heb overigens een trackingnummer gekregen : LJ626356365US Waar kan ik kijken waar die is??
edit: USPS is die verzonden dit staat er:
Label/Receipt Number: LJ62 6356 365U S Service(s): International Letter Status: Acceptance
Your item was accepted at 1:46 pm on September 06, 2011 in HOLLY, MI 48442. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results: Bullet Acceptance, September 06, 2011, 1:46 pm, HOLLY, MI 48442 Bullet Electronic Shipping Info Received, September 06, 2011
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 13-09-11 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb juist vrachtladingen aan nepperds besteld.....kost niks en ik wissel dagelijks en geef regelmatig een armbandje kado!
__Nicky
Geplaatst: 13-09-11 15:49
daffodil schreef:
Oeh ik heb een leuke tas gewonnen! Best humor, want ook die komt gratis verzonden vanuit hongkong, hoe ze dat toch kunnen doen?
Hoe win je dat dan? Ik krijg heel vaak een mailtje; you have won this item! oid en dan staat het product erin wat ik net heb gekocht. Ik verwijder het altijd. Maar heb ik dan echt wat gewonnen?
Never_Mind
Geplaatst: 13-09-11 16:19
Als je via direct kopen wat koopt, dan niet nee Iets winnen is in dit geval dat je een veiling wint (het hoogste bod hebt)...
moonfish13
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-11 16:27
Grrr nog steeds mijn thermometers niet, even kijken hoe lang daar voor stond..
Ik bied wel eens klakkeloos op tien dingen tegelijk en als ik dan zo'n mailtje binnenkrijg dat ik iets gewonnen heb, kan ik daar helemaal blij van worden!!! En het is simpelweg niks meer dan dat je het hoogste bod hebt.....
Ik denk dat ik niet te lang in dit topic moet blijven hangen. Alle leuke linkjes brengen mij alleen maar op goede (nouja, eigenlijk slechte ) ideeën! Ik zie steeds meer leuke dingen. Eerst maar even afwachten of ik mijn inmiddels gewonnen (en uiteraard betaalde) object binnenkrijg. *Spannend*
Ik bestel echt al jaren op ebay en ik heb slechts één keer iets niet binnegehad, notabene uit Engeland. Gok dat ik door de jaren heen zo'n 150 keer iets uit Hongkong en omstreken heb laten komen, komt altijd binnen!!!
Wow heb vandaag mijn arabische halster uit amerika binnen gekregen, is een beetje vreemd gedraaid maar denk ik wel tof op een paardenhooft ik verwachte dat het veel langer duurde
deedee19
Geplaatst: 13-09-11 19:35
luuntje schreef:
Wat voor code gebruik je voor Pandorabedels? Zijn er ook "echte" Trollbeadsbedels?
Ik heb er al verschillende gekocht allemaal echt Ik zoek meestal op authentic pandora
Waarom hebben ze niet gewoon van die plimsolls gympen in een neon kleur met redelijke verzendkosten?
maartje_h
Geplaatst: 13-09-11 19:50
Hallo meiden, ik kom zo even binnenvallen hoor. Maar weet iemand hier ook wat de (pakket) verzendkosten vanuit Duitsland zijn? Want ik zie veel leuke dingen op ebay maar de verzendkosten verschillen nogal van 3,80 tot 22 euro en dan soms voor dezelfde spullen.. Maar regelmatig staat er ook compleet niets bij maar wel dat het verzonden wordt naar Nederland..
minouesmee
Geplaatst: 13-09-11 19:55
Ik heb 1 keer iets uit Duitsland besteld en toen was het iets van 9 euro... heb sommige verkopers wel eens gemaild en dan was het 18 euro.
Oee ik heb leuke uggs gezien, helaas niet mijn maat. Maar ik durf het eigenlijk ook niet aan om zo van ebay te kopen.
Vtaagjr als je uit nld pakketje krijgt(op nld adres) bij t&t staat afgeleverd (adres klopt) maar is niks aangekomen? Bij buren is niet logisch is namelijk bedrijf en hele dag open (andere pakketjes ook geen probleem) Wat nu?