Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:28

Ja maar vind het altijd wel moeilijk... maar ja ik moet mezelf ook niet moeten schoppen om toch die date te doen. _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:36

Hoe zou jij het vinden als je date met tegenzin zou komen opdagen?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 17:49

Nou dat precies, en dat heb ik ook tegen hem gezegd.
Ik zie nu dat ie al een tijdje een heel antwoord terug aan het typen is... ik heb hier zo'n hekel aan. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:09

Oh de foto’s... ik heb wel eens een half-blije gekregen en dan vind ik het helemaal Meh. Doe maar gewoon blij. Of niet. Liever dat laatste :+

Goed dat je t afzegt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:15

@Mandy Snap dat dat inderdaad vervelend is als je dat vooraf niet weet. Mijn date van volgende week stottert ook licht, maar dat heeft hij me al verteld.

@Nummus afzeggen dan inderdaaf. Verder geen tijd aan verspillen. Daarmee volgt ie je mee maar huis ofzo... vreemde vent.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:31

Een half-blije. :')

En ja hij reageert goed hoor, maar had ook haast niet anders verwacht. Deze voegt zich zo naar wat ik wil en zeg dat ik er makkelijk overheen zou kunnen denderen geloof ik. :') Maar ja toch rot voor hem.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:13

Ik hou daar ook niet van. Mannen die zich steeds aanpassen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:51

Ja er is ook een "bij jezelf blijvende" manier van aanpassen maar het type dat gaat van zeg me wat je wil dan doe ik het precies na is niet zo mijn ding...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:19

Nummus schreef:
Ja er is ook een "bij jezelf blijvende" manier van aanpassen maar het type dat gaat van zeg me wat je wil dan doe ik het precies na is niet zo mijn ding...

Dat begrijp ik zo goed! Ik vind het altijd een beetje naar wanneer iemand volledig doet wat ik doe. Probeer ook gewoon een eigen leven te hebben.

Heb je nog wat van hem gehoord?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:30

Na ons gesprek van gisteravond niet meer, werd me wel bijna meteen voor de voeten geworpen dat ik vanwege mijn onervarenheid er nog niet klaar voor zou zijn en dat zijn goede vriendin dat ook al zei (er is heel veel wat die goede vriendin "al zei" trouwens wat me ook niet helemaal lekker zat). Het gesprek ging verder heel netjes en hij heeft me nog bedankt dat ik de tijd had genomen om het hem uit te leggen en zijn vragen te beantwoorden. Doe ik ook niet bij iedereen, want er zijn gasten die echt de discussie aangaan en gewoon zoeken naar "welk deel van mijn gedrag moet ik veranderen dat je wel met me uit wil" en daar ga ik gewoon niet op in. Maar deze is verder gewoon erg netjes.

Het is gewoon zo dat ik wel een iets steviger in de schoenen staande kerel zoek en nodig heb. Omdat ik zelf niet heel "stevig" ben zeg maar, maar wel per ongeluk over iemand heen kan lopen als ze te bang zijn dat ik ze anders links laat liggen. En dat soort gedrag maakt dus juist dat ik ze niet zie zitten omdat ze niet sterk genoeg overkomen voor mij. Dat vind ik gewoon minder aantrekkelijk denk ik. Ik moet wel een béétje onder de indruk kunnen zijn. :')

Dat daargelaten, enige onzekerheid heeft natuurlijk iedereen en dat vind ik ook zeker niet erg. :)
Maar ze moeten niet alles maar opzij gooien en zich voor m'n voeten werpen.

Heb ik hem overigens niet verteld, maar wel dat het soms gewoon niet klikt of iemand niet is wat je zoekt, ook al zijn ze heel aardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:45

Pff, zo'n opmerking over onervarenheid is dan weer irritant. Wat een flapdrol. Maar verder wel prettig dat hij verder netjes bleef.

Dat van sterk overkomen snap ik heel goed. Ik wil niet cliché zeggen van "I need a man who can handle me," maar ik zeg het toch. :+ Het moet wel een beetje een man zijn.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:20

Ik heb ook een stoere vent nodig hoor. En die heb ik dus gevonden.

Stoer maar wel zorgzaam. Dat is soms wel een lastige combinatie omdat stoer en egoïstisch in mijn beleving gewoon vaker voor komt :P

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:18

Heb ik nu ook! Stoer en zorgzaam, ze bestaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:30

Van wat ik tot nu toe weet van tinderman bij mij is hij ook wel zo. Ben benieuwd naar volgende week! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:59

Eens Sophie! Die wil ik ook...
Al heb ik een mogelijkheidje dat voor mijn afstuderen de Engelsman die ik al 3 jaar "ken" (via Skype) overkomt dus als ik dan nog niks heb kan ik die proberen. _O-

Maar ja is echt super lastig inderdaad!
En ik trek toch echt de slaafse mannekes aan die als een soort vloerkleedje voor je voeten gaan liggen qua gedrag. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 15:19

Denk je alles al meegemaakt te hebben.. :+ Man die naar je gewicht vraagt, ja want hij was daar al eens mee bedonderd :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 15:24

Relaxed schreef:
Denk je alles al meegemaakt te hebben.. :+ Man die naar je gewicht vraagt, ja want hij was daar al eens mee bedonderd :')

Oh want dan kun je niet liegen :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 15:26

Alsof gewicht iets zegt ook. :')

Tenzij je 200 kilo weegt want dan kan je ervan uit gaan dat diegene dik is. Maar de ene is met 80 kilo echt wel dik en de andere is met datzelfde gewicht slank.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 15:28

Hhilde schreef:
Relaxed schreef:

Och ja, 10kg of 10cm er bij.. :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 15:34

Daarom heb ik ook foto's van mij helemaal op m'n profiel staan, weten ze gelijk wat ze krijgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:09

Hahahah :')

Of mannen die naar je cupmaat vragen. En soms hebben ze dan geen idee wat een cupmaat inhoudt. Toen ik voor de grap er een keer in mee ging en vertelde dat ik A had, zei hij: "wauw, dat is toch de allergrootste cupmaat?" :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:09

Ultimoo, dat heb ik ook :') een recente en zomerse foto, full body :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:35

Daarom ontmoet ik iemand het liefst irl. Bij mn date dacht ik direct: wauw! En nu achteraf blijkt dat dat andersom ook was :') Alleen hadden we toen beiden geen idee van elkaars gedachten zeg maar.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 18:10

Flessuh schreef:
Hhilde schreef:

Och ja, 10kg of 10cm er bij.. :+

Bij de centimeters moet je opletten waar je ze erbij liegt, want op sommige plekken wordt dat al snel ongeloofwaardig :+

UltimOo schreef:
Daarom heb ik ook foto's van mij helemaal op m'n profiel staan, weten ze gelijk wat ze krijgen :')

Dat had één van mijn dates ook. Die foto’s klopten niet :P

Resistance schreef:
Hahahah :')

Of mannen die naar je cupmaat vragen. En soms hebben ze dan geen idee wat een cupmaat inhoudt. Toen ik voor de grap er een keer in mee ging en vertelde dat ik A had, zei hij: "wauw, dat is toch de allergrootste cupmaat?" :+

Ook zoiets. En dan nog is de ene A de andere niet. Ik heb zelf een flinke cupmaat en dan worden er veel enthousiast. Maar ze verwachten dan wel de stevigheid van een cup A :Y) Ja, vriend, ze hangen echt niet extreem, maar voor vooruitstaand H heb je echt nepgedeeltes nodig := Ik vind maten en gewichten echt overrated.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:27

Mannen snappen inderdaad niks van cupmaten :')

Ik zou vandaag een date hebben. Hij had van de week voorgesteld om te gaan lunchen, stuurt hij gisteravond "ik heb wel nog maar €1 en geen benzine meer". Serieus, het is iemand die gewoon een job heeft en nog thuis woont, HOE heb je dan nog maar €1?! Ik ben student (uitwonend, dus meer vaste lasten) en ik heb zelf nog nooit gehad dat ik maar €1 over had aan het eind van de maand. Maar hij ging er blijkbaar dus vanuit dat ik wel even zou betalen. Ik ben nota bene al naar Nederland gereden dit weekend speciaal voor die date. Hij had hiervoor ook al een keer last minute afgezegd maar hij wilde me echt heel graag zien, ja sure. Dus geen date vandaag... Gelukkig zijn mijn ouders thuis dit weekend dus ben ik niet helemaal voor niks naar Nederland gekomen.