Marije112 schreef:Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dan was ik zelf de blunderaar..
Mijn ex had me nog niet voorgesteld aan zijn zusje. En toen we samen uitgingen met wat vrienden van hem en mij was er telkens een meisje die heel erg onze kant op keek. Ze kwam steeds dichterbij en ik nam uiteraard steeds meer een vijandelijke houding aan haha. Uiteindelijk ging ze met mijn ex praten, maar in de club kon ik niets verstaan van wat ze zijden dus ik legde alvast een veel betekenende hand op zijn arm. Zo van.. AFBLIJVEN.Vervolgens ging ze samen met wat vriendinnen voor zijn neus staan dansen waarbij ze de hele tijd aan dr boobs zat en die ook telkens tegen elkaar aan drukte en omhoog duwde naar zijn gezicht toe. Heel bizar. Ik haar op mijn arrogantst aangekeken, vol walging en een arm om mijn ex zijn middel geslagen en tegen hem aan gaan leunen.. Als ik nu niet duidelijk was.. Meisje droop idd af, ik nog even venijnig naar haar gekeken. Eind goed al goed. Enfin, mijn ex ging eerder naar huis dan ik. Later die avond kwam er een vriend van mijn ex naar me toe, beetje dansen en praten enzo, heel gezellig. Ineens vraagt hij: "Weet je wie dat meisje is?" Ik zo: "Euh.. Nee..?" *Ging om het meisje die heel opdringerig deed naar mijn ex.* Hij zo: "Dat is het zusje van *ex*"
Kon wel door de grond zakken!Nohhh. En dan moet je je dus nog gaan voorstellen ook. Mygoodness
.
Waarom doet een zusje dat bij haar broer

Nee de ex van haar zus....