Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:@Rebecca, 't is misschien niet aan mij om daar over te oordelen, maar besef je je wel wat kanker met iemand kan doen? Het kan goed maar ook slecht af lopen, dus misschien toch maar wat meer doen in huis om je moeder tevreden te houden?

Rebeccaa schreef:WillemYntJee schreef:@Rebecca, 't is misschien niet aan mij om daar over te oordelen, maar besef je je wel wat kanker met iemand kan doen? Het kan goed maar ook slecht af lopen, dus misschien toch maar wat meer doen in huis om je moeder tevreden te houden?
Ja, dat weet ik heel goed.
Maar daarom is het wel ströntvervelend.
Keedie schreef:Nu, heb net gehoord dat mn kleine lieve ''neefje'' ja zo noem ik het maar. Even om het uit te leggen, mijn ouders zijn beste vrienden met R en A. Die hebben 3 zoons, Roy die overleden is op 16 jarige leeftijd aan een autongeluk, hij was echt mijn aller maar dan ook aller beste maatje 16 jaren lang. Dan hebben we nog een oudere broer, van 24 Martin. En daar gaat het om naja. Ons gezin en het hun dan kennen elkaar zo lang dat we elkaar echt gewoon als familie beschouwen. Maar goed, het zoontje van Martin moet nu al op 4 jarige leeftijd vechten voor zijn leventje.Naja hij is net met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat hij heel veel pijn aan borst hard, hij ademde snel en kort. En hij werd alle kleuren naja lees van rood naar paars.
En nu heeft ie meteen een operatie en ik hoop zo veel dat het goed komt. Echt het is echt altijd zo, Keedie is mijn vriendin mama
Met zo trots op die kleine stakker Keedie schreef:Keedie schreef:Nu, heb net gehoord dat mn kleine lieve ''neefje'' ja zo noem ik het maar. Even om het uit te leggen, mijn ouders zijn beste vrienden met R en A. Die hebben 3 zoons, Roy die overleden is op 16 jarige leeftijd aan een autongeluk, hij was echt mijn aller maar dan ook aller beste maatje 16 jaren lang. Dan hebben we nog een oudere broer, van 24 Martin. En daar gaat het om naja. Ons gezin en het hun dan kennen elkaar zo lang dat we elkaar echt gewoon als familie beschouwen. Maar goed, het zoontje van Martin moet nu al op 4 jarige leeftijd vechten voor zijn leventje.Naja hij is net met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat hij heel veel pijn aan borst hard, hij ademde snel en kort. En hij werd alle kleuren naja lees van rood naar paars.
En nu heeft ie meteen een operatie en ik hoop zo veel dat het goed komt. Echt het is echt altijd zo, Keedie is mijn vriendin mama
Nu, van blijdschap, het komt allemaal goed met mn kleine vriendje, sterker nog hij mag deze week nog naar huis!Met zo trots op die kleine stakker
mis het zó erg