Eerst hadden we bodyjam, dat is een hele poos geleden vervangen door Zumba. Aangezien ik altijd boydjam deed stapte ik dus ook over op zumba, ik vind het opzich wel leuk (ik hou wel van dansen).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabcarla schreef:@ Jolienn ..... Nee het is schagen haha maakt ni uit hoor... Ja ze houden een marathon en er word van alles gedaan waaronder zumba... dus kijken of het was is maandag misschien ff een proeflesje doen inderd... Maar ik hoop ni inderd dat je met 20/30 man in een les bent en je niks kan zien dan wacht ik nog ff tot iedereen weer van de goede voornemens af is
arabcarla schreef:Haha ja ik leef nog hoor vippie..... moet wel zeggen dat het erg leuk was en me conditie viel me nog erg mee hebben ook een soort partner dansje gedaan op dat nr van van captain joh ready to come ready to ready to com for captein jo of zoiets moet donderdag weer en heb er zin in
Valentijn schreef:Zo ben nu lekker 2x per week aan het Zumba'en, doe t nu bijna 2 maanden en kan nu alles lekker meedoen. Ga ook altijd vooraan staan, scheelt veel, want je kan precies zien wat de instructor doet.
Nu ik weet hoe alles zit kan ik ook echt 200% geven, dus elke keer lekker zweten
Vippie schreef:Yup heb heel lang fanatiek geX-cot. Heet nu Bodyshake ofzo. Bij de 2e serie was de instructrice niet meer zo gemotiveerd en binnen notime was de hele groep afgehaakt, echt jammer.