Sinds gisteren heb ik vieze koffie, mijn koffiezetapparaat heb ik inmiddels al 3x helemaal schoongemaakt waarvan ook 1 keer ontkalkt, ook een ander pak koffie geprobeerd, maar het blijft smerig. Weekend zonder koffie
Marcella
Geplaatst: Gisteren, 10:33
Begin de dag geweldig met buikpijn en misselijk. En nog niks gegeten, maar zo ook geen honger.
Sinds gisteren heb ik vieze koffie, mijn koffiezetapparaat heb ik inmiddels al 3x helemaal schoongemaakt waarvan ook 1 keer ontkalkt, ook een ander pak koffie geprobeerd, maar het blijft smerig. Weekend zonder koffie
Oh die chatbots zijn echt de hel op aarde. Ik zeg altijd meteen: ik wil een medewerker spreken. Dat helpt soms wel, soms niet.
Met de hond gaat het veel beter vandaag gelukkig! Net een stuk met d’r gewandeld, ze sleurde ons zowat mee en rende en huppelde veel. Ze is weer vrolijk en speels, alsnog is ze oud en wordt minder qua gezondheid dus het blijft goed opletten.
chanicha
Geplaatst: Gisteren, 14:28
Wat fijn Mo!
Ik wilde net even in de zon gaan zitten op het balkon staat precies de wind erop
Het waait echt heel hard hier. Geen buitenweer. En ik moet zo fietsen.
Hier is het ook verschrikkelijk We wouden rijdend naar de wedstrijd ( 3 km verderop) maar toch maar met de trailer gegaan
Ineke2
Geplaatst: Gisteren, 14:45
Ik vind het maar koud vandaag. Ik hou het lekker rustig hier op de bank voor de tv met tussendoor een frisse neus samen met de hond.
Fijn Mo dat het vandaag een stuk beter gaat met je hond.
cissy
Geplaatst: Gisteren, 14:59
Ik heb vanaf afgelopen woensdag tot volgende week woensdag vrij en wilde in de tuin rommelen. Tot nu toe is dat nog mislukt want pietsie te koud en teveel wind naar mn zin.
Gisteren had gekund als ik niet de hele dag al gepland weg moest. Vandaag ook te koud/wind.
Mijn plantjes staan verzameld op de tuintafel maar waaien er geregeld af. Bakken, potten en zakken grond staan klaar, nu wachten op iets beter weer.
Morgen waait het niet, dan is het meteen een stuk lekkerder buiten ook al is de temperatuur ongeveer gelijk aan vandaag.
Ik koop heel weinig alcohol, maar heb sinds lange tijd een cocktail drankje gekocht. Moest mijn ID laten zien. Geen probleem hoor, maar ik ben inmiddels toch echt wel duidelijk ouder dan 18
MarlindeRooz
Geplaatst: Gisteren, 15:14
Maureen95 schreef:
Ja ik zat mezelf echt even op te vreten
Rare tijd om voor een sportschool dicht te gaan. Maar zal wel ivm Pasen zijn?
Dat ze op zondag hier open zijn is al een Godswonder.