Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Haha ja, dat vind ik nog wel jong hoor, vooral voor 'n instructeur dan, meestal zie je echt allemaal oudere mannetjes/vrouwtjes.Chann schreef:Ik hoop voor je dat het doorgaat!
En ook ik spreek m'n instructeur aan met je, maar hij is ook nog best jong, jaar of 30 geloof ik. Heeft 2 jonge zoontjes en een vriendin (tenminste, volgens mij zijn ze niet getrouwd maar ik weet niet zeker eigenlijk) en ik heb het meestal wel gezellig met 'm, heb er überhaupt nooit aan gedacht om hem met U aan te spreken.
Best jong.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, ben nog niet afgeschreven dus,
Pluutje schreef:Dat zei ik, maar er zullen wel 'n heleboel zijn die dat hebben, dat ze slechter gaan rijden van veel kritiek. En ook bij mij ligt het eraan hoe het gezegd wordt, meestal is dat ook echt niet leuk, dus dan ga ik al snel minder goed rijden...Zag gister trouwens op mijn leskaart dat ik al sinds augustus bezig benHeb straks weer les, voor het eerst na de TTT. Las net ergens terug dat iemand slechter ging rijden na veel negatieve opmerkingen? Dat herken ik ook wel... Ben sowieso al erg onzeker (niet alleen met autorijden) en vorige week zag ik het even echt helemaal niet meer zitten. Heb veel moeite met kruispunten (wacht vaak te lang, stop op het fietspad, etc etc) en zie er nu al tegenop als ik dat straks moet gaan oefenen. Het is bij mij inderdaad ook deels de toon waarop iemand kritiek geeft (en mijn stemming
), vraag me ook weleens af waarom ze uberhaupt zo'n toon aanslaan, denk persoonlijk dat het bij de meeste mensen beter helpt om als instructeur/examinator gewoon rustig te blijven.
XFiemoX schreef:Die vriendin heeft toch echt gewoon hier in Alkmaar haar examen gehaald.Nou bij ons wel hoor, weet niet in welk land jullie lessen!! Maar hier bij ons is het wel zo..Als je examen mag doen dan betekend dit dat je aan de examinator moet kunnen laten zien dat goed en zelfstandig (alleen) de weg op kan, en dus dat de examinator helemaal niet hoeft in te grijpen...
Als je wel slaagt terwijl je een ingreep hebt gehad op bijv stuur of hij/zij trapt op de rem en alsnog geslaagd bent, dan is het echt kantje boord geweest...Maar goed op zo´n manier met ingreep zou ik dus ook echt niet willen slagen want dan laat je zien dat je nog niet helemaal zelfstandig genoeg bent.