Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rennie89 schreef:Auto is niet door de roetmeting gekomen, vorige X was het 1.25 miljoen dus dacht met wat rijden en warme motor komt die er wel doorheen. Maar niets is minder waar… 2.9miljoen is het nu… (mag max 1 miljoen zijn, is maand geleden gemeten op 1.25m). Heb het dus via rdw het roetfilter moeten afmelden pfff… maar de auto moet een apk gezien ik hem ga verkopen en deze 4 november ook verloopt… hopelijk komt die wel door de rest van de apk.
Polarize schreef:Polarize schreef:Mensen die niet snappen wat een stiltecoupé is
Als ik je nog door mijn noise cancelling koptelefoon heen hoor, ben je echt veel te luid
Iemand sprak ze aan dat ze ergens anders moeten zitten als ze zo willen praten, en ze werden alleen luider
denisesilver schreef:Polarize schreef:
Iemand sprak ze aan dat ze ergens anders moeten zitten als ze zo willen praten, en ze werden alleen luider
Krijg hier altijd de neiging van zo’n luchthoorn mee te nemen en elke keer als ze wat zeggen dat ding af te laten gaan
Bloodymary schreef:Dat net als ik dressuurles heb (en dat is maar eens in de twee weken) er nog iemand in de bak gaat rijden. Terwijl de tijden bekend zijn. En dan ook het hele volle uur. Mijn paard is dan helemaal zijn focus en motivatie kwijt.
En ik weet, dat is dan iets om aan te werken. Maar als ik maar zo weinig in de bak rijdt vindt ik het zonde van de tijd om daar dan eerst aan te moeten werken.
Charaz schreef:Bloodymary schreef:Dat net als ik dressuurles heb (en dat is maar eens in de twee weken) er nog iemand in de bak gaat rijden. Terwijl de tijden bekend zijn. En dan ook het hele volle uur. Mijn paard is dan helemaal zijn focus en motivatie kwijt.
En ik weet, dat is dan iets om aan te werken. Maar als ik maar zo weinig in de bak rijdt vindt ik het zonde van de tijd om daar dan eerst aan te moeten werken.
Je kent toch iemand anders zijn planning niet? Neem aan dat je de bak niet afgehuurd hebt dus er kunnen prima andere mensen bij komen rijden.
Lijkt me toch wel een van de basis dingen om te trainen en inderdaad een heel goed punt om aan te werken ook al doe je liever andere dingen tijdens een les.
Bloodymary schreef:Dat net als ik dressuurles heb (en dat is maar eens in de twee weken) er nog iemand in de bak gaat rijden. Terwijl de tijden bekend zijn. En dan ook het hele volle uur. Mijn paard is dan helemaal zijn focus en motivatie kwijt.
DuoPenotti schreef:Rennie89 schreef:Auto is niet door de roetmeting gekomen, vorige X was het 1.25 miljoen dus dacht met wat rijden en warme motor komt die er wel doorheen. Maar niets is minder waar… 2.9miljoen is het nu… (mag max 1 miljoen zijn, is maand geleden gemeten op 1.25m). Heb het dus via rdw het roetfilter moeten afmelden pfff… maar de auto moet een apk gezien ik hem ga verkopen en deze 4 november ook verloopt… hopelijk komt die wel door de rest van de apk.
Maar met deze afmelding komt hij er toch wel door?
Je betaald alleen maar meer belasting.
Mijn auto heeft geen roetfilter, betaal dus meer, maar komt dus wel door de apk.
Of auto's dan nog makkelijk te verkopen zijn weet ik niet. Geen idee hoe mensen er tegenaan kijken.
Die van mij gaat uiteindelijk alleen naar de sloop weg
Charaz schreef:_chou schreef:ze verkopen geen buggles meer bij de Jumbo in mijn dorp
dat is echt balen! Bij de Aldi waar ik regelmatig kom is al een tijdje de Garlan roomkaas (voor in mijn Bugles) op.
luuntje schreef:Sinds mijn operatie op 30 septemebr zie ik waziger.
Huisarts had mij naar de opticien gestuurd. Gemeten maar moet nog 4 weken wachten voor opticien iets kan.
Door EDS is linkeroogspier al aangetast dus ik vind het best spannend.