ppfff wat een dag weer...... Vanmorgen heel de ochtend zwaar bewolkt..... Hele speurtocht uitgestippeld, ons eigen kapot gelopen....... Werd 1 van de knollen een beetje dol dus....game over...einde spreurtocht..... Lekker met de boot weg gegaan.....in de zon die er eventjes was....... Opeens.....koud , veel wind en erge honger dus zwemmen ging niet door. Kids kapot moe, hongerig en moesten allemaal plassen op de boot Morgen laatste dagje en dan zit het er weer op. Wat het weer betreft hadden we het slechter kunnen treffen deze week
MickeyenVici
Geplaatst: 30-07-11 06:40
Hier begint de dag bewolkt maar droog. Quartel je hebt wel een drukke week achter de rug of niet met alle kinderen?
Laatst bijgewerkt door MickeyenVici op 30-07-11 06:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier begint de dag bewolkt maar droog. Quartel je hebt wel een drukke week achter de rug of niet met alle kinderen?
ja, ik ben ook gesloopt hoor Ik ga er nu weer heen en vanmiddag om half 4 worden ze weer lekker door de ouders opgehaald. Dan nog even alle fotos uitzoeken en daar een leuke CD van in elkaar knutselen en dan is het echt evenklaar. Ik hoop maar dat we het vandaag nog eventjes droog houden
Grijs, KOUD, en vanmiddag heel licht wat regen. Zit hier nu in mn trainingsbroek, shirt, shirt met lange mouwen, vest met fluffyspul, dikke sjaal en pantoffels, en heb het nog steeds koud Al ben ik dan ook wel een koukleum