Ik hoop dat ik hem win. Stiekem baal ik wel want de neusomvang is maar 50 cm... Ik heb op zijn minst wel 60 nodig volgens mij, maar ik denk er over om hem te verbouwen als ik hem win. Dan alles inkorten, twee D ringetjes vast maken met chicago screws en dan een kinriempje. Dus zodat ik dan een aansnoer systeem heb.
Dit is een duur hoofdstel als ik hem hier moet kopen, en dit is de enige op mijn verlanglijstje! Ik denk dat ik meer bitloze hoofdstellen heb als de testservice van bitloos rijden.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-06-11 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
achh.. ieder zo z'n hobby toch?! Ik hou vreselijk veel van leren paardrijspullen. Vind het zo lekker ruiken!
moonfish13
Geplaatst: 04-06-11 20:05
Daarom.. En ik koop ze altijd zodanig dat ik het geld er weer voor terug kan vangen. Ik hoop alleen dat de rest van het hoofdstel goed past zodat ik het plan ook door kan voeren. Duimen dus!
Nu ik er over nadenk, ik ga hem gewoon winnen trouwens! Als het echt niet past dan verkoop ik deze wel weer en dan kijk ik verder.
Lotte_Wessel
Geplaatst: 04-06-11 20:18
precies.. that's the spirit
moonfish13
Geplaatst: 04-06-11 20:19
Ik hield mijn ogen al een tijdje open voor dit hoofdstel, maar had de hoop al een beetje opgegeven eigenlijk. Verder heb ik niets in bruin ook trouwens, maargoed dat maakt ook geen fluit uit.