Oh en dat mensen op alle opmerkingen wel wat te zijken hebben. Melkflessen is blijkbaar een belediging? Doe toch normaal... hebben we echt totaal geen humor meer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:[***] schreef:Dat m'n auto weer niet goed start ondanks dat ik er twee weken terug een nieuwe accu in heb laten zetten.
Heb je misschien ergens lekstroom? Of blijft er ergens stiekem een lampje aan staan?
ladyrosa schreef:Dat mijn paard haar spalk doormidden gebroken was en de dierenarts dus langs moest komen om een nieuwe spalk te maken en het been opnieuw te verbinden...
Ze is inmiddels vaste gast hier. Komt elke week voor verbandwissel en Was hier voor de 3e x deze week (verbandwissel, ineens het been heel dik en nu dus de spalk)
theadora99 schreef:Aan dat ik mijn paardrijbroek kwijt ben... vraag niet hoe, maar het is me gelukt. Hij is niet in de was, niet an de lijn en niet in de kast, ik snap er echt niets van
Britta31 schreef:theadora99 schreef:Aan dat ik mijn paardrijbroek kwijt ben... vraag niet hoe, maar het is me gelukt. Hij is niet in de was, niet an de lijn en niet in de kast, ik snap er echt niets van
Onder je bed,onder in je kast.Als je nog thuis woont misschien een overijverige opruim moeder.Achter de wasmachine gevallen.
Britta31 schreef:theadora99 schreef:Aan dat ik mijn paardrijbroek kwijt ben... vraag niet hoe, maar het is me gelukt. Hij is niet in de was, niet an de lijn en niet in de kast, ik snap er echt niets van
Onder je bed,onder in je kast.Als je nog thuis woont misschien een overijverige opruim moeder.Achter de wasmachine gevallen.
[***] schreef:Dat m'n auto weer niet goed start ondanks dat ik er twee weken terug een nieuwe accu in heb laten zetten.