Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:26

_Skess_ schreef:
Hij heeft helemaal geen seks met haar gehad Knipoog Hij weet alleen maar dat ze zo in elkaar steekt en een jongen na een week weer dumpt "omdat het haar niet bevalt" of omdat mevrouw weer wat anders wilt. Ze is puur alleen op dat gebied uit bij een man en daar heeft mijn vriend geen zin in!

Hij had ook geen zin meer in jou, juist VOOR dat grietje Nagelbijten / Gniffelen

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:34

Weet je wat ik me afvraag. Als die ex nou niet zo in elkaar stak en alleen een seksvriendje voor een week wilde, zou hij dan ook niet met haar willen gaan.

Het komt nu op mij over van "ik wil niet met je gaan, omdat jij alleen maar een seksmaatje voor een week zoekt, maar als je dat nou niet zou willen, dan had ik wel wat gewild".

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:36

_Skess_ schreef:
Hij heeft helemaal geen seks met haar gehad Knipoog Hij weet alleen maar dat ze zo in elkaar steekt en een jongen na een week weer dumpt "omdat het haar niet bevalt" of omdat mevrouw weer wat anders wilt. Ze is puur alleen op dat gebied uit bij een man en daar heeft mijn vriend geen zin in!

Waar had ie dan wel zin aan toen hij er eigenlijk wel aan wou beginnen? Als hij toch al wist dat ze zo was..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:44

Meis, neem niet zo makkelijk aan dat hij geen sex heeft gehad met haar, ze liepen immers ook al hand in hand, dan moet er toch een enorme alarmbel gaan loeien.
Laat je snel testen op een SOA, echt doen! Hij zal nooit toegeven dat hij met haar heeft liggen krikken maar ik heb er mijn grote twijfels bij, mannen praten veel te makkelijk. Van een SOA kan je onvruchtbaar worden dus laat je alsjeblieft testen. Echt doen hoor!!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:02

Hey,

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen, aan de ene kant snap ik dat je hem terug wilt en m een kans wilt geven, aan de andere kant kan ik me juist helemaal niet voorstellen dat je m uberhaupt nog wilt spreken.

Ik ga er vanuit dat er meer gebeurd en gepraat is dan wat je op bokt verteld, logisch ook want niet iedereen hoeft alles te weten! Denk dat de ontbrekende stukjes wel voor verwarring zorgen ivm je keuze.

Toch denk ik dat je je gevoel moet volgen en ze zeggen wel eens: al doende leert men. Is hij echt niet te vertrouwen, dan kom je daar vroeg of laat toch wel achter!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:28

Weet je wat mij verstandig lijkt? Om even een maandje een time out te nemen en voor jezelf nagaan wat JIJ wilt. Je even niet laten meeslepen door wat HIJ wilt, even alles op een rijtje zetten en na een maand bekijken of je echt nog met hem door wilt.

Wordt moeilijk en een kelote maand maar ik denk dat dit jou heel veel rust zal geven...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:24

BraveSpots schreef:
Weetje, ik heb het al eerder gezegd maar ik vind alles zo impulsief gaan.
Hij heeft een gesprek met haar, dumpt jou, heeft een paar afspraakjes, bedenkt zich dat het mss toch niet zijn droomvrouw is, en komt per direct weer terug naar jou. En dat in enkele dagen tijd. Heeft hij eigenlijk ook maar een seconde nagedacht over wat hij zichzelf en jou heeft aangedaan hiermee?

En wat ik ook zou belangeijk vinden: als je hem vergeeft en alles komt weer goed, praat er dan over. Wat de oorzaak, wat er is fout gegaan, en wat jullie (hij) beter kunnen doen.
Want het hele voorval vergeten en 'gewoon' hopen dat het nooit meer gebeurt, zo zal het niet werken vrees ik. Dan mag je volgende maand weer een topic openen omdat hij nu weg is met zijn collega/buurmeisje/whatever...

Jah mooi uitgelegd.. Zoiets had ik ook in me hoofd..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:26

NoaC schreef:
Helemaal mee eens!
Op het moment dat zij hem gek maakt zet ie je zo aan de kant...had toch even ernstig achter me oor gekrabt als ik jou was.
Hij laat je zo vallen! En jij neemt dat terug?

En hij zegt tegen haar dat ie haar sexmaatje voor een week niet hoeft te zijn...dus dáárom blijft ie maar bij jou? Als zij wel meer bied dan kan jij weer opzouten?

Ook erg benieuwd wat ze uitgevreten hebben in die tijd....als ie hand in hand met haar loopt en afspraakjes heeft...heeft ie je niet erg gemist! Knipoog

Heeft ze toch nog helemaal niet gedaan.. Alleen zit de kans er wel in, dus ik sluit ook weer wat bij jou aan net als ik bij BraveSpots aan sluit..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:27

Die man is helemaal de weg kwijt geloof ik Verward

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:29

suusiejj schreef:

Of is heel geraffineerd vreemdgegaan zonder veel consequenties Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:30

laetitia schreef:
Weet je wat mij verstandig lijkt? Om even een maandje een time out te nemen en voor jezelf nagaan wat JIJ wilt. Je even niet laten meeslepen door wat HIJ wilt, even alles op een rijtje zetten en na een maand bekijken of je echt nog met hem door wilt.

Wordt moeilijk en een kelote maand maar ik denk dat dit jou heel veel rust zal geven...

Of juist niet omdat hij dan zoiets heb van damn dit duurt me te lang en alsnog na een ander vertrekt..
Andere kant weet je dan wel voor zo'n zeker 99% hoe hij echt is (zelfs na 4jaar) en wat een vrouw überhaupt voor hem inhoud .. Denk aan Speelgoed?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:32

Nikka schreef:
suusiejj schreef:

Of is heel geraffineerd vreemdgegaan zonder veel consequenties Haha!

Jah nou Verward Raar ventje wel als ik het zo bekijk.. Vind echt dattie 100% voor dr moet gaan of gewoon opbokken of gewoon indd een maandje rust

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:33

Nou ja als hij binnen de maand vertrekt omdat het hem te lang duurt, is het wel helemaal duidelijk toch?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:43

Jah precies..Word dan een harde maand

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 21:47

faye schreef:
_Skess_ schreef:

Hij had ook geen zin meer in jou, juist VOOR dat grietje Nagelbijten / Gniffelen

waar slaat dat dan op hij heeft wel zin in haar anders zouden ze het niet opnieuw proberen

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:12

TS ik hoop dat het weer goed met jullie komt en dat jullie dit ook goed uit kunnen praten zodat je niet met twijfels blijft zitten. Ik zou in elk geval rondom die ex duidelijke afspraken maken en vooral geen contact met haar.
Daarbij hoop ik dat het goed blijft gaan en stel dat het niet zo zou mogen zijn dat het op korte termijn is zodat je niet eerst maanden energie erin gestoken hebt.

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 23:14

ik zou inderdaad veel praten met hem en hij moet zich
voor de volle 100 % laten zien anders is hij geen 2de kans
waard vind ik succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 02:19

OMG wat komen hier een vreselijk trieste reacties voorbij! Boos! Volgens mij is TS hier de enige die kan beslissen wat ze wil en wat ze niet wil.. Of je het daar nu mee eens bent of niet.. Vanachter een computer is het zooooooo makkelijk oordelen, tot jezelf in die positie komt!

TS, ik wens je veel geluk met of zonder je vriend! Ik vind het super dat je hem nog een kans geeft Ja

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 10:10

_Skess_ schreef:
Hij heeft haar recht in haar gezicht met mij erbij verteld dat hij geen zin heeft om haar s*ksmaatje te zijn voor een week...Dus denk dat hij het nu wel uit zijn hoofd haalt om nog met haar af te spreken..

OK, niet haar sexmaatje willen zijn, maar had ze meer gewild dan alleen sex, wat had hij dan gedaan??
Meid, ik denk dat het vertrouwen weg is, en dat niet meer terug komt (been there, done that).
Maar bovendien twijfel ik heeeeeel erg aan zijn gevoelens voor jou.
Ik denk nl dat hij nu genoegen neemt met jou.. tot hij wellicht iets beters tegen komt..

Ik snap je poging, maar je kwetst jezelf er uiteindelijk alleen maar meer mee..

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 13:16

Kan het gewoon niet zo zijn dat hij zijn ex geidealiseerd heeft 4 jaar lang en ineens geeft die ex weer aan dat ze interesse in hem heeft en hij hierin mee is gegaan en uiteindelijk besefte dat het voor hem toch niet meer de ideale droombeeld is gebleken die hij 4 jaar in stand heeft gehouden.. En besefte dat zijn gevoel toch meer bij zijn vriendinnetje ligt.. Dat hij ineens haar miste en dan blijkt die 4 jaar wel heel belangrijk voor hem te zijn..

Wilde hij zijn gevoel volgen en is dat uiteindelijk op een grote teleurstelling uitgelopen.. en heeft ie nu spijt als haren op zijn hoofd Knipoog

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 18:30

Was je zo sterk en goed voor jezelf in t begin. Hoe gek je ook op hem bent je moet hem niet terug nemen als vriend. Je ziet toch hoe weinig die 4 jaar met jou ( dus eigenlijk jij ) voor hem betekende?
Zodra ie een kans bij dat stomme mens had rende hij er als een hond achteraan en waren die 4 jaar met jou uit zn hoofd.
En nu zij tegenvalt denkt ie ow, ze was toch niet beter ik ga wel terug naar (die lieve) skess en wacht wel tot er weer een ander voorbij huppelt.

Alhoewel, als hij jou zó snel liet vallen isset zeker dat ie dat zonder enige moeite nog een keer kan. Al helemaal nu die weet dat jij hem dus nog een kans geeft na wat hij flikt.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 18:59

Relaxed schreef:
OMG wat komen hier een vreselijk trieste reacties voorbij! Boos! Volgens mij is TS hier de enige die kan beslissen wat ze wil en wat ze niet wil.. Of je het daar nu mee eens bent of niet.. Vanachter een computer is het zooooooo makkelijk oordelen, tot jezelf in die positie komt!

TS, ik wens je veel geluk met of zonder je vriend! Ik vind het super dat je hem nog een kans geeft Ja

Nouja...trieste reacties...Ik kan heel goed begrijpen dat mensen zo reageren, maar in werkelijkheid handel je altijd anders dan dat je vanaf je pc zegt. Dat gaat toch altijd net wat makkelijker, begrijp me niet verkeerd hoor!

Begin gewoon heel rustig aan en als het niet goed gaat dan is het gewoon helemaal over en krijgt hij echt geen kans meer.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:09

BraveSpots schreef:
Weetje, ik heb het al eerder gezegd maar ik vind alles zo impulsief gaan.
Hij heeft een gesprek met haar, dumpt jou, heeft een paar afspraakjes, bedenkt zich dat het mss toch niet zijn droomvrouw is, en komt per direct weer terug naar jou. En dat in enkele dagen tijd. Heeft hij eigenlijk ook maar een seconde nagedacht over wat hij zichzelf en jou heeft aangedaan hiermee?

En wat ik ook zou belangeijk vinden: als je hem vergeeft en alles komt weer goed, praat er dan over. Wat de oorzaak, wat er is fout gegaan, en wat jullie (hij) beter kunnen doen.
Want het hele voorval vergeten en 'gewoon' hopen dat het nooit meer gebeurt, zo zal het niet werken vrees ik. Dan mag je volgende maand weer een topic openen omdat hij nu weg is met zijn collega/buurmeisje/whatever...

Ik quote mezelf maar even, want ik ben wel nieuwschierig naar je antwoord Bloos .
Wel leuk voor je dat het tot nog toe goed gaat Lachen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:19

We hebben van het weekend heel lang gepraat samen over het feit waarom hij opeens naar haar terug wilde. Zomaar het voorval vergeten gebeurt niet, dat gaat niet zo makkelijk.

Hij heeft maar een afspraak met haar gehad en niet meerdere hoor.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:25

nou ik hoop voor je dat het goed afloopt!
ik had hem zelf denk ik ook nog wel een kans gegeven..
het is toch anders als je al 4 jaar hebt, als dat het een vriendje is van 2 maanden!
ik denk dat hij een afspraakje met haar had ,en het helemaal niks was en daarna dacht "waar ben ik mee bezig?".
En als het 4 jaar goed gegaan is, kan iemand dan niet 1 keer een fout maken?
gelukkig heeft ie meteen al het contact met haar verbroken!
heel veel succ6 iig!
Laatst bijgewerkt door Icecrystal op 17-11-08 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt