Er was ook nog een artikel over wat gister geplaatst was, maar dat is gewoon spoorloos.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:Fitzroy schreef:Heftig verhaal over ‘de dag dat er 0 doden waren’’ ... dus niet en nog een jonge vent ook
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf67bcd7/
Iemand een tissue voor me? Doe maar gelijk de hele doos.
Ik herken veel in het artikel, al is het bijna triest dat ze zo duidelijk willen maken dat er op voorhand geen risicofactoren waren. Ik heb ook zo'n jonkie onder mijn hoedde gehad, maar niemand in mijn omgeving die zondermeer gelooft dat het iedereen heftig kan treffen. Natuurlijk weet ik dat je in het ziekenhuis alleen de slechtste varianten van COVID treft, maar dat ook met eigen ogen zien maakt dat je je niet serieus genomen voelt door alle COVID-bestaat-niet-echt geluiden die steeds luider klinken.
LadyMadonna schreef:Oh wat erg![]()
[ [url=m/W8EsXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
secricible schreef:LadyMadonna schreef:Oh wat erg![]()
[ [url=m/W8EsXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
De grap werd nog groter, ze waren namelijk boos op Rotterdam dat ze zoveel politie op hun vredelievende demonstratie hadden afgestuurd. Er werd gekscherend gedaan waarom ze al die mensen van de krant toch zouden moeten beschermen tegen hun, dan hadden ze vast iets te verbergen.
Dit gebouw is tegenwoordig een politiebureau.
sureido schreef:Edit: of je bedoelt in het land? Sorry dan interpreteer ik het fout.
Citaat:Wij zijn nu een week in Nederland en zien hele grote verschillen met Spanje. Waar in Spanje de mondkapjes overal gedragen worden (vraag soms niet hoe!), zie ik ze hier echt helemaal niet. Maar voor mijn gevoel is er wel veel meer respect voor afstand in Nederland. Alsof de mondkapjes mensen het gevoel geven dat die 1,5 meter er helemaal niet meer toe doet.
SusanH schreef:Ik kom ook overal over de vloer. Maar wel met afstand. De enigen buiten mijn eigen gezin die ik nu een knuffel geef zijn mijn ouders. En van beiden weet ik ook dat zij voorzichtig zijn.
Ik ben heel blij dat wij in NL blijven deze vakantie. Maar ook: de mensen die wel gaan en in corona gebied terecht komen. Hoe groot is de kans dat ze zich laten testen en in thuis quarantaine gaan? Daar mag best meer toezicht op zijn..
purny schreef:President Bolsonaro word getest op corona
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro heeft symptomen van Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat melden lokale media. De president, die de dreiging van het virus herhaaldelijk heeft gebagatelliseerd en corona eerder vergeleek met een ,,griepje'' heeft zich laten testen. De uitslag daarvan is naar verwachting dinsdag bekend.
Volgens de nieuwszender CNN Brasil heeft Bolsonaro 38 graden koorts en ook andere symptomen van de ziekte.
https://www.ad.nl/binnenland/live-melbourne-weer-6-weken-in-lockdown-braziliaanse-president-heeft-coronasymptomen~a32aa801/
Sheran schreef:Dat zie ik in mijn omgeving ook helemaal niet hoor. Wij (dertigers) komen wel bij elkaar over de vloer, maar altijd nog met afstand.
Pandora2 schreef:purny schreef:President Bolsonaro word getest op corona
De Braziliaanse president Jair Bolsonaro heeft symptomen van Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat melden lokale media. De president, die de dreiging van het virus herhaaldelijk heeft gebagatelliseerd en corona eerder vergeleek met een ,,griepje'' heeft zich laten testen. De uitslag daarvan is naar verwachting dinsdag bekend.
Volgens de nieuwszender CNN Brasil heeft Bolsonaro 38 graden koorts en ook andere symptomen van de ziekte.
https://www.ad.nl/binnenland/live-melbourne-weer-6-weken-in-lockdown-braziliaanse-president-heeft-coronasymptomen~a32aa801/
Zou die gek daarvan nu wakker geschud worden ?
MoniqueT schreef:Vreemd dat ik het hier wel zie. En Brabant!
MoniqueT schreef:SusanH schreef:Ik kom ook overal over de vloer. Maar wel met afstand. De enigen buiten mijn eigen gezin die ik nu een knuffel geef zijn mijn ouders. En van beiden weet ik ook dat zij voorzichtig zijn.
Ik ben heel blij dat wij in NL blijven deze vakantie. Maar ook: de mensen die wel gaan en in corona gebied terecht komen. Hoe groot is de kans dat ze zich laten testen en in thuis quarantaine gaan? Daar mag best meer toezicht op zijn..
Dat laatste vind ik ook SusanH. Alleen maar quarantaine adviseren ... ik weet niet of dat werkt.
En ja, wij gaan nu ook bij mensen op visite, maar wel op afstand en voorzichtig inderdaad. Toch is dat voor ons nu echt een hele stap, komende uit Spanje.
Ook eigen kinderen niet geknuffeld (ha, we zijn niet zo heel knuffelig ook hoor), maar onze kleindochters kon ik echt die knuffel niet weigeren. Maar daarom verbaas ik me dus wel over een kennisje wat voor de deur staat en me meteen een knuffel wel geven. Dat vind ik dus hélemaal niet nodig.
MoniqueT schreef:Vreemd dat ik het hier wel zie. En Brabant!
_Penotti schreef:Brabant zijn toch ook niet van de 3 kussen enz?
Ja laatste jaren meer geworden, maar niet van oorsprong. Tenminste mijn familie niet
Komt toch meer uit het westen?