Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:30

Janna538 schreef:
MissBonny, kan begrijpen hoe je je voelt. Zie mijn verhaal van gister.
Ontzettend balen en je moet je er dan maar bij neerleggen..
Ben er nu nog steeds mee bezig in me hoofd. Maarja de 3e x gaan we er voor!!

Las net je verhaal, gaat ook weer helemaal nergens om zeg. Pff!
Wanneer gaan we ze afschieten? }>
Waarom had jij trouwens je rij-instructeur niet meegenomen als ik vragen mag?
Balen ook dat je weer zo lang moet wachten zeg.. daar wordt ik ook zooo moedeloos van! Heb nu dik 2 maanden moeten wachten, hopelijk is dat niet zo bij m'n volgende examen :Z maar volgens m'n rij-instructeur viel het mee, laten we het hopen !!

Succes alvast voor je volgende examen !!

Phylos

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:34

Wat vervelend missbonny!
Ik heb soms ook het gevoel dat het net paardrijden is hoor :P beetje een jurysport ofzo als ik verhalen van mensen hier lees. Hopenlijk lukt het je bij het staatsexamen wel!

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:43

erg balen missbony :(:)

RolingRoos op maandag 9 uur is het erg rustig.
ik meot morgen om 9 uur afrijden en volgens mijn rijinstructeur een perfecte tijd.
winkels gaan pas half 10 open en op maandagochtend zijn ze zelfs dicht

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:43

Jeetje wat vervelend zeg, als ik ook zie hier waarom mensen gezakt zijn, dat is gewoon echt onzin!

Ik had nog een discussie met mijn instructeur daarover ja, je examen moet je vind ik toch ook wel een beetje geluk hebben. Maar volgens hem was dat onzin, als je kan rijden slaag je anders niet. Nou uhh...?

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:00

MissBonny schreef:
Liex schreef:
Ik heb vanochtend m'n rijbewijs opgehaald en de eerste rondjes alleen zijn al gemaakt :D
Vind het echt totaal niet eng in m'n eentje, eerder relaxt :D Lekker doortuffen, niks geen commentaar van een instructeur, :+ Heerlijk!

Ik ben zooooooooo zwaar jaloers op jou, dat wil je niet weten :o

Een geruststelling, ik weet precies hoe je je voelt...! :(:)
Mijn beste vriendin had haar rijbewijs ongeveer anderhalve maand eerder dan ik, en oh ik kon haar wel achter het behang plakken :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:22

Hier nog 1 die graag met je zou willen ruilen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 15:32

balen missbonny...

@muisbal; mijn pa was ook braaf, deed er alleen dik 15min over voordat hij durfde te bewegen, hij zat harder te zenuwen dan ik :')

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:37

Liex schreef:
MissBonny schreef:

Ik ben zooooooooo zwaar jaloers op jou, dat wil je niet weten :o

Een geruststelling, ik weet precies hoe je je voelt...! :(:)
Mijn beste vriendin had haar rijbewijs ongeveer anderhalve maand eerder dan ik, en oh ik kon haar wel achter het behang plakken :o

Frustrerend is dat he! Vorige keer moesten mijn 3 vriendinnen de dag voor mij en na mij afrijden, hun waren geslaagd en ik gezakt :Y) Nou dan zak je ook echt door de grond hoor.. Ik word ook echt gefrustreerd als je weer op hyves/msn ziet dat mensen in 1x hun rijbewijs hebben, dan denk ik verdurrie, waarom zit het bij mij noou nooit eens mee?!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:38

RolingRoos schreef:
Jeetje wat vervelend zeg, als ik ook zie hier waarom mensen gezakt zijn, dat is gewoon echt onzin!

Ik had nog een discussie met mijn instructeur daarover ja, je examen moet je vind ik toch ook wel een beetje geluk hebben. Maar volgens hem was dat onzin, als je kan rijden slaag je anders niet. Nou uhh...?

Nou mijn rij-instructeur zei het juist vandaag nog, dat je ook gewoon geluk nodig moet hebben!
Nou dat mis ik helaas al een halfjaar!
RolingRoos schreef:
Spannend allemaal! Pff door al die verhalen te lezen maakt het me alleen maar zenuwachtiger. Ik moet komende maandag voor de eerste keer om 9.00 zal het dan druk zijn op de weg?

Niet meer lezen dan ;) Heel veel succes :D 9.00 is volgens mij idd een ideale tijd, helemaal op maandagochtend...lekker rustig :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:40

Phylos schreef:
Wat vervelend missbonny!
Ik heb soms ook het gevoel dat het net paardrijden is hoor :P beetje een jurysport ofzo als ik verhalen van mensen hier lees. Hopenlijk lukt het je bij het staatsexamen wel!

Ja idd. Ik had ook gewoon iemand die puntje precies is, dus alles moet goed zijn :roll:
Ja ik hooop het ook! Nouja het scheelt wel, je gaat nu naar een ander gebouw/iets, andere examinatorren..Kortom je weet niet helemaal wat je te wachten staat, dat wist ik nu elke keer wel..waardoor ik eigenlijk alleen maar zenuwachtiger werd :Y)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:06

pfoe nou mijn tusse tijdse toets ging echt slecht alles wat fout ging ging mis vanmorge door mijn zenuwen..
ik liet eerst die wage 3 keer afslaan ... t kijken ging daar in tegen wel goed..schakelen(hoe schakel je harstikke fout |( )
het inparkeren ging goed en zag een busje vet ver achter me daarop ben ik niet geslaagd voor mijn byzondere manouvres..
dus op naar me echte examen hopelijk niet zo zenuwachtig
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 09-06-09 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:07

MissBonny schreef:
Phylos schreef:
Wat vervelend missbonny!

Ja idd. Ik had ook gewoon iemand die puntje precies is, dus alles moet goed zijn :roll:
Ja ik hooop het ook! Nouja het scheelt wel, je gaat nu naar een ander gebouw/iets, andere examinatorren..Kortom je weet niet helemaal wat je te wachten staat, dat wist ik nu elke keer wel..waardoor ik eigenlijk alleen maar zenuwachtiger werd :Y)

ja ik snap het...en ook met dat van dat je vriendinnen het halen en die dan wel in 1x en jij dan niet, das niet leuk idd....ik ben altijd blij als ik hoor dat iemand het ook niet in 1x heeft gehaald...voel ik me iets minder dom...ik vond het ook vreselijk om te moeten vertellen dat ik gezakt was...voelde voor mij als een soort falen ofzo...blegh..nee zakken is niet leuk...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:09

buster4ever schreef:
pfoe nou mijn tusse tijdse toets ging echt slecht alles wat fout ging ging mis vanmorge door mijn zenuwen..
ik liet eerst die wage 3 keer afslaan ... t kijken ging daar in tegen wel goed..schakelen(hoe schakel je harstikke fout |( )
het inparkeren ging goed en zag een busje vet ver achter me daarop ben ik niet geslaagd voor mijn byzondere manouvres..
dus op naar me echte examen hopelijk niet zo zenuwachtig

jammer joh!...ach die bijzondere manouvres niet halen is geen ramp ;) en als je de 1e keer zakt tellen ze toch niet meer :Y) (zoals ik dus )

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:16

buster4ever eg niet erg je weet iig wat je te wachten staat.

morgen afrijden. ben nu toch zenuwachtig aan het worden, terwijl echt 75 % het de eerste keer het niet haalt en het dus hlelemaal niet dom is. maarja een vriendin heetf al anderhalf jaar haar rijbewijs dus ik wil nu ook lekker skeuren.

jammer genoeg ging het invoegen vandaga niet zo goed, en het was egt super druk op de weg, examenroute gereden en als ik morgen zo rijd zak ik dus voor het stukje op de snelweg en niet voor het stuk in de stad. hoe bedoel je blond

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:17

ja maja t sloeg naar mijn idee nergens op want die wagen was zo ver dat hij pas langs kwam dat ik al ingeparkeerd stond.
:S maar daardoor kreeg ik geen vrijstelling ...

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:18

moet morgen op en ik ben echt zenuwachtig :P
vooral omdat ik weet dat als ik het nu niet haal ik een hele tijd moet wachten voor ik opnieuw op kan

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:18

Jetwii Weet jij van te voren dan al welke route je moet rijden?!...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:19

kruimellover schreef:
moet morgen op en ik ben echt zenuwachtig :P
vooral omdat ik weet dat als ik het nu niet haal ik een hele tijd moet wachten voor ik opnieuw op kan

niet teveel aan denken en gewoon rijden ;) als je het te graag wil lukt het vaak ook niet

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:21

kruimmellover het komt vast goeD:d hoe laat ?

phylos: nee maar ze hebben een stuk of 8 routes, waarvan 1 hele moeilijke en de rest valt wel mee. Die moeilijk vandaag nog keer gereden de rest al gereden in mn lessen
Laatst bijgewerkt door jetwii op 09-06-09 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:22

tenzij ze morgen uit hun duim een route bedenken als hun het leuk vinden dan links en dan weer eens rechts te gaan:P maar ik moest een paar punten weten die ik zoiezo moet kunnen uitleggen waar het is en hoe je er komt en dan krijg je dat punt en moet je daar heen rijden maar hoop dat hij gewoon wat uit zn duim verzint haha

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:34

jetwii schreef:
tenzij ze morgen uit hun duim een route bedenken als hun het leuk vinden dan links en dan weer eens rechts te gaan:P maar ik moest een paar punten weten die ik zoiezo moet kunnen uitleggen waar het is en hoe je er komt en dan krijg je dat punt en moet je daar heen rijden maar hoop dat hij gewoon wat uit zn duim verzint haha

oke...hier wordt gevraagd wat je wilt..een klusteropdracht (1e rechts rotonde rechtdoor enzo en dat onthouden) of dat je naar een bepaald punt wilt rijden, bijv de kerktoren verderop...

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:01

Bij mij werd niet eens gevraagd wat ik wilde :)
Ze vroeg kun je met navigatie rijden, ik: ja. Vervolgens vroeg ze niet hoe ik het liefst wilde maar zei ze steeds hier links, daar rechts of je gaat hier links, aan het einde rechts en daarna doe je een stopopdracht :)

Was een heel relaxt vrouwtje dus dat scheelde ook wel :)

Ik had mijn rij-instructeur niet mee omdat ik bang dat ik zenuwachtig van hem op de achterbank zou worden :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:30

Muisbal schreef:
Bij mij werd niet eens gevraagd wat ik wilde :)
Ze vroeg kun je met navigatie rijden, ik: ja. Vervolgens vroeg ze niet hoe ik het liefst wilde maar zei ze steeds hier links, daar rechts of je gaat hier links, aan het einde rechts en daarna doe je een stopopdracht :)

Was een heel relaxt vrouwtje dus dat scheelde ook wel :)

Ik had mijn rij-instructeur niet mee omdat ik bang dat ik zenuwachtig van hem op de achterbank zou worden :P

mij gaf het juist rust dat mijn rij-instructeur achter me zat :P
Ja bij ons was de navigatie stuk. En ze vroeg van ben je bekend hier...ik zo, niet echt.. en toen vroeg ze dus wat ik liever deed, en ik koos voor klusteren

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:46

ik heb altijd het idee met klusteren dat ik meer bezigben met onthouden dan dat ik nog egt op kan lette hebbe jullie daar geen last van ?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:56

nee daar heb ik niet echt last van...onthoud het snel en de opdracht is vaak ook niet super moeilijk...met examen moest ik 6 dingen onthouden geloof ik...dat was wel ff van oeh goed nadenken...maar verder ging dat goed