Ben al een paar dagen niet komen kijken. Maar hier heeft het behoorlijk gesneeuwd. Zelfs zondag in de optocht sneeuwde het. Echt niet fijn. En brrrrrrr koud. Vandaag is er nog geen sneeuw gevallen. Maar dat hoeft ook niet. Er ligt genoeg. Ben de sneeuw nu echt wel beu hoor. Hier worden de wegen niet meer gestrooid. Lekker een glijbaan hier dus. Zelfs met auto. Fietsen hoef je helemaal niet te doen.
Net kwam er een flinke sneeuwbui naar beneden. Gelukkig wordt er hier nog wel gestrooid. De stoepen zijn nog wel wit, maar de straten zijn alweer goed te berijden.
Hier schijnt ook het zonnetje. Alle sneeuw van vanochtend is gelukkig al weer weg!! Ik word er spontaan vrolijk van!!
Rennie89
Geplaatst: 16-02-10 16:55
ojeetje hier in amsterdam strakblauwe lucht!
Emilia
Geplaatst: 16-02-10 16:56
Dieuwke1981 schreef:
@Emilia: Dat vindt ik geen leuke berichten om heel eerlijk te zijn!
Bij ons is gelukkig geen sneeuw gevallen, en dat mag ook wel zo blijven!
Nee ik ook niet...Kan er moeilijk 30 graden van maken
Wendel
Geplaatst: 16-02-10 16:56
Hier sneeuwt het de hele dag al een beetje. Wel heel licht en blijft gelukkig niet liggen. Zit niet echt op meer sneeuw te wachten Emilia. We zullen het zien morgen
sunny44
Hier (groningen) een buitje van 15 min. sneeuw. Verder somber maar droog.
gohya
Geplaatst: 16-02-10 17:01
Heb dat bericht gelezen in de telegraaf. Nee tuurlijk is het nog lang geen lente,dat duurt nog 2 weken. Maar over 2 weken is het afgelopen met de sneeuw en de vorst,let maar op.Nog effe volhouden mensen.
Dat hoop ik dan maar Gohya!! Dan gaan we nu alvast aftellen!!
Emilia
Geplaatst: 16-02-10 17:07
gohya schreef:
Heb dat bericht gelezen in de telegraaf. Nee tuurlijk is het nog lang geen lente,dat duurt nog 2 weken. Maar over 2 weken is het afgelopen met de sneeuw en de vorst,let maar op.Nog effe volhouden mensen.
pffff, nog twee weken *zucht*
BigOne
Geplaatst: 16-02-10 18:43
En dan een psychiater voor wintergestoorde stallenpaarden die niet meer weten hoe ze moeten draven en galoperen.
Joehoeeee eindelijk eens geen sneeuw in Friesland (sorry hoor) Wel koude gure wind trouwens..
Mando
Geplaatst: 16-02-10 20:26
Ik heb vandaag de gordijnen niet open gehad... durfde niet Nee hoor, ben ziek... en lig de halve dag in bed dus ik vind het wel best met wat er buiten gebeurt.