Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Corelli schreef:Lotte, als jij het op bovenstaande manier doet, op welke maat kom jij dan uit? En klopt dat met de maat die je nu gekregen hebt?
Corelli schreef:Destino schreef:Hoe weet je dan hoeveel cm dan het moet zijn enzo? Staat er ergens een tabel?
Ik wil deze heel graag:
Als je bij VS een bikini aanklikt, staat er rechts in een rijtje "size chart"
Ik heb mezelf opgemeten en ik had als boezemomvang 93 (geloof ik)
Via Google omgerekend naar inch en dan kom je op 36.6 inch uit
Kijk in de size chart bij bust en M en daar staat 36.5 dus ik heb M gekozen
Zo kun je ook voor je broekje bij hip kijken
_Lotte schreef:Corelli schreef:Lotte, als jij het op bovenstaande manier doet, op welke maat kom jij dan uit? En klopt dat met de maat die je nu gekregen hebt?
Mmh weet ik niet, maar heb eerlijk gezegd ook niet veel zin om dat allemaal op te gaan meten![]()
Ik raad je echt aan om bij Femina Elegance te bestellen, of iig te mailen.. zij meet gewoon de omvang
van het broekje/topje.. als je die dan vergelijkt met je eigen weet je wat goed is
dan kan je altijd nog kijken of je het bij haar besteld, of gewoon bij VS zelf
Corelli schreef:Dan ben ik de enige die op de size chart is afgegaan
Nou ja, de ene 70E is de andere niet!
Destino schreef:Die van mij staat niet op de VS site?
Destino schreef:shiwi? Nee?
Corelli schreef:Destino schreef:Die van mij staat niet op de VS site?
Nee? Dan heb je misschien een ouder model ofzo?
Ja, ik heb bij VS zelf besteld en daar is niks moeilijks aan, behalve dat je een creditcard nodig hebt..
Je klikt aan wat je wil hebben, je krijgt een bedrag, daar komt een aantal dollar verzendkosten bij, je vult je gegevens in (plus een aantal gegevens van je CC) en het totaalbedrag wordt geloof ik afgeboekt zodra je bestelling de boot op gaat
Ik heb vandaag besteld en mijn bestelling komt uiterlijk 29 maart aan als het goed is..