Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Nee nooit. Maar ik heb ook niet echt werk of hobby's waar ik ze tegen moet komen..
maar mensen staan wel iets verder van me af mocht ik wel eens leuke mensen ontmoeten in de samenwerking rondom cliënten. Maar vooralsnog is het een vrouwen wereldje en zijn de (leuke) mannen wel bezet.
. Hebben jullie nog wat leuks gepland? Overigens is dit wel echt de eerste keer dat ik dacht, misschien is even video bellen niet eens een gek idee als dit vaker zo is.
ReadTheRulez schreef:Hoe geven jullie dat aan elkaar aan danTinder hapert![]()
Heb sinds gister een match waar ik een gesprek mee heb lopen. Kreeg op een gegeven moment wel de notificatie dat hij wat had gestuurd maar in het gesprek zelf verscheen/verschijnt dat niet. Dus ik heb hem bericht gestuurd en hij geeft aan dat dat bij hem ook gebeurde met berichten die ik verstuurde. Knap k*t
want ik krijg wel een notificatie maar in het gesprek verschijnt geen bericht (er is dus al een lopend gesprek)
dus het is best makkelijk. En hij had maar een klein appartement, dus hij heeft ook niet super veel om mee te nemen. ReadTheRulez schreef:Ailill schreef:Oh die komen vervolgens wel aan?
[/quote]Super vaag, maar ik zou zeggen: Next. Peelie schreef:Wat ik hier gepland heb?
Mijn vriend (via Hinge) trekt hier na elkaar 9 maanden kennen officieel in. De verhuizing is in gang gezet. Er word verbouwd. Opgeruimd en ruimte gemaakt om zijn spullen samen te voegen met dat van mij. Een hele onderneming, maar zoooo leuk!
Eind deze maand kennen we elkaar 9 maanden en we zijn nog steeds helemaal verliefd
Steenbok12 schreef:Monenteel geen, al een tijdje niet meerPeelie schreef:Wat ik hier gepland heb?
Mijn vriend (via Hinge) trekt hier na elkaar 9 maanden kennen officieel in. De verhuizing is in gang gezet. Er word verbouwd. Opgeruimd en ruimte gemaakt om zijn spullen samen te voegen met dat van mij. Een hele onderneming, maar zoooo leuk!
Eind deze maand kennen we elkaar 9 maanden en we zijn nog steeds helemaal verliefd
Wat superleuk!! En als het goed voelt waarom niet he. Ik had hinge gedownload. Die kende ik nog niet. Vind het maar een gekke app haha. Sowieso wel benieuwd welke dating apps er hier allemaal gebruikt worden.