Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:45

Nou shift een van de twee vroege zit erop. Ik ben kapot :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:25

Ik was heel blij: bijna een maand geleden mijn boodschappen voor kerst besteld en ze zouden vanavond thuisbezorgd worden. Hoefde ik de winkel niet meer in. Had ik ook al eerder in dit topic gezet.

Als ik nog steeds blij was, plaatste ik nu geen bericht in dit topic: het hoofdbestandsdeel van het hoofdgerecht is niet leverbaar en dat kreeg ik een hlf u geleden te horen. Alles op elkaar afgestemt incl bijpassende drank en de rest komt wel binnen. Nu mag ik morgenochtend vroeg op om voor het werk nog een rondje supermarkten te doen, in de hoop dat ik het kan vinden. En dat terwijl ik mijn slaap hard nodig heb omdat het morgen gekkenhuis gaat worden.

Nouja, overleven we ook wel weer. En anders eten we gewoon geen hoofdgerecht met kerst.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:28

Lestrange01 schreef:
Myfairytale schreef:

Ok, ik ben dus jaloers op jouw haar. :D
Heb je een foto van je gekleurde haar? Ben reuze benieuwd!

Dit zijn enige foto's die ik heb waar het net een keer gewassen is na het verven. Ik ben zo verliefd op de kleur maar helaas wast het er zo snel uit. Ik wilde eerst voor een meer serieuze kleur gaan en gewoon koper, wat natuurlijker, maar diep vanbinnen wil ik er altijd uitzien als een fel rood verkeersbord <3

[ [url=m/q6jOSP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/C857LI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, je hebt echt prachtig haar!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:37

Jonge jonge.
Samen met heel Heesch in de jumbo een uur geleden :+

Mijn God, wat een drama, op de parkeerplaats is het every man for himself :roll: niemand kijkt uit voor een ander.

Die arme hardwerkende vakkenvullers krijgen het gewoon niet bijgewerkt.. Veel lege schappen en 0 brood meer..
Iedereen loopt elkaar in de weg, mensen die gesprekken met elkaar gaan houden midden in het gangpad, echt een groot feest, werkelijk waar. +:)+

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:40

Mediamarkt en hun vervoersbedrijf, grrrrr.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:45

denisesilver schreef:
Leverancier had geen aardbeien geleverd, resultaat ik naar de Jumbo om 8:00 uur, stervens druk

Aardbeien. December. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:46

oomens schreef:
denisesilver schreef:
Leverancier had geen aardbeien geleverd, resultaat ik naar de Jumbo om 8:00 uur, stervens druk

Aardbeien. December. -O-

Jaa hmmm lekker uit de kas. Ik heb ze ook gehaald. Voor op de verse wafels morgen. Lekker boeiend.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:47

oomens schreef:
denisesilver schreef:

Aardbeien. December. -O-

Ja, ik heb ze ook gehaald. Voor bij de American pancakes :9.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:48

Gewoon dat alles mij even teveel aan het worden is , en ik helemaal geen zin meer heb in kerst....

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:49

fohadie schreef:
Ik was heel blij: bijna een maand geleden mijn boodschappen voor kerst besteld en ze zouden vanavond thuisbezorgd worden. Hoefde ik de winkel niet meer in. Had ik ook al eerder in dit topic gezet.

Als ik nog steeds blij was, plaatste ik nu geen bericht in dit topic: het hoofdbestandsdeel van het hoofdgerecht is niet leverbaar en dat kreeg ik een hlf u geleden te horen. Alles op elkaar afgestemt incl bijpassende drank en de rest komt wel binnen. Nu mag ik morgenochtend vroeg op om voor het werk nog een rondje supermarkten te doen, in de hoop dat ik het kan vinden. En dat terwijl ik mijn slaap hard nodig heb omdat het morgen gekkenhuis gaat worden.

Nouja, overleven we ook wel weer. En anders eten we gewoon geen hoofdgerecht met kerst.

Oproep doen op bokt, wie weet kan iemand je uit de brand helpen.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:53

Winkelwagentjes

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:45

fohadie schreef:

Als je toch besluit te gaan, gelijk een medewerker vragen. Ik denk dat ik voor de meeste supermarktmedewerkers spreek als ik graag mensen help die snel weer klaar willen zijn :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:23

Dat ik mijn vriend in deze periode van het jaar zo weinig zie... Hij was vanochtend voor 6 al weg, en is waarschijnlijk over een uur pas weer terug. :(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:34

Steeph schreef:
Dat ik mijn vriend in deze periode van het jaar zo weinig zie... Hij was vanochtend voor 6 al weg, en is waarschijnlijk over een uur pas weer terug. :(

Herkenbaar, mijn man is van maart/april tot kerst zo weinig thuis, gelukkig sinds afgelopen maandag is het hoogseizoen voorbij.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:44

oomens schreef:
denisesilver schreef:

Aardbeien. December. -O-

Als het niet voor ons bedrijf was, zou ik ze nooit halen in deze tijd :$

Is voor de fruitsalade en afgarnering.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:06

DiscoDipp schreef:
denisesilver schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik morgen dus vroeg op moet en me nu weer op loop te naaien over de Petrie laarzen die ik twee jaar geleden gekocht heb, waar ik na max. 5 keer rijden gebruikssporen op kreeg en die dusdanig te klein zijn voor mijn voet dat ik er giga blaren op mijn hiel aan over hield. Terwijl die dingen verdorie zijn aangemeten en op maat gemaakt. Natuurlijk geen bonnetje bij gehad, dus nooit terug kunnen brengen. Heeft me heel wat spaargeld gekost. Grootste miskoop van mijn leven -:(-

37, ik kan als je wilt wel een foto nemen van de maten die in de laars staan?
Welke voetmaat heb je? Ik zoek nog nieuwe laarzen :D

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:30

Dat het blijkbaar nationale grasmaai-dag is hier. Het is 7:30 en zou graag even rustig willen ontbijten, maar er gaan al 3 gras/bos maaiers tekeer in de buurt...
Zeker allemaal bang dat de kerstman verdwaalt in het lange gras ofzo...

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:36

Dank voor de tips. Die van vragen aan de supermarktmedewerker vind ik een goeie. Ga ik proberen!

Escamilla

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:40

Iemand die nog een leuk en origineel cadeau weet? Ik moet dus nog voor m'n vriendinnen cadeau's kopen, maar ik kan NIKS leuks vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:44

Escamilla schreef:
Iemand die nog een leuk en origineel cadeau weet? Ik moet dus nog voor m'n vriendinnen cadeau's kopen, maar ik kan NIKS leuks vinden
In wat voor richting moeten we zoeken? :P

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:58

Mkango schreef:
Escamilla schreef:
In wat voor richting moeten we zoeken? :P

Euhm ik heb een budget van 20€ pp! Zijn meiden van 21. Vind het zooo lastig om wat te verzinnen..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 00:01

Escamilla schreef:

Deze heb ik zelf achter de hand voor zulke momenten als ik echt niks beters weet
https://van-tjalle-en-jasper.com/nl/web ... s-ketting/

Ik lig in bed en schrok net behoorlijk van het geluid van een tikkende klok. Een heel normaal geluid zou je denken, maar ik héb helemaal geen klok in mijn slaapkamer, en al helemaal niet eentje die tikt want ik haat dat geluid. Vet creepy :')
En toen dacht ik, ohja, ik heb ook een verwarming. Serieus, dat tikken van de buizen gebeurde echt op de maat van secondes :')
Adem in, adem uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 00:05

Escamilla schreef:
Euhm ik heb een budget van 20€ pp! Zijn meiden van 21. Vind het zooo lastig om wat te verzinnen..
Waar houden ze van, wat zijn hun hobby's, wil je voor allemaal hetzelfde? Mag het een beetje cheesy zijn of zijn het wel serieuze cadeaus?

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 00:18

Mkango schreef:
Escamilla schreef:
Waar houden ze van, wat zijn hun hobby's, wil je voor allemaal hetzelfde? Mag het een beetje cheesy zijn of zijn het wel serieuze cadeaus?

Ze houden allebij van paarden, verder niet echt hobby's. Ja tuurlijk netflixen, drankjes etc. Ik zoek wel serieuze cadeau's. Hoeft trouwens niet voor allebij hetzelfde!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 00:20

Mijn haan die van de tv afspringt van stok af en achter mij aanhobbelt terwijl ik naar bed wil.
Vriend je leeft als de koning en ik overweeg al oordoppen voor mezelf.
Je gaat echt niet mee naar bed :')
Dat gekakel is al erg zat als je beneden zit _O-
-zet kip terug op tv naast zijn eigen hen-