Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Myfairytale schreef:
Ok, ik ben dus jaloers op jouw haar.![]()
Heb je een foto van je gekleurde haar? Ben reuze benieuwd!
Dit zijn enige foto's die ik heb waar het net een keer gewassen is na het verven. Ik ben zo verliefd op de kleur maar helaas wast het er zo snel uit. Ik wilde eerst voor een meer serieuze kleur gaan en gewoon koper, wat natuurlijker, maar diep vanbinnen wil ik er altijd uitzien als een fel rood verkeersbord![]()
[ [url=m/q6jOSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C857LI.jpg]Afbeelding[/url] ]
fohadie schreef:Ik was heel blij: bijna een maand geleden mijn boodschappen voor kerst besteld en ze zouden vanavond thuisbezorgd worden. Hoefde ik de winkel niet meer in. Had ik ook al eerder in dit topic gezet.
Als ik nog steeds blij was, plaatste ik nu geen bericht in dit topic: het hoofdbestandsdeel van het hoofdgerecht is niet leverbaar en dat kreeg ik een hlf u geleden te horen. Alles op elkaar afgestemt incl bijpassende drank en de rest komt wel binnen. Nu mag ik morgenochtend vroeg op om voor het werk nog een rondje supermarkten te doen, in de hoop dat ik het kan vinden. En dat terwijl ik mijn slaap hard nodig heb omdat het morgen gekkenhuis gaat worden.
Nouja, overleven we ook wel weer. En anders eten we gewoon geen hoofdgerecht met kerst.
fohadie schreef:Ik was heel blij: bijna een maand geleden mijn boodschappen voor kerst besteld en ze zouden vanavond thuisbezorgd worden. Hoefde ik de winkel niet meer in. Had ik ook al eerder in dit topic gezet.
Als ik nog steeds blij was, plaatste ik nu geen bericht in dit topic: het hoofdbestandsdeel van het hoofdgerecht is niet leverbaar en dat kreeg ik een hlf u geleden te horen. Alles op elkaar afgestemt incl bijpassende drank en de rest komt wel binnen. Nu mag ik morgenochtend vroeg op om voor het werk nog een rondje supermarkten te doen, in de hoop dat ik het kan vinden. En dat terwijl ik mijn slaap hard nodig heb omdat het morgen gekkenhuis gaat worden.
Nouja, overleven we ook wel weer. En anders eten we gewoon geen hoofdgerecht met kerst.
DiscoDipp schreef:denisesilver schreef:Ik erger me aan het feit dat ik morgen dus vroeg op moet en me nu weer op loop te naaien over de Petrie laarzen die ik twee jaar geleden gekocht heb, waar ik na max. 5 keer rijden gebruikssporen op kreeg en die dusdanig te klein zijn voor mijn voet dat ik er giga blaren op mijn hiel aan over hield. Terwijl die dingen verdorie zijn aangemeten en op maat gemaakt. Natuurlijk geen bonnetje bij gehad, dus nooit terug kunnen brengen. Heeft me heel wat spaargeld gekost. Grootste miskoop van mijn leven
37, ik kan als je wilt wel een foto nemen van de maten die in de laars staan?
Welke voetmaat heb je? Ik zoek nog nieuwe laarzen
Mkango schreef:Escamilla schreef:In wat voor richting moeten we zoeken?Iemand die nog een leuk en origineel cadeau weet? Ik moet dus nog voor m'n vriendinnen cadeau's kopen, maar ik kan NIKS leuks vinden
Escamilla schreef:Iemand die nog een leuk en origineel cadeau weet? Ik moet dus nog voor m'n vriendinnen cadeau's kopen, maar ik kan NIKS leuks vinden
Mkango schreef:Escamilla schreef:Waar houden ze van, wat zijn hun hobby's, wil je voor allemaal hetzelfde? Mag het een beetje cheesy zijn of zijn het wel serieuze cadeaus?Euhm ik heb een budget van 20€ pp! Zijn meiden van 21. Vind het zooo lastig om wat te verzinnen..