Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:37

Nog een ergernis van mij, mensen die zeuren over mondkapjes.. het is nu eenmaal verplicht en daar gaan we niet gauw wat aan veranderen. Daarnaast hoe verwachten die mensen dat de mensen die werkzaam zijn in de zorg/dierenzorg dit doen? Ik sta af en toe 5 uur achter elkaar met een mondkapje en heb er nooit problemen mee >;) Als je astma hebt o.i.d. dan begrijp ik het nog maar sommige mensen zeuren er al over en die hebben er nog nooit 1 op gedaan :roll:.

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:41

Sja ik sta er dagelijks 6-10 uur mee en ik vind het ook vaak super irritant. Heb er ook echt aan moeten wennen maar blijft vervelend. Zeker als het warm is en je fysiek werk doet, is het gewoon oncomfortabel.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:42

Mensen die mondkapjes niet over hun neus doen. En ja, dat zijn er veel meer dan je zou verwachten :roll:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:55

HopeMyDay schreef:
Nog een ergernis van mij, mensen die zeuren over mondkapjes.. het is nu eenmaal verplicht en daar gaan we niet gauw wat aan veranderen. Daarnaast hoe verwachten die mensen dat de mensen die werkzaam zijn in de zorg/dierenzorg dit doen? Ik sta af en toe 5 uur achter elkaar met een mondkapje en heb er nooit problemen mee >;) Als je astma hebt o.i.d. dan begrijp ik het nog maar sommige mensen zeuren er al over en die hebben er nog nooit 1 op gedaan :roll:.

Ik denk dat er een heel groot verschil zit in het ademcomfort van de medische vs de niet medische en dat daar de problemen in zijn. Ik heb alleen nog maar medische op gehad, nooit problemen mee gehad. Ook inderdaad meerdere uren achter elkaar. Dus ik gok dat het echt door materiaal komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:57

Wij dragen nu verplicht chirurgische mondmaskers op het werk. Maar meerdere collega's inclusief ikzelf ervaren telkens behoorlijke hoofdpijn bij het dragen. Terwijl we genoeg drinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:58

Erger me aan de poedersuiker boer naast stal. M'n paard schrok denk ik van em en kreeg een klap tegen m'n kop aan. Maar even vragen of de staleigenaresse op de bak ook een camera had. Dan weet ik of ik een klap van een ijzer heb gehad of een hoofd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:04

MoniekJ schreef:
Dat ik denk dat ik mijn zus niet meer levend ga zien.

Nee wat ontzettend droevig!! Sterkte Y;(

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:05

Loeky01 schreef:
HopeMyDay schreef:

Ik denk dat er een heel groot verschil zit in het ademcomfort van de medische vs de niet medische en dat daar de problemen in zijn. Ik heb alleen nog maar medische op gehad, nooit problemen mee gehad. Ook inderdaad meerdere uren achter elkaar. Dus ik gok dat het echt door materiaal komt.

Misschien maar ook over de medische mondkapjes wordt gezeurd :j Ach misschien zijn wij er wel aan gewend. Ook de niet medische kapjes heb ik zelf geen moeite mee..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:09

Ja allee je krijgt een sticker dat jij ze goed verdraagt. Ik vind ze echt poedersuiker om dragen en hoop er heel snel vanaf te zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:15

Grrrr ikea, hopelijk hoef ik er jaren niet meer heen. De klantvriendelijkheid is echt verdwenen. Nu een andere vestiging maar deze is nog erger. Hele winkel door gestuurd. Hebben ze het gewoon niet. Iets anders nam ik mee, blijkt het showroom model te zijn. Lag gewoon in een bak. Nee mocht niet mee. Iets anders online uitverkocht lagen 6 stuks maar weder mocht niet mee.
Vervolgens willen ze mijn geld niet. Die vestiging wilde geen contant geld
Alleen nergens vermeld. Werd afgesnauwd niet normaal. Beveiliging kwam meteen aanlopen terwijl ik alleen vroeg waarom ze geen contant geld aannemen als dat niet vermeld staat. Tjsa op hun sociale media stond het. Daar kom ik niet.

Tweede keer al zo vreemd gedrag van personeel

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:16

Vriend die luidruchtig chips zit te eten...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:43

Stomme zenuwen voor een gesprek met de arbeid/verzekeringsarts. Komt ook omdat het telefonisch is en ik bang ben dat daardoor mijn verhaal niet goed overkomt. :(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 19:46

Mss even kort wat dingen noteren die je zeker wil zeggen?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:05

Foaly schreef:
Mensen die mondkapjes niet over hun neus doen. En ja, dat zijn er veel meer dan je zou verwachten :roll:

Sws mensen die niet weten hoe je met een mondkapje om moet gaan...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:15

poes schreef:
Ja allee je krijgt een sticker dat jij ze goed verdraagt. Ik vind ze echt poedersuiker om dragen en hoop er heel snel vanaf te zijn.

Dit dus. Vreselijk die kapjes.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:33

Flowery schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik zo moest huilen toen ik mijn auto verkocht net :') gelukkig is hij naar vrienden en heeft hij dus een goed huisje, maar vond het wel heel moeilijk.

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat heeft :') Ik heb mijn oude bakkie ingeruild een paar weken geleden en kon amper door de tranen heen mijn laatste ritje rijden naar de garage toe, dus ik snap hoe je je voelt :(:)

Ik herken het ook. Vreemd he..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:33

Aan dat de stofzuiger in de keuken staat die op slot is wegens corona... Oftewel ik heb maar weer geveegd ipv gezogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 20:38

Marcella schreef:
Mijn stomme lijf helemaal zat incl. 24/7 pijn...….

Sterkte! :(:)
Ik herken de ergernis.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 21:11

Kat is helemaal van slag nadat de andere poes, haar moeder, is overleden deze week.. :(:) in het voorjaar is een andere weg gelopen en de ander die dan nog overblijft is overal en nergens en daar heeft ze altijd ruzie mee.
Nu willen we 2 jonge katjes halen maar die moeten dan eerst nog enkele weken binnen blijven (erfkatten) en ik gok dat ze daar ook ruzie mee gaat zoeken :+ maar vind haar zo eenzaam nu..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:09

poes schreef:

Dat heb ik al gedaan, heb me goed voorbereid en afgelopen weken vanalles genoteerd. Maar thanks!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:14

Boompje1985 schreef:
poes schreef:

Dat heb ik al gedaan, heb me goed voorbereid en afgelopen weken vanalles genoteerd. Maar thanks!

Dan komt het goed! Succes!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:15

Gewoon deze hele dag. Kan zó in de prullenbak. %)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:25

Dat ik niet moe genoeg ben om te slapen. Dus maar aan het aftellen ben tot ik in slaap val. Maar er blaft een hond ergens in de verte dus ik verwacht dat het weer een latertje word.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:58

Dat mijn jongste kat niet snapt dat het écht uit is met de pret als ik eenmaal in bed lig :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 00:00

Ik had vandaag extra veel pijn dus had vanavond een tramadol genomen terwijl ik die normaal alleen in de ochtend slik. En nu lag ik in bed op mijn zij, en ik bewoog mijn kaak en... Ik had geen pijn.

Ik was zo flabbergasted. En daar erger ik me aan, dat "pijn" zo gewoon is geworden dat ik helemaal om ver geblazen ben wanneer ik even geen pijn heb. Die kleine dingetjes, die zo normaal horen te zijn (je kaak bewegen in de avond en geen pijn hebben) zijn dat gewoon niet en dat is zo rot!