Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:04

Marije112 schreef:
Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dan was ik zelf de blunderaar.. :=

Mijn ex had me nog niet voorgesteld aan zijn zusje. En toen we samen uitgingen met wat vrienden van hem en mij was er telkens een meisje die heel erg onze kant op keek. Ze kwam steeds dichterbij en ik nam uiteraard steeds meer een vijandelijke houding aan haha. Uiteindelijk ging ze met mijn ex praten, maar in de club kon ik niets verstaan van wat ze zijden dus ik legde alvast een veel betekenende hand op zijn arm. Zo van.. AFBLIJVEN. :+ Vervolgens ging ze samen met wat vriendinnen voor zijn neus staan dansen waarbij ze de hele tijd aan dr boobs zat en die ook telkens tegen elkaar aan drukte en omhoog duwde naar zijn gezicht toe. Heel bizar. Ik haar op mijn arrogantst aangekeken, vol walging en een arm om mijn ex zijn middel geslagen en tegen hem aan gaan leunen.. Als ik nu niet duidelijk was.. Meisje droop idd af, ik nog even venijnig naar haar gekeken. Eind goed al goed. Enfin, mijn ex ging eerder naar huis dan ik. Later die avond kwam er een vriend van mijn ex naar me toe, beetje dansen en praten enzo, heel gezellig. Ineens vraagt hij: "Weet je wie dat meisje is?" Ik zo: "Euh.. Nee..?" *Ging om het meisje die heel opdringerig deed naar mijn ex.* Hij zo: "Dat is het zusje van *ex*"
Kon wel door de grond zakken! _O- Nohhh. En dan moet je je dus nog gaan voorstellen ook. Mygoodness :o.

Waarom doet een zusje dat bij haar broer >;)[/quote]

Nee de ex van haar zus....

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:06

marcha1987 schreef:
Mijn ex had me nog niet voorgesteld aan zijn zusje.

Nee de ex van haar zus....[/quote]

Kipje39

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:49

UIt haar verhaal maakt ik idd ook op dat het om het zusje van haar ex gaat....

Idd ik vraag me ook af waarom een zusje zulk gedrag aan haar broer zou laten zien...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 13:15

Hahaha, ik dacht net hetzelfde :)) . Ik heb dan wel geen broer, maar dat zou ik toch al hélemaal niet doen. Ik zou niets hebben van "ik kon wel door de grond zakken", ik zou evengoed nog iets hebben van "my goodness, vinden die mensen het normaal om zo met gezinsleden om te gaan?" := .

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:30

Oh, ik heb er nog 1!
Wij hebben thuis een groot erf en oprit. Ik zag mijn ex in de auto al naderen vanuit het keukenraam, dus ik liep vast richting voordeur. Sta in de deuropening en zie hem zijn vaders auto parkeren, midden op erf, zoals altijd. Alleen loopt ons erf wat af en blijkbaar had meneer de handrem er niet opgezet. Dus hij doet het portier dicht en loopt richting voordeur. Hoort achter zich iets, draait zich om en ziet de auto wegrijden :') heb hem nog nooit zo snel zien rennen en in de auto zien springen. En in plaats van dat ie eerst rustig afremt, trekt ie direct de handrem erop. Gevolg: auto met een klap tot stilstand en hij vol met zijn neus op de claxon _O-
God, ik zie het zo weer gebeuren. Wat heb ik in een deuk gelegen _O- _O- :') de *tuut* maakte het he-le-maal af _O-

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:36

Pascal schreef:
UIt haar verhaal maakt ik idd ook op dat het om het zusje van haar ex gaat....

Idd ik vraag me ook af waarom een zusje zulk gedrag aan haar broer zou laten zien...

Het was ook vrij raar, snapte het zelf ook niet helemaal maar blijft stom om dan te horen dat het zijn zusje was.
Voor zover ik weet gingen die twee heel normaal met elkaar om. Dit 'incidentje' heeft zich iig nooit herhaald :P.. Was vast een onderlinge grap oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:42

VogeltjeM schreef:
Varekaj schreef:
Heb het met de rijschool gedaan, mijn rijbewijs met de 20u les die erbij hoorde. Heeft me ook net geen €100 gekost hoor, hangt sterk af per rijschool+regio. Ook nog geoefend met ouders rna en na 5 jaar nog steeds ongeval- en boetevrij :)

OMG, ik ben in totaal 2100 euro kwijt nu aan m'n rijbewijs (43 uur gereden + theorie + tussentijdse toets + 1x examen) :oo waarom woon ik niet in België? ;(

Ik heb niet echt blunders, wel een exscharrel die ooit zei dat ik biseksueel ben ''omdat ik gewoon nog geen echte vent heb gehad" (hij bakte er niks van overigens). Heb daar echt nog maaanden grapjes over gemaakt met vrienden :P

eh woeps, moest €1000 zijn, zie nu pas dat er een 0 te weinig stond. Nouja, nog steeds pak minder dan wat jij hebt moeten geven!

Scharreltje van tijd terug ging ook rij-examen doen, 1e x mocht ie zelfs niet starten omdat zijn auto niet in orde was, achterlicht kapot ofzoiets. Hij dus vol zenuwen naar de 2e poging. Niet geslaagd, volgens hem om een klein foutje, maar wou niet zeggen wat. Ging het weekend daarop uit, kwam een vriend van hem tegen, en het onderwerp werd dat rijbewijs. Dat "foutje" was dus zo'n instinker, de examenbegeleider had gezegd "eerstvolgende rechts". de eerstvolgende rechts was een eenrichtingsstraat. Is ie ondanks het hele duidelijke verbodsbord (ik ken die baan) toch maar ingeslagen. Ok, rij maar opnieuw richting examencentrum, u bent niet geslaagd. Hij snapte niet waarom. Ik dacht dus na die uitleg dat hij het bord écht niet gezien had, maar hij is nogal bijdehand.
Nou had die examenbegeleider gezegd "meneer, u bent een eenrichtingsstraat ingereden". Gaf bijdehandje als reactie "maar ik rij toch ook maar in 1 richting"...

Heb em de rest van de avond echt de hele tijd zitten uitlachen (en doe ik nu soms nog als hij over zijn rijbewijs begint. dat ie nog steeds niet heeft)

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:29

Varekaj, ik dacht al, €100 is wel superweinig, dan verhuis ik naar jou gedeelte in België! Maar met een extra nul komt het al wat meer in de buurt hier. Het is en blijft een dure grap, autorijlessen!

Ik ben nog aan het nadenken over een blunder van mijn ex, ik ben er heilig van overtuigd dat er nog zoveel blunders zijn, maar kan er nu even niet opkomen..
Ohja,ik bleef een keertje bij mijn ex slapen. We hadden die avond voor de zoveelste keer ruzie. Maar ik was zo ontzettend moe, dat ik gewoon in slaap ben gevallen terwijl hij zat af te geven op mij :D
's Morgens beweerde hij dat hij geen oog dicht had gedaan (terwijl ik 's nachts even was wakker geworden en toen lag hij hard te snurken, maar dat kon niet, hij was wakker hoor..) en kon ik alles nog maar eens aanhoren, maar veel erger omdat ik in slaap was gevallen.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:10

Als hij echt boos is val je toch niet zomaar in slaap ? :P
Of was ie gewoon normaal tegen je aan het praten?

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 16:36

Nou niet echt een blunder, maar wel een hele grote afknapper.
Van die gozers die niet normaal nederlands kunnen.
Okéé iedereen maakt wel eens een taalfoutje maar deze zijn te erg

sjerryken = jerrycan
pertalen = betalen
wand = want
broert = beroerd
leerd = leert
afspreeken = afspreken

En op de rest kom ik even niet op :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:08

Op msn?
Of in spreektaal ? :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:23

msn denk ik, maarja toch irritant :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:25

Jaa _O-

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:43

hahah er schoot me net weer een verhaal te binnen met ruudjemiauw (zien eerdere post)

Ruud was bij mij smiddags en we waren alleen thuis. We hingen een beetje op de bank te kleffen toen spongebob in een keer op tv verscheen (ik lag op de afstandbediening en zapte naar disneyxd? ) Ruudje bedenkt zich geen moment, springt van de bank en doet een heel stom dansje op de introtune van spongebob. Hij raakt helemaal enthousiast en begint zn shirt uit te trekken, zn broek los te maken en aan het eind van het liedje staat hij in zn onderbroek in een sexy pose naar mij te wijzen. Hij wil net weer naar me toe lopen, horen we vanuit de keuken ineens applaus! Blijkt dat mijn moeder, zus en broertjes net thuis waren gekomen voordat hij begon met dansen _O-
Ik kwam niet mee bij! heb echt zo hard gelachen dat ik er buikpijn van kreeg! :')

Dakario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:58

livelife schreef:
hahah er schoot me net weer een verhaal te binnen met ruudjemiauw (zien eerdere post)

Ruud was bij mij smiddags en we waren alleen thuis. We hingen een beetje op de bank te kleffen toen spongebob in een keer op tv verscheen (ik lag op de afstandbediening en zapte naar disneyxd? ) Ruudje bedenkt zich geen moment, springt van de bank en doet een heel stom dansje op de introtune van spongebob. Hij raakt helemaal enthousiast en begint zn shirt uit te trekken, zn broek los te maken en aan het eind van het liedje staat hij in zn onderbroek in een sexy pose naar mij te wijzen. Hij wil net weer naar me toe lopen, horen we vanuit de keuken ineens applaus! Blijkt dat mijn moeder, zus en broertjes net thuis waren gekomen voordat hij begon met dansen _O-
Ik kwam niet mee bij! heb echt zo hard gelachen dat ik er buikpijn van kreeg! :')

Omai hij zal zich schamen nu _O- :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:05

Hahaha een striptease op spongebob... Dat KAN gewoon niet opwindend zijn! :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:17

Maar wel ontzettend schattig!!
Ik ben wel de gelukkige om met maar liefst €105 mijn rijbewijs te halen :D
Even denken welke blunders die lamlul van een ex van me deed, bij hem was er niets romantisch aan

Ik verdachte hem al een tijd van vreemdgaan maar was niet zeker, wel ging hij wel erg vaak naar zijn ouders :? Nuja, misschien was het er wel gezelliger dan bij mij? Opeens dacht ik eens om hem te verrassen en stond voor zijn deur, het duurde wel erg lang toen hij van boven naar de voordeur kwam om open te doen. Stond binnen en rook ineens een sexgeur! Gevraagd of hij misschien zichzelf bevredigd had? neen hoor :n

Toen ik even later van de gyn te horen kreeg dat ik Chlamydia had wist ik genoeg, gelukkig heb ik hem vrijwel snel erna de deur kunnen wijzen :wave:

Sukkel was ook een broekpoeper en zag vaak remsporen in zijn ondergoed zitten. Urine rook je op afstand en in de douche ging hij maar 1x per week. Wat ik er ooit heb in gezien weet ik niet maar het was de meest mislukte keuze van mijn leven ;) Gelukkig heb ik nu wel een lieverd <3

Meest genante blunder met vriendje:
We waren, euhm gezellig bezig toen ik opeens iemand hoorde kloppen op de deur :D uit gewoonte zeg ik 'ja?' Stond mijn moeder dus in mijn kamer om zelfgekochte spulletjes te laten zien.
mams: 'hm waren jullie in slaap gevallen?'
ik: 'euh ja :+'
mams: 'ok ik kom straks wel terug :wave: '

De eerste keer bij mij thuis was het al na middernacht en we hadden wel erg veel zin!
Maar mams lag te slapen in de kamer ernaast! Had ik het :)* dat we misschien de TV konden luider zetten?
Zo gezegd zo gedaan en na ons avontuurtje heerlijk nog een sigaretje buiten roken.
Kreeg ik een boos smsje van mijn moeder: 'Kan de TV wat zachter? De buren luisteren mee! :( '

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 18:22

Hahaha _O-

Ik heb ook een enorme blunder van mezelf,
nouja,blunder..

een jongen waar ik destijds heel verliefd op was (nooit wat geworden wegens persoonlijke redenen die ik niet meedeel met bokt,en overigens heel pijnlijk zijn.)
Daar bleef ik geregeld slapen,maar altijd na het uitgaan.

en Elke keer als ik zijn moeder zag,had ik geen stem meer,of vet haar,of een enorme kater,..
Of hij beweerde altijd dat zijn ouders niet thuis waren omdat ik anders niet naar beneden durfde had ik achteraf door,
Dus ik kom vrolijk in mijn pyjama ontbijten met hem,
zit zijn hele gezin in de woonkamer,
echt ik schaamde me dood,
superkort shortje,tshirt van hem,vet haar,superveel wallen,en daar zaten ze dan :+
Zijn moeder was er al niet zo'n fan van dat we geen echt koppeltje waren (zijn schuld :+ )
En dan zag ze me nog zo,
Ik denk als het ooit wat wordt,dat ik me echt niet durf voorstellen :')

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:31

Cchanny schreef:
Als hij echt boos is val je toch niet zomaar in slaap ? :P
Of was ie gewoon normaal tegen je aan het praten?

Hij was stil aan het fluisteren, omdat dat we anders de rest zouden wakker maken.. En eigenlijk was hij weer lastig voor een onbenullige reden, en ik was dat echt beu. Het interesseerde me dus echt niet wat ie te vertellen had. Hij bleef er maar over doordrammen. Daarmee ;)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 18:39

Oh dat kan ik echt niet denk ik,in slaap vallen tijdens ruzie,
ik wil altijd alles opgelost hebben,en zowieso over alles mijn mening hebben _O-

maargoed,never say never :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 18:42

Mijn toenmalige ex kwam opeens op msn en zei dat het uit was omdat ik was vreemdgegaan. Ik vroeg dus: "met wie ben ik vreemdgegaan dan? :oo " en ik kreeg allemaal namen te horen die ik nog nooit had gehoord :') wauw fantastisch. Het is dat ik er zelf een punt achter wou zetten, maar dit sloeg als een tang op een varken :') zo kan ik het ook :+ ipv gewoon zeggen dat je het uit wil maken mij maar eff de schuld geven van iets waar je geen bal van weet :') die banketstaaf ging achteraf bij een toenmalige beste vriendin slapen en dacht dat ik er niet achter zou komen of hoopte dat die me jaloers zou maken. echt die jongens hebben een totaal verkeerd beeld van dames :+ ik kom overal achter, maar i just dont care about him :')

*was ook echt een relatie waarvan je denkt... :') *

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:13

vidya schreef:
_AB_ schreef:
Hm, het valt me mee dat ik nog geen * door het bed gezakt * verhalen gelezen heb! :p

Wat dacht je van , door het bed gezakt en daarmee een tand door de 'lip'? .. tip: je moet even doordenken. Handdoeken vol bloed en een hysterisch vriendje...? :Y)

_O-_O- Ohmygawd :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 19:16

Mijn ex ( cinemaguy) heeft me een keer een bloedneus geschopt ,
Hij wou laten zien hoe cool hij kon optrekken aan de bar en een tuimeling doen,
Ik moet hem afstoten aan zijn voeten enzo,dus ik zei nog *moet ik niet achteruit?*
'nee dan kan je me niet afstoten'.

Hmm ok :+

En daar stond ik 2 minuten later,helemaal duizelig omdat ik zo goed ben met bloed,
met een bloedneus langs 2 kanten :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 19:17

Fien, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig: die ex van je met de gigantische blunders allemaal, hoe lang zijn jullie eigenlijk samen geweest? :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 19:19

2 jaar _O-