Mpepers schreef:Het gaat mij alleen om radicale moslims, maar ook om die moslims die zich niet willen houden aan onze grondwet. (de koran stelt zichzelf boven de wet, dat is een feit)
Verder is het , mijns inziens, een kleine moeite om je als immigrant een beetje aan te passen aan de cultuur waarin je graag zou willen wonen.
Het is in nederland van oorsprong niet gebruikelijk te gezicht te bedekken. Dat heeft te maken met onze normen en waarden en daar hoor je respect voor te hebben. Zelfde geld voor een hand geven bij kennismaken.
In nederland zijn mannen een vrouwen gelijk, dat is ook iets dat de moslim cultuur zich zou moeten realiseren voordat zij hierheen komen.
Zo al een aantal zaken waarvan ik vind dat die op dit moment nog helemaal niet goed gaan en waarvan ik ook zo langzamerhand de indruk krijg dat er een grote groep moslims is die helemaal niet van plan is om dat te respecteren.
Bewijzen daarvan zijn er genoeg, lees eens wat boeken, kijk naar actualiteitenprogramma's en struin eens wat fora af op internet.
Het is volgens moslims heel normaal om eerwraak te plegen.. En ja, dan staan ze inderdaad ineens boven de wet 
En inderdaad, vrouwen zijn ondergeschikt..Als je het er alleen maar over hebt dat een moslima gewoon een höer genoemd word door haar familie als zij verkracht word, of als zij wil scheiden van een vent die vreemdgaat, of als zij geen hoofddoek wil dragen..
Over kleine marokkaanse jongetjes die op hun moeder spugen omdat ze thuis zien dat papa ook niet respectvol met mama omgaat. En dat dat zelfde spugende jongetje later meisjes op straat naroept dat ze hóeren zijn omdat ze doorlopen na veel gepsssst te hebben gehoord..
En ik woon in een stad waar veel nationaliteiten wonen, ik bemoei me verder met niemand. Ik vind dat iedereen welkom moet zijn, MITS ik geen last van ze heb.. Ik heb geen last van Chinezen, Surinamers, Antillianen, Turken, Thaise etc.. Alleen maar van Marokkanen..
Mij maak je gewoon niet wijs dat dat een onbegrepen groep is en dat ze er niks aan kunnen doen..