Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 10:33

Ik ben ook maar weer aan het swipen gegaan, had ik het gister opeens smoordruk :+ 1 match die ook in zijn profiel had staan op zoek te zijn naar iemand voor een relatie vroeg me of ik zin had vandeweek eens af te spreken, maar we hebben nog niet zo heel lang gepraat.. misschien moet ik maar eens gek doen, ofzo :')

Belsje, lastige situatie, misschien had ik hem gewoon gevraagd erover :Y)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 11:05

Nou hier Tinder jongen weer gezien op het feest. Was erg gezellig en gisteren avond is hij even een filmpje komen kijken O:)
Erg geslaagd, komt nog wel een vervolg denk ik.

Yvanka als het verder klikt kun je dat inderdaad doen. Maar als het niet goed voelt, ook niet doen hoor!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:26

Belsje, begrijp ik nu goed dat je de 23e met je date heb afgesproken bij de Italiaan? En als je hem wilt kussen zou ik gewoon het initiatief nemen, zeker weten dat hij je niet zal afwijzen.

Ik heb al twee keer meegemaakt dat een date achteraf via app zei: Eigenlijk had ik je gewoon een kus moeten geven toen en toen. Wel schattig want ze durven dan gewoon niet en gebruiken het als een manier om te peilen hoe ik er tegenover stond. Maar dat het spontaan gebeurd vind ik toch wel leuker.

Yvanka, joh dat is leuk toch! Een tijdje terug had ik ook een date met iemand waar ik net 15 minuten mee had gesproken. Klonk als een leuke jongen en heb gewoon een gezellige avond gehad, lekker veel gekletst. Helaas woonde hij te ver weg en was ik niet volledig overtuigd anders was er wel een vervolgdate gekomen.

Inney, leuk dat het klikte!

Afgelopen weekend veel gekletst op Tinder maar nog geen date van gekomen, weet nu ook al niet waar ik de komende twee weken tijd vandaan ga halen :') . Waarschijnlijk ben ik de enige hier met het probleem maar het blijft altijd een uitdaging met een thuiswonende dochter.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 12:48

Ik twijfel een beetje omdat hij 29 is (ik ben 21) en ik bij mijn vorige date merkte dat we daardoor gewoon heel verschillend waren doordat we in een hele andere levensfase zitten. Ik ga dan niet elke week op stap en ben überhaupt nog nooit dronken geweest, maar ik ben wel van het lang leve de lol en niet met een te serieuze kijk op dingen, want dat doe ik op mijn werk/stage al. Daarbij is hij toch niet helemaal mijn type qua uiterlijk :o

Andere date waar ik deze week mee af ga spreken heb ik ook niet echt een topgevoel bij, krijg steeds meer de neiging om het af te zeggen. Ik heb maar 2 foto's van hem, aangegeven dat ik graag z'n achternaam wilde om ff op Facebook enzo te kijken om zeker te zijn dat het geen Catfish is. Zegt ie mijn foto's op Facebook zijn allemaal van 2012 dus daar heb je niet zoveel aan. Ook heeft hij geen profielfoto op Whatsapp. Voor hetzelfde ben ik met heel iemand anders aan het praten. Weet alleen zijn voornaam en woonplaats.

Linda, ik maak altijd wel tijd, maar ik ben nog student dus voor mij is het wel wat makkelijker haha O:)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:00

Mijn date vanavond gaat helaas niet door. Hij heeft onverwacht een afspraak en moet anders heen en weer rijden en dat is dan hartstikke onhandig voor hem. Vooral omdat hij hier niet zo dichtbij woont :(
Nu maar een andere datum plannen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:05

Niet traceerbaar op fb (en dat ook niet willen geven) zou ik ook niet mee opgezet zijn. Die hier heeft ook geen facebook, maar die kon ik op basis van zijn wel op een andere manier vinden :+. Anders had ik er ook nooit mee afgesproken.
Een beetje indicatie heb je toch nodig? Zie dat daar een of andere creep staat ....

Inderdaad de 23ste, eerder geen tafeltje beschikbaar :+ ... Vond ie wel erg lang, dus moet ie maar wat geduld hebben en zullen wel zien of er in tussentijd wat gebeurt :').

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:10

Relaxed wat een rare vraag ivm je kinderwens, lijkt me toch aardig duidelijk :')

Ik zie inderdaad ook veel dezelfde mannen voorbij komen, maar dat is dus die boost? Ik dacht dat ze gewoon steeds hun profiel hadden verwijderd :')

Lindafleur, en waarom is de jongen van vrijdag geen date-materiaal?
En ik heb zelf geen kinderen maar ik begrijp wel goed dat je veel meer moet plannen met alles en rekening houden..

Belsje, dus jullie willen beiden wel zoenen maar beiden durven geen initiatief nemen? En als je nu eens dicht bij hem gaat zitten ofzo, dan zal hij de hint toch wel doorhebben? Of is hij stiekem toch niet wat je zoekt?

Anne-bento, ik volg ook even niet goed meer _O- maar ach goed voor je zelfvertrouwen al die mannen.. Komt woensdag de man met katten-allergie?

Darah heeft ook weer plannen met mannen :D

Yvanka, ik snap wel dat het qua leeftijd veel is, je zit toch wat in andere fases in je leven denk ik..

Inney leuk!

Ik wou mijn dates toch ook altijd even checken via Facebook, maar ik heb ook mannelijke vrienden met een profielfoto die al 10 jaar oud is dus dat ze niet actief zijn zegt dan ook weer niet veel..

Tussen mij en mijn niet-date gaat alles ook goed.. net samen een weekendje weg geboekt en ik heb tinder maar verwijderd :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:16

Als ik niet het initiatief wil nemen met zoenen kijk ik ze gewoon lang aan :') Vaak is het dan wel duidelijk haha.

Oeh niet duidelijj traceerbaar.. en toevoegen op snapchat (Als je dat hebt) geen idee?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:20

Hij heeft ook geen Snapchat, zegt allergisch te zijn voor foto's..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:23

Tova leuk dat er een vervolgdate komt!

Yvankaxx ik zou gewoon gaan met die van 29 haha... maar ik ben altijd een beetje van het "niks te verliezen" en wie weet hoe leuk het klikt, en zo niet, dan niet :+
Die ander zou ik afzeggen, als je er al niet een lekker gevoel bij hebt, en met die foto's.. ik zou daar ook geen goed gevoel bij hebben..

Inney klinkt goed :)

Farjen wat leuk dat het zo goed gaat tussen jullie!

Oh en na 5 dates nog niet gezoend?! Jeetje.. knap haha. Ik zou er mega onzeker van worden.
Nu ben ik ook niet echt iemand die het initiatief daartoe neemt denk ik, ik zou er iets te onzeker voor zijn en bang om afgewezen te worden
Met mijn huidige date vorige keer na date 2 gezoend, bij het gedag zeggen pas hoor en ging eigenlijk een beetje vanzelf. Ik was overigens niet heel enthousiast over zijn zoenkunsten maar hij is zo leuk dat ik dat nog wel een kans wil geven dat dat ook nog beter wordt _O- als iemand echt vreselijk zoent, je half opeet ofzo, knap ik direct af :r maar dit was gelukkig geen afknapper.

Ja dit is de man met kattenallergie. Hij kan dus niet bij mij langskomen haha.. hij wilde me wel ophalen en de harige monsters komen bekijken zei hij, maar daarna gaan we de deur uit en ergens denk ik wat drinken of poolen ofzo :)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:54

Yvankaxx schreef:
Hij heeft ook geen Snapchat, zegt allergisch te zijn voor foto's..

Vaag verhaal :=
Ik zou als ie echt wil afspreken gewoon zeggen dat je twijfels hebt daardoor.
Bij mijn huidige date zei ik toen hij wilde afspreken van ja hoe weet ik dan dat je geen seriemoordenaar bent :))
Toen ging ie me volgen op insta en heb m inmiddels ook op snapchat en Fb :Y)
Maar had sowieso ook gemeenschappelijke fb vriend al en overal veel foto's op dus vertrouwde het wel :j

anne_bento schreef:
Oh en na 5 dates nog niet gezoend?! Jeetje.. knap haha. Ik zou er mega onzeker van worden.
Nu ben ik ook niet echt iemand die het initiatief daartoe neemt denk ik, ik zou er iets te onzeker voor zijn en bang om afgewezen te worden
Met mijn huidige date vorige keer na date 2 gezoend, bij het gedag zeggen pas hoor en ging eigenlijk een beetje vanzelf. Ik was overigens niet heel enthousiast over zijn zoenkunsten maar hij is zo leuk dat ik dat nog wel een kans wil geven dat dat ook nog beter wordt _O- als iemand echt vreselijk zoent, je half opeet ofzo, knap ik direct af :r maar dit was gelukkig geen afknapper.

Ja dit is de man met kattenallergie. Hij kan dus niet bij mij langskomen haha.. hij wilde me wel ophalen en de harige monsters komen bekijken zei hij, maar daarna gaan we de deur uit en ergens denk ik wat drinken of poolen ofzo :)

Gewoon zeggen hoe je het fijn vind toch?
Dr zijn er maar weinig die vanzelf verbeteren helaas :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:59

Haha ja dat ga ik natuurlijk niet na date 2 al doen :+ maar daar maak ik me niet zo druk om, eerst maar eens zien hoe het verder loopt

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:07

Yvanka, hmm daar zou ik wel mijn twijfels bij hebben als iemand die zo geheimzinnig doet. Lekker niet doen dan hoor! Straks is het een of andere griezel. En 8 jaar verschil op die leeftijd is inderdaad wel behoorlijk wat, zeker als je nu al verschil merkt in de belevingswereld. Ook afhankelijk van hoe serieus jullie beiden op zoek zijn naar een relatie denk ik?

Maureen, jammer dat je date niet doorgaat.

Belsje, oehhh dat is inderdaad wel lang wachten! Spreken jullie in de tussentijd niet meer af? Ik zou het zelf wel moeilijk vinden zoiets zo ver vooruit te plannen, straks zijn de gesprekken doodgebloed of kom je in de dates in de tussentijd erachter dat het zowieso niks is. Natuurlijk is een eetdate wel anders dan een weekendje weg boeken dat je niet kan annuleren haha.

Farjen, waarom het geen date-materiaal is? Hmm omdat ik misschien onder invloed van drank iets minder kieskeurig ben O:) . Onze werelden liggen zo ver uit elkaar dat zoiets nooit gaat werken en zou hem geen valse hoop willen geven. En zo nog wel wat meer redenen. Wil daar verder ook niks over online zetten maar PB voor nadere toelichting altijd mogelijk. Overigens was het wel iemand die kwa postuur wat op paardenman lijkt, wellicht was dit mn rebound wel :')
Wauw Tinder verwijderd, leuke mijlpaal, geniet ervan :D

Anne, hmm dat is wel lastig als je niet zo gecharmeerd bent van zijn zoenkunsten. Dat heb ik heel erg gehad bij mijn ex en heb nooit kunnen wennen aan zijn 'manier' :') Toen net weer single maakte me dat wel even onzeker maar nu ben ik er wel weer achter dat het niet aan mij lag en nu al een aantal keer prima gezoend := Weer een teken dat ik eigenlijk nooit met hem in zee had moeten gaan whahaha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:38

Haha ik weet ook niet of ik eraan zou kunnen wennen als het zo blijft, maar we hebben pas 1 keer kort gezoend dus ik geloof dat het volgende date maar gewoon een herkansing moet krijgen :Y)

Kreeg net een vriendschapsverzoek van hem op Facebook. Nu is zijn facebook aardig afgeschermd en ben ik natuurlijk heeeeeeel nieuwsgierig :+ maar wil niet direct accepteren, misschien komt ik dan over alsof ik de hele dag op Facebook zit (wat ook zo is _O- )... dus ik ga hem (en mezelf) heel even laten wachten.
Zit straks 1,5 uur bij de manicure dus dan heb ik mooi wat te doen O:)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:45

Hoihoi
Meld mij ook weer :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:47

Ik moet zeggen dat ik van mijn laatste date ook niet zo onder de indruk was, m'n ex kon echt goed zoenen :~

Zo ik heb m'n match even vertelde hoe ik erover dacht, hij vroeg me over de date. Heb z'n achternaam gekregen en hij blijkt een gemeenschappelijke vriend op Facebook te hebben, maar zie ook wel dat ie met Facebook echt niks doet :+ Misschien hem toch een kans geven .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:59

Oh fijn dat je zijn achternaam hebt en een gemeenschappelijke vriend! Kun je die niet om wat informatie vragen of staat diegene te ver weg van je om dat te vragen? Levert Google verder ook niks op met achternaam erbij?

Ik ken ook zat mensen die niks of vrijwel niks met Facebook doen dus dat is op zich niet gek nee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:15

Yvanka, vreemd verhaal hoor, ik zou er geen goed gevoel bij hebben. Kom op zeg, foto is toch zo gemaakt? We leven niet meer in het Kodak tijdperk.. Ho update, beter! Maar heb je nu wel een recente foto? Niet dat er ineens een dikke kale man (heb ik ooit gehad :+ ) aankomt?
Anne, misschien was ie zenuwachtig en zoende die daardoor wat minder :+ Ik kan daar trouwens ook wel echt op afknappen..

Ik had een hele leuke match op Badoo, lang, geen kinderwens en niet roken.. Zijn nu in gesprek en blijkt ie een echt filmfanaat te zijn en zag bij zijn hobby's ook Gamen staan... Krijg dan toch meteen een nerd-beeld erbij.. Filmpje op zijn tijd is leuk, maar fanaat..? :') Hebben gisteren ff geappt, zal vanavond eens doorvragen ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:20

Een filmfanaat en gamen hoeft niet gelijk nerd te betekenen.... :+ jij bent toch ook niet gelijk een penny omdat je van paarden houdt?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:05

Relaxed, hij heeft bij een aantal vriendinnen gemeenschappelijke vrienden op Facebook, dus ik kan er denk ik wel vanuit gaan dat hij iig is wie hij zegt dat hij is! Ik trek vreemde types aan denk ik :+

Als hij verder wel is wat jij zoekt dan zou ik hem zeker een kans geven!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:28

Relaxed, ahhh gamen en filmfanaat zou dus echt niks voor mij zijn :+ Ik plak liever zo min mogelijk achter de buis.

Nu ben ik ook altijd wel bang dat mannen een bepaald beeld van me hebben als ik zeg dat ik een paard heb. Maar bij nader inzien klopt het beeld ook eigenlijk wel := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:49

Yonker schreef:
Een filmfanaat en gamen hoeft niet gelijk nerd te betekenen.... :+ jij bent toch ook niet gelijk een penny omdat je van paarden houdt?

Nou het was het 1e wat ie zei ongeveer en hij zocht een filmmaatje :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:51

Een filmmaatje om gezellig mee naar de film te gaan of meer een Netflix en chill <<) filmmaatje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:56

Hij is vorige week 6x naar de bios geweest en het gaat nu al 10 minuten over films.. :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:57

O dat is wel heel erg film fanaat :')
Ik zat ook richting netflix en chill te denken :+