Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirja schreef:Ja ik vond het ook wel een beetje sneu maar had een paar sites opgeschreven en wat merken die ik fijn vind.. En dan nog smellies![]()
Maar het idee was wel lief dus af en toe mik ik er één op de brander als hij thuis is maar ik vind het echt niks haha
Nog meer dan je dacht LB!!
Julia schreef:Wat een leuk topic en wat een fijne en overzichtelijke OP!
Voor mijn zus die in België studeert, ben ik bezig een pakketje met leuke dingetjes te maken zodat ik het op kan sturen en haar kan verrassen. Nu kom ik al allemaal hele leuke cadeautjes en lekkere melts tegen op alle genoemde webshops, waarvoor dank.Alleen vind ik het wat lastig om in te schatten hoe sterk/zwaar de geur is. Omdat ze nog studeert en dus een kleine studentenkamer heeft (16m2), hoeft het geen hele sterke geur te zijn, anders wordt het al snel too much, denk ik.
Weten jullie nog wat melts met een wat subtielere geur voor deze leek?
DeMolenhoek schreef:Julia schreef:Wat een leuk topic en wat een fijne en overzichtelijke OP!
Voor mijn zus die in België studeert, ben ik bezig een pakketje met leuke dingetjes te maken zodat ik het op kan sturen en haar kan verrassen. Nu kom ik al allemaal hele leuke cadeautjes en lekkere melts tegen op alle genoemde webshops, waarvoor dank.Alleen vind ik het wat lastig om in te schatten hoe sterk/zwaar de geur is. Omdat ze nog studeert en dus een kleine studentenkamer heeft (16m2), hoeft het geen hele sterke geur te zijn, anders wordt het al snel too much, denk ik.
Weten jullie nog wat melts met een wat subtielere geur voor deze leek?
Wat je ook kan doen is bestellen bij http://www.ilovecandles.be. Daar kan je 10 Yankee candle tarts bestellen en laten verzenden voor €2,70. YC is makkelijk te breken waardoor jouw zus bijvoorbeeld maar een kwartje of halfje in de brander kan doen.
Yv_ schreef:Ik zou op zich wel mee willen doen hoor, maar ben bang voor "iets". Iets is een nette verwoording
. Ik wacht nog eventjes af
.
Overigens. Afhankelijk van het aantal dat er mee gaat doen, heb je die doos eens per paar maanden. Dan lijkt me 7€ best meevallen.