Het manegepaardenpensioenfond in Zwijndrecht (Aqua) is afgeleverd!!!!
De opvang van Wendy Rietveld via een contactpersoon in Krimpen aan den IJssel (Bedouin)
De Boldermanege in Sliedrecht (daffodil) wordt maandag afgeleverd!!!
Groep 2:
De Roemeense paarden in Nood in Klarenbeek (bij Apeldoorn) (Willeke)
Zorgboerderij Beltrum in Beltrum (Richting Enschede) (Black_Rider)
Groep 3:
Stichting de Vriendelijke reus in Heerhugowaard (bij Alkmaar) (Witchy6)
Breidablick in Middenbeemster (Fienaaa)
Groep 4:
De rsvg in Sittard (Zuid-Limburg) (Halflingertje)
Groep 5:
Stichting Handicap in Breda (Fresley)
The old horse lodge in Laarne Belgie (nabij Gent) (Shanelle)
Groep 6:
De hondendekens voor Polen (in Zaandam) (Annebe)
Groep 1 wordt bezorgd door Daffodil en Zooist, afspraken zijn gemaakt Groep 2 wordt bezorgd door Zooist afspraken moeten nog gemaakt worden Groep 3 wordt bezorgd door Daffodil afspraken moeten nog gemaakt worden Groep 4 wordt bezorgd door Leliev en Inowa, afspraken moeten nog gemaakt worden Groep 5 wordt bezorgd door Valina (Stichting Handicap) en door From Norway (Old Horse Lodge), afspraken moeten nog gemaakt worden Groep 6 wordt opgehaald
Al er nog meer vrijwilligers zijn die spullen richting een goed doel willen brengen, kan je altijd contact opnemen. Hou er rekening mee dat het een behoorlijke vracht kan zijn en je dus ruimte nodig hebt om het te kunnen vervoeren.
ik wil wel helpen spullen naar de vriendelijke reus brengen. ik heb een flinke auto waar veel spullen in kunnen. laat maar weten. en ik rijd t liefst van ergens in de zaanstreek naar heerhugowaard.
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-11 22:08
Witchy, daffodil brengt de spullen naar jullie toe. Ze neemt vanzelf contact op om een afspraak te maken
witchy6
Geplaatst: 16-12-11 10:50
Zooist schreef:
Witchy, daffodil brengt de spullen naar jullie toe. Ze neemt vanzelf contact op om een afspraak te maken
Ikzelf heb inmiddels een PB gestuurd naar Willeke en Black_Rider om af te spreken. Deze spullen wil ik in de eerste week van januari gaan brengen want dan ben ik nog vrij.