Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 15:40

Peelie schreef:
Nee, een hork wil ik zeker niet. Die kan linea recta weer vertrekken. Daar heb ik geen tijd voor. Haha.

Enne. Ik weet nog niet wanneer de uitzending zal zijn. Eerst de date maar eens hebben :P

Hopelijk zoeken ze wel iemand uit waar je een klik mee gaat hebben. Mijn achterneef hebben ze opgezadeld met een gozer die bijna alleen maar punten had die hij als afknapper had opgegeven :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 15:46

Marocje schreef:
Ach, heb altijd eerst seks en dat de zoen (of nog niet eens): die blijft toch intiemer!

[ [url=m/icSNFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bos rozen die ik gister kreeg, net in de vaas gezet thuis <3

Ik dacht dat seks zonder zoenen alleen iets was van prostituees. Zo leer je elke dag weer iets nieuws. Lief van de bloemen!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:02

Hmmm ja, kan ik me wel in vinden, die gedachtengang. Ik ben juist niet op zoek naar seks met dát gevoel, gewoon puur lust en de klik moet er uiteraard wel zijn.

Maar zoals afgelopen weekend nooit zoveel gezoend, dát vind ik echt veel intiemer!
Dus met de juiste persoon kan ik dat zeker wel, maar ben daar echt een stuk terughoudender in.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:26

capopjekop schreef:
Peelie schreef:
Nee, een hork wil ik zeker niet. Die kan linea recta weer vertrekken. Daar heb ik geen tijd voor. Haha.

Enne. Ik weet nog niet wanneer de uitzending zal zijn. Eerst de date maar eens hebben :P

Hopelijk zoeken ze wel iemand uit waar je een klik mee gaat hebben. Mijn achterneef hebben ze opgezadeld met een gozer die bijna alleen maar punten had die hij als afknapper had opgegeven :')

Ik ga het meemaken.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:26

Voor mij hoort zoenen bij de seks. Wat de motivatie van die seks is, maakt voor mij geen verschil in wel of niet zoenen. Iedereen zijn eigen ding natuurlijk!

Even wat anders: ik vind persoonlijk je teksten niet heel fijn lezen, daar je in elke alinea de klemtoon op een woord zet. Gewoon, side note.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:27

Vriend van mij hadden ze wel leuk gekoppeld, en die heeft het hele proces ook echt positief ervaren. :j

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:29

__Sannne schreef:
Even wat anders: ik vind persoonlijk je teksten niet heel fijn lezen, daar je in elke alinea de klemtoon op een woord zet. Gewoon, side note.

Niet zo miepen om het miepen. Dit is een Tindertopic, geen schrijfles op de Middelbare.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:32

Mwah, ik leg daar in het echt ook nadruk op, dus vandaar die extra tekens. Niet verwacht dat iemand zich daaraan zou storen, maar zal erop letten het niet of veel minder te doen.

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:53

Zullen we het leuk houden hier :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:55

Ja post nog een selfie!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:12

MarcoBorsato schreef:
Ja post nog een selfie!

Ja, alsjeblief <<) O:)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:19

Yes please *\o/*

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:38

Ik kwam net mijn ex op tinder tegen. Dat blijft toch een beetje raar voelen om de foto te zien die ik gemaakt heb.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:02

Mand schreef:
__Sannne schreef:

Niet zo miepen om het miepen. Dit is een Tindertopic, geen schrijfles op de Middelbare.

Rustig maar, ik probeer geen schrijfles te geven. Ik geef alleen aan dat het voor mij minder fijn leest, wat ze daarmee doet is aan haar. :(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:19

MarcoBorsato schreef:
Ja post nog een selfie!
Alstu :D

Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:21

capopjekop schreef:
Ik kwam net mijn ex op tinder tegen. Dat blijft toch een beetje raar voelen om de foto te zien die ik gemaakt heb.
Ik ken dat gevoel ja, inderdaad niet leuk :(:)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 18:58

Ailill schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ja post nog een selfie!

[ [url=m/vIoxAT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Flaaaaaaauw :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:05

capopjekop schreef:

Ik had ook zoiets. Je zag nog net een stukje van mijn wang aan de zijkant, de rest was weggeknipt :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:07

__Sannne schreef:
Rustig maar, ik probeer geen schrijfles te geven. Ik geef alleen aan dat het voor mij minder fijn leest, wat ze daarmee doet is aan haar. :(:)

Dat is iets van jou, daar hoeft zij toch helemaal niks mee te doen? :)

Lijkt me echt maf om je eigen ex te zien. Ik heb wel nog met m'n ex aan dezelfde tafel zitten Tinderen destijds :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:08

Hij heeft iig nog geknipt. Ik zie soms foto's waarvan je denkt dat is vast je zus niet :')

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:15

Mag ik ook weer mee kletsen.
4 jaar geleden mijn ex leren kennen via Tinder. 3 jaar samen gewoond,huis gekocht ik alles verkocht en baan opgezegd(60 km verderop)
Afgelopen september kwam ie met de mededeling dat samenwonen toch niet zijn ding was en hij volledige vrijheid wil

Goed, aantal maanden verder nu,de boosheid, het verdriet en de frustratie zijn aardig afgezwakt nu.
Tinder maar weer aangeslingerd.
Maar jeetje, wat een eeehhh, bijzonder aanbod zeg.
Iedereen is tegenwoordig openminded, vist, of heeft een te dure auto. Of denken Mr. Grey te zijn ghehe.

Tussen het bijzondere aanbod wel een leuke meneer gevonden, beetje in contact sinds gisteren, ben benieuwd waar dit op uit draait.

Maar verdorie wat weer wennen zeg, dat jezelf verkopen :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:22

Ja erg he, vooral als je totaal niet commercieel bent ingesteld, helemaal niet als het jezelf betreft _O-

Thanks MB, ga er ook zeker open in, is weer eens wat anders als iemand er zo instaat ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:31

Ailill schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ja post nog een selfie!

[ [url=m/vIoxAT.jpg]Afbeelding[/url] ]

-O-

capopjekop schreef:

Ik kwam mijn ex laatst tegen op happn. Heel verhaal over hoe hij kinderen wilt en een vaste relatie (als er iets gelul is)... foto's die hij toen naar mij had gestuurd gebruikt hij nu als foto voor zijn profiel.

Dus uhm ja... ik snap je gevoel. :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:32

Dit topic wordt steeds sappiger :')

Ik hoop dat het goed blijft gaan Marocje, maar het klinkt al vanaf het begin eigenlijk niet alsof het puur om de seks gaat. En daar is helemaal niks mis mee, maar zoals je het nu beschrijft is dit wel echt vragen om gedoe..

En een oude nieuwe bekende. Bijzonder weer :')

Ailill wil zijn gekwetste ego opkrikken via Bokt, dat is ook een manier.

En Peelie gaat mee doen met First Dates! Wat stóer! Wel zeggen als je erop bent he!

Foto's op Tinder zijn en blijven bijzonder. Je ex van de foto afknippen is echter wel heel triest :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 19:34

Tja die foto's waar ze iets te gezellig op staan met een dame zie ik nog altijd liever dan de welbekende visfoto's. Dat vind ik echt zo'n afknapper. :')