Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:35

Ik zumba ook al een poosje, op de sportschool. :D
Eerst hadden we bodyjam, dat is een hele poos geleden vervangen door Zumba. Aangezien ik altijd boydjam deed stapte ik dus ook over op zumba, ik vind het opzich wel leuk (ik hou wel van dansen). :D

Nell_

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:49

Op onze sportschool is ook bodyjam! Wat is dat?

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:56

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 00:07

arabcarla schreef:
@ Jolienn ..... Nee het is schagen haha maakt ni uit hoor... Ja ze houden een marathon en er word van alles gedaan waaronder zumba... dus kijken of het was is maandag misschien ff een proeflesje doen inderd... Maar ik hoop ni inderd dat je met 20/30 man in een les bent en je niks kan zien dan wacht ik nog ff tot iedereen weer van de goede voornemens af is

Haha oke, bij ons is er zondag ook opendag dus vandaar dat ik het vroeg :P 20 man in een les (afhankelijk van hoe groot de zaal is natuurlijk) is niet veel hoor (A) Onze les zitten standaard 30 mensen, die zijn er natuurlijk nooit allemaal maar t kan wel onwijs druk zijn. Gewoon lekker vooraan gaan staan en je niet schamen! Ik sta meestal ook vooraan, wordt het me te druk, kruip ik gewoon nog een stukje naar voren (En ja dan sta ik zowat naast de instructeur, lekker boeiend :P)

En dat het afhankelijk is van instructeur ben ik het hélemaal mee eens, daarom ben ik nu ook overgestapt naar een andere (en dus drukkere O:)) dag.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 18:43

Ik ga me volgende week wagen aan een proeflesje. Ben heel benieuwd.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:09

Nou ik ben wezen kijken vandaag.... pff wat een workout!! ben benieuwd als ik zelf mee ga doen.... Morgen word me eerste les... denk dan ook ni dat ik op bokt kom omdat k dan gewoon dood ben haha :P
Maar heb er zin in :D:D

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:14

Zo, ik ben sinds een week of 8 geleden weer geweest vanavond! Het was weer heerlijk, alleen mijn conditie.... :( Maarja, dat kan ook bijna niet anders na 6 weken verplicht stil zitten :P. Nu maar wachten op de spierpijn!!! :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 08:40

En leef je nog Carla? :D
Ik ga woensdag heb ik besloten (al ben ik nog niet teruggebeld door de sportschool voor de gratis proefles).

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:54

Haha ja ik leef nog hoor vippie..... moet wel zeggen dat het erg leuk was en me conditie viel me nog erg mee hebben ook een soort partner dansje gedaan op dat nr van van captain joh ready to come ready to ready to com for captein jo of zoiets moet donderdag weer en heb er zin in :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:14

Ik ga morgen ook weer! Ben benieuwd want heb spierpijn van groot paard rijden gisteren, en een zeer been van een pony vandaag :')

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:38

Ik ga morgenavond weer met vriendinnen naar Zumba, heb er zin in!

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 17:42

arabcarla schreef:
Haha ja ik leef nog hoor vippie..... moet wel zeggen dat het erg leuk was en me conditie viel me nog erg mee hebben ook een soort partner dansje gedaan op dat nr van van captain joh ready to come ready to ready to com for captein jo of zoiets moet donderdag weer en heb er zin in :D

welk liedje is dat ???

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:00

ja daar kom ik dus ni op haha......

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:28

Nou ik vond het supergaaf, maar vind het abb op deze sportschool veel te duur voor 1xtje zumba-en in de week. Dus zoek even verder naar een goedkopere lokatie.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:41

Goedkopere (beetje boel) gevonden aan de andere kant vh durp, dus daar gaan we volgende week proeflesje doen :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:00

Ik heb gisteren mij eerste echte zumba-les gehad. Was al wel naar een proefles geweest, maar dat vonden we helemaal niets. Nu is er gelukkig een groep gestart in ons eigen dorp, zodat je ook allemaal tegelijk begint. Echt super leuk!! En helemaal geen spierpijn, wat ik na de eerste les wel had O:).

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:02

Nee hier ook geen spierpijn, voel wel dat je lekker gewerkt hebt dat wel.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:04

haha heb van de week weer eens een lesje zumba meegedaan.. maar dat is toch niet echt iets voor mij ;) ben niet zo ritmisch aangelegd.. en hou dat tempo echt niet bij de hele les :p wel leuk voor de rest.. die hebben tenminste nog wat om te lachen ;)

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:29

gister geweest en vandaag weer.

heb jullie oo die superman? dat je zo met je been omhoog moet ? en daarna met je knieen daar word ik altijd zo moe van :=

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 18:54

Ik mag vanavond ook weer! Heb er echt weer zin in! Zondag was het opendag bij ons, en toen alle drie de instructeurs gehad (deden allemaal 2 a 3 nummers per half uur, en er waren 2 lessen) En ben blij dat ik ben overgestapt van intstucteur die ik nu heb is toch echt wel de leukste!

Ik heb ook XCO gedaan toen, errug leuk! Kennen jullie dat/wel eens gedaan?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:33

Yup heb heel lang fanatiek geX-cot. Heet nu Bodyshake ofzo. Bij de 2e serie was de instructrice niet meer zo gemotiveerd en binnen notime was de hele groep afgehaakt, echt jammer.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:36

Zo ben nu lekker 2x per week aan het Zumba'en, doe t nu bijna 2 maanden en kan nu alles lekker meedoen. Ga ook altijd vooraan staan, scheelt veel, want je kan precies zien wat de instructor doet.

Nu ik weet hoe alles zit kan ik ook echt 200% geven, dus elke keer lekker zweten :))

Winston007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:42

He vrouwke.....
(ik weet niet of dit gaat lukken...)
200% volgens mij gaf jij vandaag wel 300%!!
Was wel weer leuk, en volgens mij zijn de m&m's er nu wel vanaf!!
Volgende week weer!!

Valentijn schreef:
Zo ben nu lekker 2x per week aan het Zumba'en, doe t nu bijna 2 maanden en kan nu alles lekker meedoen. Ga ook altijd vooraan staan, scheelt veel, want je kan precies zien wat de instructor doet.

Nu ik weet hoe alles zit kan ik ook echt 200% geven, dus elke keer lekker zweten :))

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:51

Vippie schreef:
Yup heb heel lang fanatiek geX-cot. Heet nu Bodyshake ofzo. Bij de 2e serie was de instructrice niet meer zo gemotiveerd en binnen notime was de hele groep afgehaakt, echt jammer.

Oke, bij ons heet het gewoon nog XCO :P Wij hebben geloof ik een week of 6 a 8 dezelfde lessen, en daarna weer nieuwe dingen. Maar instuctrice(s) is helemaal gestoord, zo gek als een deur en ontzettend enthousiast. Dus ik zit nu te twijfelen of ik ook af en toe een XCO'tje mee zal pakken. Voor vast in ieder geval niet, sport nu 2x in de week maar heb het ook heel druk met school op het moment (denk ook niet dat t minder zal worden naar de examens toe) en als het weer (eindelijk, hoop ik?) weer eens normaal gaat doen, krijg ik er ook weer een paard bij om te rijden. Dus dat wordt m helaas niet, jammer want ik vond het erg leuk!

Maar jij bent dus gestopt vanwege instructrice?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:09

Nou, ik heb gisteren m'n eerste Zumba-les gehad. Maar ik vond er niet zoveel aan. :x
De instructrice deed alles maar en legde niets uit, dus tegen de tijd dat ik het dansjedingetje door had, begon ze alweer met een andere. :')