Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Love_Rosie schreef:Ik heb op het werk brood in de diepvries en haal hier het aantal plakjes uit wat ik wil eten en stop deze even in de magnetron voor ontdooien.
Nu heb ik af en toe ‘s middags hartstikke last van een opgeblazen buik en alles wat daar bij komt. Maar het kan ook tijden oké zijn.
Ligt dit aan het soort brood? Wat ik op het brood doe? Hoe warm het brood is?
fjordjes schreef:Love_Rosie schreef:Ik heb op het werk brood in de diepvries en haal hier het aantal plakjes uit wat ik wil eten en stop deze even in de magnetron voor ontdooien.
Nu heb ik af en toe ‘s middags hartstikke last van een opgeblazen buik en alles wat daar bij komt. Maar het kan ook tijden oké zijn.
Ligt dit aan het soort brood? Wat ik op het brood doe? Hoe warm het brood is?
Wat voor brood eet je? Van witbrood kan dat heel goed komen. Of van je menstruatie, dan kunnen je darmen ook vervelend doen
Picopico schreef:Bedankt voor de antwoorden. Het gaat om een jongen van 17. Ik ben hier achtergekomen door leeftijdsgenoten aan wie hij dit soort beelden heeft laten zien. Er zijn ook een paar vreemde opmerkingen gemaakt (ik wil vanwege privacy niet teveel details delen). Die andere jongens vinden dit te ver gaan en willen nu eigenlijk niet meer met hem omgaan.
Ik vind het een lastige situatie. Ik heb het (gelukkig) niet zelf gezien, dus moet afgaan op wat anderen mij verteld hebben, maar dat gaat imo best ver. Ik ben overigens totaal niet in de positie om zijn ouders hierop aan te spreken.
Picopico schreef:Bedankt voor de antwoorden. Het gaat om een jongen van 17. Ik ben hier achtergekomen door leeftijdsgenoten aan wie hij dit soort beelden heeft laten zien. Er zijn ook een paar vreemde opmerkingen gemaakt (ik wil vanwege privacy niet teveel details delen). Die andere jongens vinden dit te ver gaan en willen nu eigenlijk niet meer met hem omgaan.
Ik vind het een lastige situatie. Ik heb het (gelukkig) niet zelf gezien, dus moet afgaan op wat anderen mij verteld hebben, maar dat gaat imo best ver. Ik ben overigens totaal niet in de positie om zijn ouders hierop aan te spreken.
Snippergroen schreef:Ik heb geen stem meer door een keelontsteking. Kan ik nu juist beter warm drinken om mijn keel te hydrateren, of juist waterijsjes eten? Mijn keel is niet (meer) gezwollen. Dat was hij eerder deze week nog wel. Ik kan nu alleen niet praten.
deksel schreef:Wat kan je aan een gezin met jonge kinderen geven waarvan je de kat overneemt? Als bedankje/laten zien dat ze in een goed huisje terecht komt? Ik wilde sowieso een kaartje doen maar wat is leuk erbij?
c_alsemgeest schreef: