Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:29

Dat 1 van de paarden in de hooiruif heeft gemest :(

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:36

Telpeva schreef:
fjordjes schreef:
Waar vind ik motivatie? Die is op...

Laat je weten als je de grote voorraad hebt gevonden? Ik kan ook wel wat extra gebruiken

Stuur ook wat naar mij..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:43

Tandarts rekening van 450 euro...
Leuk joh, kromme kieswortels...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:11

Keelpijn en misselijk nu al.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:16

Dat ik gisteren mailcontact had met assistente van de huisarts die ophield na mijn antwoord op de vraag om welk kind het ging. Ik vervolgens deze ochtend maar bel, benoem dat ik ook gemaild had. Eenafspraak krijg. Ik maar wat ga winkelen omdat heen en weer rijden naar huis teveel tijd kost. Vervolgens krijg ik nog geen half uur voor de afspraak een mail met welke zalf ik kan halen. Hoef ik dus niet meer langs te gaan met kind. Als ze dat nou gisteren nog even gezegd hadden, had het me zo'n 2uur tijd gescheelt...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:50

Beroerd geslapen, pms, koppijn en heel erg moe. Met een wolk in m’n hoofd onderweg naar een sollicitatiegesprek. Heb er hierdoor helemaal geen goed gevoel over.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:25

"We" gaan AI gebruiken op het werk, want dat is zo handig, dan kan je invullen wat je in een mail wilt hebben, en hoef je daar zelf niet over na te denken.

Nou nee, bedankt. Ik houd graag mijn hersenen een beetje actief. Snap ook niet dat bij een agrarische organisatie, waar alles draait om het milieu momenteel, er wordt gedacht dat het een slim idee is om zo'n vervuilend systeem in te gaan zetten. :n

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:57

Kimberley_ schreef:
Het gezemel rondom amalia. Ja vervelend dat ze haar arm heeft gebroken maar man man wat een gedoe.

Helemaal mee eens. Alsof andere mensen niet hun arm breken.
Zo vond ik het ook zo bizar dat het nieuws was dat Máxima haar hoedje schever zat, nadat ze uit een auto was gestapt. Boeien! Ze had ook geen hoed op kunnen doen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

Bellatrix schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik heb een dossier op mijn werk met 200 facturen die ik allemaal moet controleren

Sterkte, klinkt als een saai klusje.

Dat is het ook.

Dank je.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:51

Dat ik mijzelf zo druk maak en veel stress geef om een ziekenhuis afspraak.
Zit sinds januari bij dit ziekenhuis en arts waarvan welgeteld 1 afspraak volgens afspraak is door gegaan maar ik iedere keer ontzettende paniek heb. Ik heb een medisch trauma waardoor ik dus hier extreem veel stress van ervaar, ze weten het maar toch iedere keer weer raak.
Zou morgen een bel afspraak krijgen waar ik bijna 3 maanden op gewacht had omdat alles bij verschillende afdelingen besproken moest worden. Kreeg gisteren bericht dat hij verplaatst word naar 3 september! Want ik had geen bloed geprikt. Ik heb toen ik het formulier in april binnen kreeg gebeld want het stond er vreemd op, ik zou bij ons lokaal kunnen prikken maar volgens de brief stond de afspraak de dag er na bij hun ingepland. Nee dat was een fout van het systeem zei de dame aan de telefoon. Ik bloedprikken bij ons lokale ziekenhuis, na een paar dagen gebeld is de uitslag binnen? Ja dat was er. Ik gaf aan volgens mij mist de schildklier bepaling. Gingen ze navragen bij de arts. Kreeg de dag erna weer een brief om bij ons lokale ziekenhuis te prikken. Weer netjes gedaan en ook weer gebeld is alles binnen en klopt het nu? Ja mevrouw alles klopt. Vanmorgen direct gebeld wat dit nou was en wat er dan moet gebeuren? Zou terug gebeld worden maar tot nu niks gehoord, ik ben zo moe en verdrietig. Ruim 15 jaar lang kastje naar de muur en ik zit er boven op maar nog steeds gaat het fout.
Snap dat de werk druk groot is in de zorg maar ik ben gewoon erg gefrustreerd :o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:56

Bellatrix schreef:
Mensen die niet doorrijden. Ja, dan hang ik op je reet. G-A-S!

Net op een 70 weg richting de benzinepomp...Iemand gaat 40-50 rijden inplaats van 70..

Vanmorgen dik in de file op de A9, en daarna achter/naast een stoet van 20-30 basisschool leerlingen op de fiets.

Ik hoop zo wel echt dat het naar Arnhem anders gaat.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:02

denisesilver schreef:
Little_Gift schreef:
Wat is er fout aan op een doordeweekse avond lopen maaien? :?

Het feit dat hij er een lang weekend voor heeft gehad en het ook vrijdag of in het weekend overdag kan doen? Het geeft een takkegeluid, en ik wil graag van mijn vrije avond kunnen genieten.

Mag ik daar niet mijn ergernis over uitspreken in het ergernissen topic? :')

Van mij mag alles hoor _/-\o_ ...
Dus ook grasmaaien op een doordeweekse avond :')
Denk dat 95% van de samenleving dat immers wel doet :')

Het kan je leven misschien wel wat minder zwaar maken om je bewust aan zo'n zaken minder te gaan ergeren.

_San87_ schreef:
Omdat het een poedersuiker is.

Dat is het op eender welk tijdstip wel helaas :')
Dan feitelijk liever op een doordeweekse avond dan in het weekend, laat staan op een verlengd weekend...

MarlindeRooz schreef:
Oké ik ben ook al uit bed. Maar ik heb lichte hoofdpijn. En de gemeente vindt het nodig om nu al met een grote maaier het grasveld rondom m’n huis te maaien. -O-

Ze hadden waarschijnlijk in dit topic gelezen dat dat beter is dan op een doordeweekse avond :')
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op Gisteren, 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

TheNovelist schreef:
Kapper om 08:30 op mijn vrije dag :z

Ik doe ook altijd zo'n slimme acties en beklaag me dat dan zoooooo gigantisch op mijn vrije dag zelf :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:13

Marcella schreef:
Al mijn tarwe, gerst en haver opgevreten door de kraaien. -O-

Wraak voor de bessen die ze niet meer kunnen pikken :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

Little_Gift schreef:
_San87_ schreef:
Omdat het een poedersuiker is.

Dat is het op eender welk tijdstip wel helaas :')
Dan feitelijk liever op een doordeweekse avond dan in het weekend, laat staan op een verlengd weekend...

Of overdag op een doordeweekse dag, wat dacht je daarvan _O_.

Denk ook dat er bij denisesilver iets meer te maaien is dan de gemiddelde tuin in een straat.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

Die 5% van de bevolking die niet gewoon werkt overdag, die kan dat inderdaad _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:33

Little_Gift schreef:
Die 5% van de bevolking die niet gewoon werkt overdag, die kan dat inderdaad _O-

Zoals de zwager van denisesilver die op vrijdag vrij is :7.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:34

Maar misschien wel met de auto naar de garage moet of naar de dokter of voor vrouw of kind naar de winkel of school of... Of misschien wil hij vrijdag ook wel gewoon eens van zijn vrije dag kunnen genieten zoals denisesilver van haar vrije avond...

We kunnen bezig blijven zo hé _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:37

Ja. Het is ook gewoon een prima ergernis.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:38

Dat ontkent niemand natuurlijk. Maar mensen mogen zich wel afvragen wat ze fout doen met op een doordeweekse avond maaien, immers, kan men dan pas beseffen dat men misschien zelf ook iets zou kunnen aanpassen aan het tijdstip waarop men maait

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:43

Als vervolg op de ergernis van het geluid van de grasmaaier: hier tegenover zijn ze een huis aan het platgooien met een bulldozer. Wel overdag, maar zóveel lawaai en de hele buurt zit in het stof! Dus met dit prachtige weer hangt de was binnen te drogen op het rekje |o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:48

Ik heb zin in softijs, maar moet nog een hoop opruimen..
En ik wil softijs halen als beloning voor mezelf, maar krijg mezelf nog niet genoeg gemotiveerd om even door te zetten en op te ruimen

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:04

Ik moet werkdingen doen en extra waldbodem in de stallen scheppen beide geen zin in. vooral dat laatste is fysiek veel werk bijna niet te doen in je eentje (volle kruiwagen over 20cm hoge plank bij de drempel tillen etc) Maar het werk ding is facturen maken en dat vind ik altijd zoooooo genant dat ik daar als een berg tegenop zie (dan ga ik liever met die waldbodem zeulen)

Verder erger ik me aan mijn lijf, al de hele week pijn in mijn rug. Pijn in mijn benen en voeten. Vandaag is er ineens nog een pees in mijn voet die bedacht heeft dat hij ook wel pijn kan doen... zucht.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

Ik wil lekker in de zon liggen en een boekje lezen.
Het waait hier mega dus zo warm is het niet en ik heb geen leuk boek.
Grrrr

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

Pfff hier moeten de stallen ook nog gedaan worden (zoals elke dag) maar met zo'n hitte echt ook geen zin in... Ik wacht tot vanavond... En ik erger me dus nu dat ik me zal blijven ergeren tot vanavond omdat die stallen nog gedaan moeten worden _O-