Ik wordt als nieuw teamlid soms wel slecht geïnformeerd , maar goed daar moet ik zelf wat aan doen door dat aan te geven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:taartjee schreef:Nieuwssites die een Amber-alert nieuwsbericht sturen met in de inhoud "Meer informatie volgt" en dan gewoon geen extra informatie toevoegen, maar wel de pushnotificatie op telefoons geven. Daar heb je toch helemaal niets aan?
En m'n hoest. Ik blijf het gevoel houden dat er wat in m'n keel zit qua vocht ofzo, maar ik krijg het met hoesten niet weg. Maar daardoor blijf ik ook steeds die hoestprikkel houden.
Heb je toevallig läßt van brandend maagzuur?
Hierdoor kun je ook een kuchje/hoesten hebben
Zebrastreep schreef:Overleg gehad en ik zit met meer vragen dan antwoorden![]()
Ik wordt als nieuw teamlid soms wel slecht geïnformeerd , maar goed daar moet ik zelf wat aan doen door dat aan te geven.
CupCakes_ schreef:Zebrastreep schreef:Overleg gehad en ik zit met meer vragen dan antwoorden![]()
Je werkt in de zorg toch? Dit komt echt letterlijk overal voor, hier nog een nieuw (leerling) teamlid en ik moet voor uitleg overal zelf achteraan
DuoPenotti schreef:Mijn moeder...
Manipulatieve, aandachttrekkende, depressieve borderliner.
Zo alles in 1 zin waar bokt vast over zal gaan struikelen
De blaadjes vallen en de ellende begint weer.
Ze weet dat ze bij mij met zielige verhalen niet veel vat meer heeft.
Doet ze het dus bij de thuiszorg.
Deze belde mij op dat ze me wilde informeren dat het helemaal niet goed ging met mijn moeder.
Ze moest morgen een hart filmpje (vandaag dus) en had schilderen afgezegd want het ging echt helemaal niet goed bla bla.
In eerste instantie schrok ik wel, want ze was 3 weken terug bij de cardiloog geweest en alles was helemaal oke? Dus ik dacht, huh morgen weer dan is er dan toch wat mis. Daarna dacht ik, hoe zit het echt?
Ik vandaag gebeld, moeder neemt op, hoeft helemaal niet naar de cardioloog, alles prima.
En schilderen was ze gewoon geweest.
Ik heb niet gezegd dat ik was gebeld door de thuiszorg, maar weet wel weer dat ze dus aan het liegen en draaien is voor aandacht. Zo klaar mee...
Deze belde mij op dat ze me wilde informeren dat het helemaal niet goed ging met mijn moeder.
Ze moest morgen een hart filmpje (vandaag dus) en had schilderen afgezegd want het ging echt helemaal niet goed bla bla.
In eerste instantie schrok ik wel, want ze was 3 weken terug bij de cardiloog geweest en alles was helemaal oke? Dus ik dacht, huh morgen weer dan is er dan toch wat mis. Daarna dacht ik, hoe zit het echt?
Ik vandaag gebeld, moeder neemt op, hoeft helemaal niet naar de cardioloog, alles prima.
Ik heb niet gezegd dat ik was gebeld door de thuiszorg, maar weet wel weer dat ze dus aan het liegen en draaien is voor aandacht. Zo klaar mee...
DuoPenotti schreef:Ja idd, blij als dat weer voorbij is.
Bij mijn schoonfamilie vind ik dat wel gezellig, bij mijn familie dus niet.
Doordat elk jaar mijnmoeder gaat lopen zeveren.
Maar hulp heeft ze niet nodig hoor, echt niet
hagelslag schreef:DuoPenotti schreef:Niet leuk dat jullie het herkennen.....
Niet leuk, maar weet dat wanneer het weer een x klöte is.
Dat je niet alleen bent
Zebrastreep schreef:DuoPenotti schreef:Ja idd, blij als dat weer voorbij is.
Bij mijn schoonfamilie vind ik dat wel gezellig, bij mijn familie dus niet.
Doordat elk jaar mijnmoeder gaat lopen zeveren.
Maar hulp heeft ze niet nodig hoor, echt niet
Hoe oud is je moeder als ik vragen mag?
Lijkt mij voor jou ook niet gemakkelijk zeg! Bij mij zijn het dan cliënten , dat staat toch wat verder van mij af dan dat het iemand uit je directe familie is. Ik doe de deur dicht , en ga naar huis en merk het buiten mijn werk om niet. Dat is bij jouw natuurlijk geen optie.
[***] schreef:Wat een ellende...Hier ook herkenbaar, maar ik heb na heel wat jaren wikken en wegen het contact verbroken een tijdje geleden en haar nu al 3 jaar niet meer fysiek gezien. Ze weet niet eens dat ze oma gaat worden en daar zit ik wel mee, maar weet je... Het doet mij ook pijn en ik wil gewoon niet dat ze nog iemand klaar gaat stomen voor jarenlange therapie.
Je zegt dat de feestdagen bij je eigen familie niet gezellig is. Is er een mogelijkheid om dat te skippen en dan lekker met je schoonfamilie en verder op je eigen voorwaarden gaan vieren? Al betekent dat lekker in je eigen huisje met iets waar jij en je partner van genieten. Ik vind het zo jammer dat het bij veel families een verplicht rondje is, ook voor mensen die er niet van genieten door het gezelschap.
chanicha schreef:Heel erg dat manipulatieve, ik weet er alles van en je krijgt er echt een antenne voor want ik pik dat van niemand meer.
prompter schreef:Och, wat had ik jullie allemaal graag een lieve, begripvolle moeder toegewenst. Wat jammer toch dat er moeders zijn, die niet aardig voor hun kinderen zijn.
Mkango schreef:De nieuwe SEO manager bij mijn hengelsport ex-werkgever vroeg of er een kans is dat ik weer voor ze wil komen werken, want ja, het gaat toch niet zo goed met hun Nederlandse marketing nadat ze mij er in mei uit getrapt hebben en een of andere beunhaas hebben aangenomen.Ze mogen me inhuren als agency en lekker agency rates betalen.