk we hadden de idiootste gesprekken.
En ik zeg tegen 1 vriendin van gaan we nog stappen ??? Zei zegt ja is goed maar hoe komen we dr dan... Ik mn vriend hebeld hij ons gedropt.. Zijn we eerst langs de kroeg gegaan om wat vrienden te halen die daar waren en wij door naar onze kroeg..
Maar in kroeg 1 was ik al niet meer in staat te lopen maar goed toch naar kroeg 2.
Hele avond giga uit ons dak gegaan staan praten met jan en alleman geen idee meer wie...
En t enige wat ik voorderest van de avond nog weet is dat het licht uit ging en ik dus NAAST mn barkruk lag whahaha oeps !
Ookeen keer met mn nichtje in de kroeg waren we vergeten dat er midden in een trappetje zat ( ladderzat waren we ) en je raad het al
hahahaOver dit zelfde trappetje heeft nichtje trouwens een week geleden haar arm gebroken
lekker stel haha
) en dan beide met de auto naar huis, ik was al vrij nuchter na al het opruimen enz, maar toch echt zo onverantwoord

)

(Heb ooit met een vriendin de hele wedstrijd lopen vertellen hoe leuk/knap/.. die wel niet was, bleek achteraf dat zijn ouders naast ons stonden te kijken. Oeps.)
?