Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Ik zal wel te nuchter zijn Verootjoo, ik denk dat ik na een keer of 10 bedanken zoiets zou hebben van, je weet het nu wel. Helemaal als je God bent, want die weet alles
Waarom zeg je dan niet: God, ik wil je ff laten weten dat ik gelukkig ben en bedank je jezelf voor het eten
verootjoo schreef:Tuurlijk weet God alles. Maar net als met vrienden is het zo dat het wel leuk is als ze je belangrijke dingen zelf komen vertellen.
Als je alles op hyves zou moeten lezen van je beste vrienden zou je het ook niet leuk vindenPersoonlijker contact is veel leuker.
Zooist schreef:Kinke schreef:Ik zal wel te nuchter zijn Verootjoo, ik denk dat ik na een keer of 10 bedanken zoiets zou hebben van, je weet het nu wel. Helemaal als je God bent, want die weet alles
Waarom zeg je dan niet: God, ik wil je ff laten weten dat ik gelukkig ben en bedank je jezelf voor het eten
Hij heeft het toch niet aan zichzelf gegeven?
Als ik elke dag hetzelfde oude dametje de bus in help vind ik het toch fijn als ze elke dag dank je wel tegen me zegt. Ik zou het niet leuk vinden als ze zegt: bedankt voor alle keren dat je me helpt van nu tot ik er niet meer ben en dan vervolgens de keren erna niks meer zou zeggen.
Ingmar_ schreef:Over dat danken..
Ik heb God zovaak bedankt voor vanalles. Ik heb 'm zovaak iets gevraagd. Ik heb het echt niet gekregen en in die periode zat ik nog serieus in de kerk en geloofde ik echt! Ik heb één keer gevraagd of ik wat van hem mocht voelen en toen voelde ik vlak daarna een soort blijheidsstoot in me ofzo? Ik weet alleen niet zo goed wat ik daar van moet denken..
Kinke schreef:tja, ik zou het prima vinden als ze me niet blijft bedanken, ik zou haar gewoon helpen omdat ik vind dat dit zo hoort en omdat ik het fijn vind om haar te helpen. Daar hoef ik echt geen bedankje voor.
mo_van_dijk schreef:Ingmar:
Er is een plaatje van een huis met de deur aan de buitenkant zonder klink met doornstruiken waar God aan de deur klopt.
Ofwel, God laat weten dat hij er is en dat hij ook aan jou denkt. Je zal zelf de deur open moeten zetten (ofwel er open voor staan)!
Kinke schreef:daarin verschillen we dan zeker van mening Mo. God heeft nog nooit bij mij aan de deur geklopt of laten weten dat hij aan mij denkt. Mocht dat gebeuren dan ben ik de eerste die het zal melden hier, ik ben nl. van pas als ik bewijs heb dan wil ik het aannemen.
Spruitjee schreef:Kinke schreef:daarin verschillen we dan zeker van mening Mo. God heeft nog nooit bij mij aan de deur geklopt of laten weten dat hij aan mij denkt. Mocht dat gebeuren dan ben ik de eerste die het zal melden hier, ik ben nl. van pas als ik bewijs heb dan wil ik het aannemen.
het feit dat je in deze discussie zit en hier te landen bent gekomen, zie ik al als een roep van Godnou klopt hij aan jou deur, en hij hoopt dat jij hem open doet! dat jij na zal ga denken over het geloof en over een relatie hem Hem
!