Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Er worden zonnepanelen gelegd op het dak van kantoor, dat is al een ergernis want het maakt herrie. En dan gaat het ook nog op zo'n buurman en buurman manier dat er van alles misgaat en het niet lukt en ze dan met elkaar gaan staan ruziemaken. Ergens ook hilarisch maar ik probeer hier mn werk te doen jongens
Zebrastreep schreef:Ik wordt al dagen zogezegd gebeld door de ziggo. Belde nu een keer terug was natuurlijk reclame. Gezegd dat ik onder bewind sta en dat niet mag bepalen. Gesprek was gelijk klaar![]()
Dat soort telefoontjes met spam wordt ik wel zo moe van. Mail mij maar als er aanbiedingen zijn dan bepaal ik zelf wel of ik kijk.
Maar dit trucje hou ik er nog wel even in. Ze bellen nu niet terug.
Ik hoef ook geen ander pakket.
Had naar iets sociaals gewild maar dat kan niet. Dus nu ga ik verstandig doen en m’n huishouden doen.
Zebrastreep schreef:Ik wordt al dagen zogezegd gebeld door de ziggo. Belde nu een keer terug was natuurlijk reclame. Gezegd dat ik onder bewind sta en dat niet mag bepalen. Gesprek was gelijk klaar![]()
Dat soort telefoontjes met spam wordt ik wel zo moe van. Mail mij maar als er aanbiedingen zijn dan bepaal ik zelf wel of ik kijk.
Maar dit trucje hou ik er nog wel even in. Ze bellen nu niet terug.
Ik hoef ook geen ander pakket.
i love it.