Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randyLOVER schreef:vandaag nog op mijn werk in de supermarkt een moeder met 5 kinderen. De appelflappen waren in de reclame dus hatzee moeder pakt 3 dozen en opent er alvast 1 en gaat lekker uitdelen aan haar kinderen en neemt zelf ook vrolijk een appelflap al 'vretend' de winkel door.. ik vind dat echt zeer aso..
JessAndHope schreef:Yellowcab schreef:
Ik vind dat echt niet heel veel frisser dan met schoenen eigenlijk.
Ik weet niet wat jij met je voeten/sokken doetMaar die van mij zijn gewoon schoon hoor
peacehorses schreef:Ik snap niet zo goed wat hier nou zo storend aan is.. ze betaalt er toch gewoon voor? Ik heb ook wel eens toen ik klein was van m'n moeder alvast een krentenbol gekregen die we in de winkel aan het kopen waren omdat ik de hele dag nog niet gegeten had. Aangezien ze het ook gewoon afrekent vind ik het niet echt asociaal. Als iemand iets opent en het dan weer teruglegt is het een ander verhaal natuurlijk.
peacehorses schreef:randyLOVER schreef:vandaag nog op mijn werk in de supermarkt een moeder met 5 kinderen. De appelflappen waren in de reclame dus hatzee moeder pakt 3 dozen en opent er alvast 1 en gaat lekker uitdelen aan haar kinderen en neemt zelf ook vrolijk een appelflap al 'vretend' de winkel door.. ik vind dat echt zeer aso..
Ik snap niet zo goed wat hier nou zo storend aan is.. ze betaalt er toch gewoon voor? Ik heb ook wel eens toen ik klein was van m'n moeder alvast een krentenbol gekregen die we in de winkel aan het kopen waren omdat ik de hele dag nog niet gegeten had. Aangezien ze het ook gewoon afrekent vind ik het niet echt asociaal. Als iemand iets opent en het dan weer teruglegt is het een ander verhaal natuurlijk.
Loose schreef:weet niet hoor, maar als iemand zn schoenen uitdoet in het openbaar, betekent dat dan niet meestal gewoon dat diegene warme (=zweet) voeten had?
Loose schreef:weet niet hoor, maar als iemand zn schoenen uitdoet in het openbaar, betekent dat dan niet meestal gewoon dat diegene warme (=zweet) voeten had?
carr_friesje schreef:wat ik associaal vind?
als collectant naar een voordeur lopen, zien dat de bewoner je heeft gezien en de hand naar elkaar opsteken.
bij de voordeur staan wachten, aanbellen en dan gewoon niet opendoen.. dát vind ik pas associaal