Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:39

Oh lord... Ik doe eigenlijk veelte veel stomme dingen waar ik achteraf smakelijk om moet lachen. :Y)

Zo heb ik zaterdag heerlijk gezeten met 2 vriendinnen,,, alcohol ging heerlijk we hadden de idiootste gesprekken.
En ik zeg tegen 1 vriendin van gaan we nog stappen ??? Zei zegt ja is goed maar hoe komen we dr dan... Ik mn vriend hebeld hij ons gedropt.. Zijn we eerst langs de kroeg gegaan om wat vrienden te halen die daar waren en wij door naar onze kroeg..
Maar in kroeg 1 was ik al niet meer in staat te lopen maar goed toch naar kroeg 2.
Hele avond giga uit ons dak gegaan staan praten met jan en alleman geen idee meer wie...

En t enige wat ik voorderest van de avond nog weet is dat het licht uit ging en ik dus NAAST mn barkruk lag whahaha oeps !

Ookeen keer met mn nichtje in de kroeg waren we vergeten dat er midden in een trappetje zat ( ladderzat waren we ) en je raad het al -O- hahaha
Over dit zelfde trappetje heeft nichtje trouwens een week geleden haar arm gebroken _/-\o_ lekker stel haha

Feria

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:51

Tatjana :')
Ik ben echt braaf als ik dit hier allemaal lees _O-

Zo zijn ik en een vriendin eens samen naar een disco gegaan, beide met de auto want die tent was echt een eind weg. Normaal allebei niet zo'n giga drinkers, maar man wat waren we toen zat :')
We hebben nog meehelpen vegen toen de tent gesloten was, hebben restjes van de drank opgedronken (was leuke barman O:) ) en dan beide met de auto naar huis, ik was al vrij nuchter na al het opruimen enz, maar toch echt zo onverantwoord :oo
Vriendin reed toen echt zigzag over de baan, heb der maar gebeld dat we in een tankstation een koffietje gingen drinken. Uiteindelijk allebei in slaap gevallen in haar auto en de volgende dag nuchter verder gereden.

Verder heeft mijn vriend mij eens goed tipsie gemaakt, op een concert van Steve Aoki. Man man dan blijf ik echt maar praten he. Het ergste is dat ik dan altijd luidop denk/zeg dat ik ga stoppen met praten want dat het op niets slaat. Tot groot genoegen van vriendlief, die het maar blijft herhalen :')

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:55

Ik heb niks, maar een kennis van mij wel!

Hij was na een feest met onze ponyclub heel zat.
dit is dus wat er gebeurde:
Hij lag na dat feest dus in z'n bed, maar moest toen naar de wc.
Ik weet niet of hij nou geen zin had om naar de wc te lopen of omdat hij gewoon stom dronken was...
Maar hij had dus gewoon tegen de slaapkamer muur geplast..
Niet echt fris natuurlijk..

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:58

Haha gadver romy,, en feria.. Poeh gelukkig goed afgelopen... Ik heb nog zoveeeeel verhalen maar ik weet ze nu gewoon ff niet haha.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:59

Jannickee schreef:
Hahhaha geweldig _O-
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker :')

_O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 21:12

De meest idiote keer was met oud en nieuw 2007/2008 (het was toen gruwelijk mistig!!),
ik moet alweer lachen als ik eraan denk :')

Ik was met mijn zusje en buurjongen (we wonen heel erg buitenaf) naar het jeugdhonk gegaan in het dorp.
Mijn zusje vond er niks aan, dus we gingen haar naar huis brengen Ik had nogal veel op en slingerde een beetje (heel erg).
Je kon geen hand voor ogen zien, want het was ontzettend mistig.. Ineens hoorde mijn buurjongen achter zich een luide plons;
Tja, dat was ikke, hehehe ikke lag daar in de sloot ;-)

Het was een slootje van ongeveer een meter diep, maar wel steile walkanten waardoor je (zeker als je dronken bent)
er niet zelfstandig uit kunt komen. Eerst heb ik 10 minuten staan ruziën met de buurjongen omdat ik eerst
mijn fiets uit de sloot wilde hebben, hierdoor liet ik hem mij er niet uithelpen |o
Ondertussen was mijn zusje in volle paniek mijn moeder aan het bellen :=

Buurjongen heeft toen toch eerst mijn fiets eruit gehaald en mij daarna.. Maar..
Toen ik op het droge stond merkte ik ineens op dat ik niks meer aan mijn voeten had :)*
Hierop keek ik naar de sloot, en zag daar mijn klompen (had die avond houten klompen aan) drijven..
Tja, wat doe je dan??!

Natuurlijk, je neemt een aanloop en springt gewoon de sloot weer in :o

En dat terwijl mijn zusje ondertussen al op haar buik lag om mijn klompen te kunnen pakken,
ze had ze bijna maar als dank kreeg ze een vloedgolf water over zich heen omdat ik niet al te sierlijk
de sloot weer in ging (lees: met een bommetje). _O-

Ze konden me dus voor de tweede keer uit de sloot hijsen :j
Daarna moest ik verplicht tussen ze infietsen en hielden ze me beide vast..
Zo zijn we naar huis gereden, waar mijn moeder al op ons zat te wachten *-:)
(Helaas, zijn de foto's verdwenen.. De SD-kaart crashte toen hij in de computer gestopt werd :Y) )

Toen ik thuis kwam heb ik andere kleren aangetrokken en ben ik (met het kroos nog in mijn haar!!! :x )
samen met mijn buurjongen weer naar het jeugdhonk gegaan :')

Mijn pa lag al te slapen toen mijn moeder het hoorde. Hij had ook een borrel teveel op en de volgende ochtend
heeft hij mij wakker gebulderd omdat hij er zo ontzettend om moest lachen :')

En toen hij eindelijk (tot groot genoegen van mijn moeder en zusjes) weer stil was, kwam ik
de trap afgelopen en begon het weer opnieuw.. Hij heeft nog een paar dagen buikpijn gehad
omdat hij zo lang en hard gelachen heeft _/-\o_

Ieder jaar met oud en nieuw wordt er weer smakelijk om gelachen..
Afgelopen jaarwisseling was het alweer 5 jaar geleden!
En ik maar hopen dat ze het snel zouden vergeten O:)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:24

Hahahaha geweldig ik had ook niet meer bijgekomen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:28

ik ging de tv meppen omdat ik gordon en gerard vervelend vond :') verder heb ik niet zoveel uitgehaald, thank god hahaha

twee vriendinnen van mij waren trouwens heerlijk aan het dansen, toen ze allebei daarna kei hard plat op de grond vielen :') hahaha

en een andere vriendin van mij ging alle dure biertjes van haar vader (die hij eens per jaar koopt voor heel veel geld op een speciale beurs) uitdelen op een feestje :')

verder niet eigenlijk!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:32

Frederieke_ schreef:
en een andere vriendin van mij ging alle dure biertjes van haar vader (die hij eens per jaar koopt voor heel veel geld op een speciale beurs) uitdelen op een feestje :')

verder niet eigenlijk!

Oew dat is wel erg zeg := zal dr vader niet blij mee zijn geweest :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:48

Ik stap de laatste tijd niet zoveel meer, maar de laatste keer kan ik mij nog heel goed herinneren.

Mijn vriend heeft een bakwagen waarmee hij op de markt staat om vis te verkopen.
Op een zaterdagavond was ik behoorlijk dronken en zijn we na het stappen even naar zijn bakwagen gereden omdat hij iets moest checken.
Toen hij bezig was met de bakwagen ben ik naar buiten gelopen en heb ik volop tegen zijn bakwagen lopen kotsen :+
Ik snel weer na de auto gerend en op hem gewacht alsof er niks aan de hand was O:)

Volgende dag ging vriendlief met zijn mooie bakwagen naar de markt. Toen hij daar aankwam zag hij pas wat er met zijn wagen gebeurd was.
Kreeg een foto van hem via whatsapp met: Thanks schatje, nu sta ik voor l*l op de markt, mijn wagen stinkt nog erger dan de vis met die kotslucht en ik kan mijn wagen schoonmaken. Hou van je x

* best grappig :') *

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:50

Hahahahaha :p prachtige reactie van je vriend ook haha.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:45

Escada schreef:
Ik stap de laatste tijd niet zoveel meer, maar de laatste keer kan ik mij nog heel goed herinneren.

Mijn vriend heeft een bakwagen waarmee hij op de markt staat om vis te verkopen.
Op een zaterdagavond was ik behoorlijk dronken en zijn we na het stappen even naar zijn bakwagen gereden omdat hij iets moest checken.
Toen hij bezig was met de bakwagen ben ik naar buiten gelopen en heb ik volop tegen zijn bakwagen lopen kotsen :+
Ik snel weer na de auto gerend en op hem gewacht alsof er niks aan de hand was O:)

Volgende dag ging vriendlief met zijn mooie bakwagen naar de markt. Toen hij daar aankwam zag hij pas wat er met zijn wagen gebeurd was.
Kreeg een foto van hem via whatsapp met: Thanks schatje, nu sta ik voor l*l op de markt, mijn wagen stinkt nog erger dan de vis met die kotslucht en ik kan mijn wagen schoonmaken. Hou van je x

* best grappig :') *

:') _/-\o_
Hij bleef er wel erg kalm bij, mijn vriend zou me echt vervloeken denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:37

Sammy_xxs schreef:
Frederieke_ schreef:

verder niet eigenlijk!

Oew dat is wel erg zeg := zal dr vader niet blij mee zijn geweest :')

hij is er nog niet achter gekomen hahaha _O-

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:48

Feria schreef:
Tatjana :')
Ik ben echt braaf als ik dit hier allemaal lees _O-

Zo zijn ik en een vriendin eens samen naar een disco gegaan, beide met de auto want die tent was echt een eind weg. Normaal allebei niet zo'n giga drinkers, maar man wat waren we toen zat :')
We hebben nog meehelpen vegen toen de tent gesloten was, hebben restjes van de drank opgedronken (was leuke barman O:) ) en dan beide met de auto naar huis, ik was al vrij nuchter na al het opruimen enz, maar toch echt zo onverantwoord :oo
Vriendin reed toen echt zigzag over de baan, heb der maar gebeld dat we in een tankstation een koffietje gingen drinken. Uiteindelijk allebei in slaap gevallen in haar auto en de volgende dag nuchter verder gereden.

Verder heeft mijn vriend mij eens goed tipsie gemaakt, op een concert van Steve Aoki. Man man dan blijf ik echt maar praten he. Het ergste is dat ik dan altijd luidop denk/zeg dat ik ga stoppen met praten want dat het op niets slaat. Tot groot genoegen van vriendlief, die het maar blijft herhalen :')

Ik weet niet hoor, maar met alcohol op achter het stuur gaan zitten vind ik niet echt braaf :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:03

Haha die van EliseBrouwer met dat kroos in d'r haar. :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:11

Kahawa schreef:
Haha die van EliseBrouwer met dat kroos in d'r haar. :')

Schaam me daar nog het meeste voor eigenlijk :')

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:35

Ik weet niet wat ik heb, maar sinds ik van het bestaan van Johannes (de bultrug) af weet, vertel ik iedereen die ik tegen kom dat mijn trouwe maatje Johannes niet meer onder ons is.. Iedereen denkt dat Johannes mijn (menselijke) beste vriend was, totdat vriendinnen ze even inlichten dat het om de bultrug gaat.
Heb al met meerdere vreemden een minuut stilte gehouden, voor de bultrug..

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:43

Hahah LauraP _O-

Prachtig..
Ik krijg het altijd voor elkaar om turken en marrokkanen voor de gek te houden. Ik heb een heerlijk brits engels accent en kan dan in m'n zatte gepraat honderduit praten. Alles wijsmaken wat er net in mijn hoofd op komt.

En ik ben eens verdwaald. Terwijl ik notabene al m'n hele leven zowat in die omgeving woonde kon ik de flat niet meer vinden bij wie ik bleef slapen.
Toen moest ik heel zielig opbellen. 'Maar waar ben je nouuuuu? Ik weet niet meer waar ik beeeeennnnn?'
En werd ik opgehaald terwijl ik eigenlijk al voor de deur stond. :')

Nog meer raars uitgespookt?
Naja, ik heb wel eens stomme dingen gedaan zoals geen zin meer hebben om naar de discotheek te lopen en halverwege dan maar liften. :')
Dat soort slechte ongein. :=

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:44

Haha, geweldig topic :')

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 22:48

lauraP schreef:
Ik weet niet wat ik heb, maar sinds ik van het bestaan van Johannes (de bultrug) af weet, vertel ik iedereen die ik tegen kom dat mijn trouwe maatje Johannes niet meer onder ons is.. Iedereen denkt dat Johannes mijn (menselijke) beste vriend was, totdat vriendinnen ze even inlichten dat het om de bultrug gaat.

Hahahaha, prachtig dit :')

Als ik iets teveel op heb denk ik dat elke blonde jongen Zweeds is. Elke keer weer in het Zweeds zeggen dat diegene lekker is. Enige Zweedse zinnetje wat ik ken. Heb een lichtelijke verslaving aan Zweedse mannen :D

Verder 1 keer van de trap afgedonderd midden in de kroeg. Was helemaal trots en heel de kroeg moest het weten... -O-

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-13 21:17

Ik had laatst een avond met een jongen staan bijpraten waar ik ooit mee gescharreld had. Dus ik gewoon allerlei kei erge en intieme dingen vertellen, en hij gewoon luisteren, terugpraten e.d. .. Bleek dat die exscharrel die ik dacht dat het was, op dat moment in Amerika zat.. Met wie ik de hele avond heb staan praten? Geen flauw idee.. Zal wel een look a like zijn geweest ofzo :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 21:31

HAHAHA _O-

Haha die is helemaal prachtig. OMG. Wat een toffe gast ook, dat ie niet vol moest lachen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 23:39

Een jongen die ik best zag zitten en waar ik al vaker mee gezoend had, zo ook de desbetreffende avond. Hij liep even naar buiten en ik zou even naar m'n vriendinnen gaan en daarna hem opzoeken..

Toen ik naar buiten wilde lopen, kwam er een jongen langs waarop ik echt een huge crush had zo'n 2 jaar geleden, hij had me ooit hockeytraining gegeven :') :') en ik ging altijd bij zijn wedstrijd kijken want hij was zo leukkkkkk <3 (Heb ooit met een vriendin de hele wedstrijd lopen vertellen hoe leuk/knap/.. die wel niet was, bleek achteraf dat zijn ouders naast ons stonden te kijken. Oeps.)
MAAR op die zaterdagnacht, ineens zag hij me wel zitten! Hij liep langs en zoende me zo ineens uit het niets!

Jongen die-ik-wel-zag-zitten die kwam toen net voorbij lopen en sindsdien heb ik nooit meer een woord gesproken met hem. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 00:24

lauraP schreef:

Hahahaha geweldig _/-\o_

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 02:47

Ik heb dr wel eentje van een vriendinnetje die net heel trots zei:

Jaaa ik ken best wat voetballers hooor:
Wesley Sneijder en Orlando Bloom...

Ehhh wat? :O? _O-