xx_Lyzet schreef:Naja, niks meer gehoord & bericht wel gelezen!
Wat me net opviel is dat ik in 2 verschillende berichten 2 andere nummers heb; een is gewoon een 06 nummer, en de ander is: +08787..., lijkt mij niet echt een nederlands nummer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Lyzet schreef:xx_Lyzet schreef:Naja, niks meer gehoord & bericht wel gelezen!
Wat me net opviel is dat ik in 2 verschillende berichten 2 andere nummers heb; een is gewoon een 06 nummer, en de ander is: +08787..., lijkt mij niet echt een nederlands nummer?
kiki1976 schreef:Nou idd sommige zijn echt![]()
Nieuwe rijlaarzen erop staan, kosten normaal € 150,-
In eerste instantie had ik het op vrij bieden gezet, maar dan krijg je biedingenLaagste was wel € 10,- incl verzenden. Nou sorry dan ben je in mijn ogen gewoon echt stom, sorry geen andere woorden voor.
Maar goed nu voor een vaste prijs erop gezet omdat ik gek werd van die maffe biedingen. Nou je raad het al, dan krijg je ze wel per mail![]()
En dan ook nog eens 1001 vragen waarvan er 1000 in de tekst staan bij wijze van spreken.
xVerax schreef:kiki1976 schreef:Nou idd sommige zijn echt![]()
Nieuwe rijlaarzen erop staan, kosten normaal € 150,-
In eerste instantie had ik het op vrij bieden gezet, maar dan krijg je biedingenLaagste was wel € 10,- incl verzenden. Nou sorry dan ben je in mijn ogen gewoon echt stom, sorry geen andere woorden voor.
Maar goed nu voor een vaste prijs erop gezet omdat ik gek werd van die maffe biedingen. Nou je raad het al, dan krijg je ze wel per mail![]()
En dan ook nog eens 1001 vragen waarvan er 1000 in de tekst staan bij wijze van spreken.
Ik ken je gevoel
Laarzen nieuwprijs 110 euro.
Vraagprijs 50 en dan 25 bieden...
Vind ze voor 50 al een koopje
snuffie123 schreef:Dat doen ze ook niet. Ze sturen een valse e-mail of paypal overschrijving.. of ze vragen om een heleboel van je prive gegevens en gaan daarmee aan de haal.Ja dat dacht ik dus idd ook al. Bedankt voor de snelle antwoorden! Doe het dan ook niet. Zeker door jullie bevestigingen. Maar ik vraag me wel echt af hoe ze dat geld dan terughalen, als ze het al vantevoren over zouden schrijven.
Sammie schreef:snuffie123 schreef:Dat doen ze ook niet. Ze sturen een valse e-mail of paypal overschrijving.. of ze vragen om een heleboel van je prive gegevens en gaan daarmee aan de haal.Ja dat dacht ik dus idd ook al. Bedankt voor de snelle antwoorden! Doe het dan ook niet. Zeker door jullie bevestigingen. Maar ik vraag me wel echt af hoe ze dat geld dan terughalen, als ze het al vantevoren over zouden schrijven.
Kentaro schreef:Niet aan beginnen!! Weet ook niet precies hoe het werkt, maar Nigeria is een bekend oplichtingsverhaal!!