Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HopeMyDay schreef:Nog een ergernis van mij, mensen die zeuren over mondkapjes.. het is nu eenmaal verplicht en daar gaan we niet gauw wat aan veranderen. Daarnaast hoe verwachten die mensen dat de mensen die werkzaam zijn in de zorg/dierenzorg dit doen? Ik sta af en toe 5 uur achter elkaar met een mondkapje en heb er nooit problemen meeAls je astma hebt o.i.d. dan begrijp ik het nog maar sommige mensen zeuren er al over en die hebben er nog nooit 1 op gedaan
.
Loeky01 schreef:HopeMyDay schreef:Nog een ergernis van mij, mensen die zeuren over mondkapjes.. het is nu eenmaal verplicht en daar gaan we niet gauw wat aan veranderen. Daarnaast hoe verwachten die mensen dat de mensen die werkzaam zijn in de zorg/dierenzorg dit doen? Ik sta af en toe 5 uur achter elkaar met een mondkapje en heb er nooit problemen meeAls je astma hebt o.i.d. dan begrijp ik het nog maar sommige mensen zeuren er al over en die hebben er nog nooit 1 op gedaan
.
Ik denk dat er een heel groot verschil zit in het ademcomfort van de medische vs de niet medische en dat daar de problemen in zijn. Ik heb alleen nog maar medische op gehad, nooit problemen mee gehad. Ook inderdaad meerdere uren achter elkaar. Dus ik gok dat het echt door materiaal komt.
Flowery schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik zo moest huilen toen ik mijn auto verkocht netgelukkig is hij naar vrienden en heeft hij dus een goed huisje, maar vond het wel heel moeilijk.
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat heeftIk heb mijn oude bakkie ingeruild een paar weken geleden en kon amper door de tranen heen mijn laatste ritje rijden naar de garage toe, dus ik snap hoe je je voelt