Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 06:29

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Hier precies dezelfde ergernis, ik wou het net posten! 2 paracetamol vanmiddag hebben hier helemaal niks uitgevoerd, ik heb uit ellende maar naproxen gepakt. Zou lekker zijn als die hoofdpijn zou opzouten, ik ben al de halve dag niks waard

En uiteraard, naproxen doet ook niks %) bleh

Heel vervelend. Ik ben om 21u mijn bed in gedoken. En opgestaan met een stuk minder hoofdpijn. Hopelijk Marcella en jij straks ook. :(:)

saskiaojan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 07:35

Dat ik hoefschoenen wil/ moet voor mijn pony, in overleg met mijn smid, vraag geplaatst op insta en fb en dat ik nu alleen linkjes krijg naar natuurlijke hoefbekappers….
Ik hoef geen andere smid, ik moet iets voor onder haar voeten |o

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 07:57

Mkango schreef:
JustMe8484 schreef:
Oh ik heb er nog 1. Dat de vacature waarvoor ik na 1e gesprek ben afgewezen omdat er andere kandidaten met meer relevante ervaring zijn die (nog) beter bij het functie profiel passen, nog steeds online staat en er zelfs een 3e vacature voor vergelijkbare functie is bij gekomen.
Echt hoezo dan? Neem mij aan dan, dan heb je echt een super gemotiveerde en dankbare kracht, die blij is weer in die sector te mogen werken. Die een hoop kennis en ervaring mee brengt maar ook nog veel kan en wil leren op dat specifieke gebied... dat ik niet eens voor een 2e gesprek mag komen vind ik in dit geval wel behoorlijk zuur...
Blijkbaar toch niet zo'n groot personeelstekort dan. :=

Nou dat denk ik dan niet idd. Nou os het in die sector sowieso niet zo moeilijk. Al waren er geloof ik vooral heel veel mensen zonder juiste papiertje die gereageerd hebben. Maar er zullen er ook echt wel zijn die dat ook hebben en idd meer relevante ervaring. Maar zeg dat niet als je de vacature online laat. Volgens mij gaan zij echt alleen maar voor van te voren 100% zeker weten dat het een super perfecte match is ofzo... vacature staat ook al enige tijd online en dat is doorgaans in deze sector niet het geval...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 08:37

marleen_88 schreef:
Heel vervelend. Ik ben om 21u mijn bed in gedoken. En opgestaan met een stuk minder hoofdpijn. Hopelijk Marcella en jij straks ook. :(:)

Slapen doe ik wel. Uitgerust wakker worden is dus een ding. Ben wakker maar nu al doodmoe.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 08:48

Alles is gewoon even heel poedersuiker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 08:50

Hier ook weer de hele nacht nachtmerries en moe wakker worden. Kan m’n energie wel beter gebruiken want ik moet nog zoveel dingen doen. :n

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 08:51

Aan mijzelf, de inloopochtend vergeten.

Normaal loop ik ook altijd mee naar binnen maar dochter rende nu zelf naar binnen.

Ik dacht er natuurlijk pas weer aan toen ik thuis was en te laat. En nu kan ik het dus niet loslaten dat ik het vergeten ben. (Ook al kan ik er nu niks meer aan veranderen)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:01

Marcella gefeliciteerd *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 09:09

Ik ook onrustig geslapen door die holter. Overdag voel ik hem niet zitten gelukkig (op soms wat jeuk aan de plakkers na), maar ik ben gezegend met een flinke boezem dus dat ding zit 's nachts lekker ertussen -O-

Zal blij zijn als hij er morgenochtend af mag

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:26

Ondertussen al twee hele trage boekhoudprogramma's gehad en vandaag een trage internetverbinding. Nu nog een kapotte scanner en we zijn compleet |o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:28

Marcella schreef:
marleen_88 schreef:

Slapen doe ik wel. Uitgerust wakker worden is dus een ding. Ben wakker maar nu al doodmoe.

Gefeliciteerd *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:30

Twijfel of ik de vergadering fysiek of via teams bij ga wonen. Ik kan rechts geen schoen aan , maar wel een slipper maar het ziet er idioot uit.

Het is wel een zeer belangrijke vergadering waar ik liever fysiek wel bij ben en het duurt ook niet zo lang.

Maar gelukkig geen pijn. Brandwonden zijn echt vreemd in het begin is de pijn heel heftig en daarna compleet weg. Wel enorme spierpijn van de spanning daar heb ik meer last van.

Ik denk dat ik onder de blaren zit maar kan niks zien doordat verband hoe en wat.

Edit: marcella gefeliciteerd Y)(^)

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:35

Dag 4 met koorts. Ben wel een keer klaar met ziek zijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:36

Al een paar dagen doodop, en aangezien woensdag de dag is waarop ik altijd alleen ben, kon ik eens schandalig vroeg naar bed, dus ik ben om half 9 al naar bed gegaan.
Ik ben nog steeds uitgeput wakker geworden... Al hielp mijn man ook niet mee, die om 12 uur 's nachts heel zachtjes(dat was wel waar, maar hij maakte nog kabaal) de kamer op gestommeld kwam in een soort van uitbundige feeststemming omdat ze gewonnen hadden.
Toen ik vervolgens naar de wc ging, deed meneer de kamerlamp aan, want nou was ik toch wel wakker dus kon ik zijn verhaal wel aanhoren...
*zucht* mannen...

En nu dus een beginnende migraine, het is nog een zachte buzz, dus ik hoop dat ik hem kan blijven onderdrukken met medicatie.

En ik probeer contact te leggen met een collega, maar skype werkt niet mee, elk bericht wat ik verstuur, komt terug. prutsmutsen ding, maakt mij zo giftig als iets niet doet wat ik wil!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:00

xPabloBokt schreef:
Ik ook onrustig geslapen door die holter. Overdag voel ik hem niet zitten gelukkig (op soms wat jeuk aan de plakkers na), maar ik ben gezegend met een flinke boezem dus dat ding zit 's nachts lekker ertussen -O-

Bij mij ging het plaksel bijna niet er vanaf dus je mag wel zorgen dat je iets hebt daarvoor.
Heb de holter twee dagen gehad, hing om mijn nek maar ‘s nachts legde ik hem naast me.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 10:02

chanicha schreef:
xPabloBokt schreef:

Bij mij ging het plaksel bijna niet er vanaf dus je mag wel zorgen dat je iets hebt daarvoor.
Heb de holter twee dagen gehad, hing om mijn nek maar ‘s nachts legde ik hem naast me.

Die van mij zit vastgeplakt -O- het rode plakkerpuntje zit gewoon direct vast aan de holter zeg maar.

Heb jij iets gebruikt voor het plaksel? Heb alleen stickerverwijderaar in huis maar dat ga ik niet op mijn huid gebruiken :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:05

Nope stickerverwijderaar zou ik ook niet doen _O-
Ik heb aceton gebruikt maar misschien kan je in het ziekenhuis wat ether krijgen op een watje, werkt ook goed.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:10

Dingen die je kan proberen voor plakselresten van bijv. een holter:

Pindakaas
Zonnebloem olie
Scrubgel, liefst met olie. ( Kneipp scrub is mijn favoriet, maar erg duur.)
Zelf een mengseltje maken van olie en suiker.

Niet hard boenen, maar rustig scrubbewegingen maken. Liefst iets gebruiken zonder alcohol, dus liever geen aceton oid. Ether zou ik helemaal niet gebruiken! Hoewel, dan slaap je wellicht wel goed. }>

Soms krijg je ook een doekje van het ziekenhuis mee voor het verwijderen. Dit helpt bij mij niet. Ik ben trouwens allergisch voor pleisters en heb dit jaar voor het eerst andere pleisters gekregen. Alsnog veel lijmresten, maar ipv brandblaren had ik nu enkel roodheid van de huid.

Succes en sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:12

Nog steeds aan het wachten op het koopcontract voor m'n huis. Ik ben er zó klaar mee - wil je nou verkopen of niet? Het is dat ik voor deze prijs niet snel een vergelijkbare woning ga kunnen vinden in deze regio, anders had ik gezegd: bekijk het maar, ik ga op zoek naar wat anders. :evaw:

(Maar ik moet toegeven: ik ben wel al langzaam aan het kijken naar alternatieven.)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-23 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:12

Ik heb een hele leuke veulenfoto en krijg hem niet geupload op bokt...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 10:13

Zal even bij de huisarts vragen (heb hem vanuit daar) of ze me iets mee kunnen geven om het plaksel weg te krijgen. Mocht wel thuis zelf al de holter eraf halen morgenochtend.

Hoop alleen dat het zin heeft gehad, ik kreeg helemaal geen mondelinge uitleg toen ik daar was dus ik lees nu net pas in het patiënten dagboek dat ik elke keer als ik klachten had op een knopje had moeten drukken en dat heb ik dus niet gedaan -O- heb wel braaf alle momenten schriftelijk genoteerd, dus ik hoop dat ik vanavond weer wat extrasystolen krijg zodat ik dan op het knopje kan drukken :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 10:43

Ik lag in het ziekenhuis toen ik de holter had dus heb er verder niets aan hoeven doen.
Werd opgenomen omdat ik ernstig uitgedroogd was en dat weerslag op mijn hart kon hebben maar gelukkig was alles goed _/-\o_

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 11:04

Slecht geslapen door die klote wind, mijn raam staat open en dan gaat het gordijn wapperen en daardoor kraken de oogjes van de gordijnrails heel erg waardoor ik niet kon slapen. En raam dicht doen vind ik te warm.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 11:24

Lau schreef:
Alles is gewoon even heel poedersuiker

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 11:26

Ik moet aan het werk, maar ik ben zó gefrustreerd door dat hele gedoe met dat huis. :')