Van mijn opa, hij heeft waarschijnlijk een hart infarct gehad.
sterkte!
Ja het banketstaaf is dat ik haar al op msn sprak net en ik vergat haar helemaal te feliciteren! maar ze vind het niet zo erg hoor.. Ik ga ze over 4 weken opzoeken, dan gaan we het lekker vieren!
Froukje
Forever young
Geplaatst: 21-01-11 22:36
Van mijn pijnlijke voeten.... Wordt toch maar eens tijd voor een bezoekje dokter..
dat ik mn mondeling M&O niet heb gehaald, voor de tweede keer, en m dus volgend jaar over moet doen :'(
jolmer20
Geplaatst: 21-01-11 23:52
moppielover schreef:
Van mijn opa, hij heeft waarschijnlijk een hart infarct gehad.
Sterkte! Is hij gedotterd of niet?
Lieveranders
Geplaatst: 21-01-11 23:54
Froukje1993 schreef:
Van mijn pijnlijke voeten.... Wordt toch maar eens tijd voor een bezoekje dokter..
Ow dat is vervelend hoe denk je dat dat komt dan?
Froukje
Forever young
Geplaatst: 21-01-11 23:58
Lieveranders schreef:
Froukje1993 schreef:
Ow dat is vervelend hoe denk je dat dat komt dan?
Aan bijde voeten, groeien mijn kleine tenen onder mijn andere tenen. Dat begint nu naar 17 jaar nogal pijnlijk te worden, maar als ik de verhalen van mijn buurvrouw hoor ga ik liever niet naar de dokter. Vrijwillig je tenen laten breken... brrrrrr Maar er zal wel niet veel anders opzitten, begint nu echt zeer te doen, kan amper nog lopen. En na een dag werken zit ik 's avonds haast jankend op de bank.
Lieveranders
Geplaatst: 22-01-11 00:06
ai dat is vervelend! Ik kan me voorstellen dat je ze niet wil laten breken inderdaad.. Maar zo rond blijven lopen houd je natuurlijk ook niet zo lang meer vol..
Dat ik gisteren met mijn blote voet in een spijker ben gaan staan en mijn voet nu nog steeds pijn doet. Wat doet dat trouwens pijn zeg, als je met je voet in iets scherps stapt! Heb een hoge pijngrens, maar heb toch even goed staan vloeken.
Net teruggekomen van een 5-daags uitje met school naar Londen en nog niemand wat kunnen vertellen omdat ik zo erg moet hoesten..
Sunnda
Geplaatst: 22-01-11 15:22
dat mijn pony nu al drie maanden niet in orde is en dat steeds in je achterhoofd zit waardoor mijn concentratie niet al te best is.. donderdag weer controle en dan maar hopen dat het eindelijk goed is.
moppielover
Geplaatst: 22-01-11 15:45
GekvanFleur: Sterkte . Dat is echt vervelend dat je pony niet in orde is .
Dankjulliewel allemaal .
Waarschijnlijk is het toch geen hartinfarct . Waarschijnlijk heeft hij te weinig kalium. Omdat hij een te grote nier heeft krijgt hij plaspillen maar daardoor gaan alle stoffen te snel weg en maakt hij niet genoeg kalium aan.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 22-01-11 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt