Marcella schreef:Heb mijn auto rijlessen en examens ook zelf moeten betalen dus zie daar geen problemen in.![]()
Kapot gaan van de pijn in mijn pols.
Vind het wel een verschil wanneer moeders het zou betalen en het vervolgens niet doet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Maar vraag het dan aan de persoon zelf.
Ik schreef net trouwens exceem.
Ik kwam niet op het Nederlandse woord wat het moest zijn.
Maar in het Nederlands is psoriasis het juiste woord.
En dat ziet alleen er raar uit. Maar is niet besmettelijk
Marcella schreef:Heb mijn auto rijlessen en examens ook zelf moeten betalen dus zie daar geen problemen in.![]()
xPabloBokt schreef:Dat komt volgensmij omdat veel mensen specifiek zwemmerseczeem kennen als besmettelijk, terwijl dat eigenlijk een schimmel is en geen eczeem.
Ineke2 schreef:Dat geroddel achter je rug om als je iets zichtbaars hebt komt mij erg bekend voor en is heel erg vervelend. Inderdaad vraag het gewoon aan de persoon zelf, dan krijg je meteen het juiste antwoordt.
Het excuus “ Dat durf ik niet “ kots ik letterlijk van, sorry. Als je lef hebt om achter iemands rug om te fluisteren over diegene dan moet je ook het lef hebben om het direct te vragen.
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:Dat komt volgensmij omdat veel mensen specifiek zwemmerseczeem kennen als besmettelijk, terwijl dat eigenlijk een schimmel is en geen eczeem.
Het zag er bij mij ook wel gruwlijk uit kwam ook vocht uit en het was ontstoken. Maar zelfs na 10x uitleggen dat het niet besmettelijk is bleven mensen volhouden van welheb het bij een aantal meer opgegeven. Maar kwam ook door 10x een verkeerde diagnose en het ene moment zat er krentenbaard in en toen vonden ze het weer schurft en toen weer dat eczeem of nee toch weer een andere
mensen konden mij op den duur er niet meer in volgen.
Ik denk toe jij rijlessen had alles nog een stuk goedkoper was. Ik heb voor mijn eigen gezondheid nooit specifiek uitgerekend hoeveel ik kwijt was maar zeker tussen de 3000 en 4000.
Maar goed mijn moeder zei ook dat ze de helft zouden betalen en dat is ook nooit gebeurd, was denk ik meer om mij eindelijk aan het rijden te krijgen. Nu vindt ik het niet erg meer ( oké soms dan) maar ik had ook de verzekering enz en paarden en destijds nog school wat betaald moest worden en heb het ook allemaal gered.
Toen ik net 18 was was de zorgverzekering alleen nog wel wat goedkoper als nu... en mijn paarden overigens ook. Maar rijles en examens wordt alleen meer duurder en duurder.
Suzanne F. schreef:fotolijstje schreef:Ik heb een spaarpot waar ik zelf niet bij kan
Maar je bent 18 toch?
MyWishMax schreef:Maar collega's of bekenden heb ik liever dat het aan mij gevraagd wordt idd.
Suzanne F. schreef:Dat ze 18 wordt is wel relevant want volgens mij krijg je met 18 jaar toegang tot je rekeningen bij de bank. Tenzij de rekening niet op jouw naam staat natuurlijk.