bij ons is het concours voor vandaag en morgen afgelast. wij hebben gisteren met elkaar ook nog ongeveer 25 mm gehad. hele dag regen. net wou ik buiten rit maken met paard, klapt het er ook in eenen weer uit. nu vanmiddag nog maar eens kijken.
Vanmorgen vroeg een harde donderklap en daarna was het eigenlijk rustig en best goed weer. Ook warmer dan ik had gedacht. Helaas is het nu net gaan regenen....
gohya
Geplaatst: 28-08-10 11:43
Hier word het ook heel donker en het onweert al in de verte. En het regent nu.
Er komt hier vanaf Noord Holland een behóórlijk donkere lucht, het donderd ook al lekker (is lang geleden dat wij weer echt onweer gehad hebben hier, deze zomer vrij weinig zelfs)
De zwarte lucht trekt nu naar het oosten,richting Apeldoorn die kanten.Jullie krijgen zo dus ook die buien met onweer.Hier word het vanuit het west/noord/westen weer lichter.
Ik zou naar de snackkar, ik was er maar de lucht was zooo donker en het rommelde al dat ik maar terug ben gefietst. Ik was nog niet thuis of het ging los hier! Hagel, heel veel water in korte tijd en flinke onweer! Nu is het weer bijna droog met een zonnetje.