Het is best lekker nu buiten! Regent hier ook lekker door zonder dat het een stortbui is/wordt. Prima zo.
Sterker nog, ik vind het fris worden!!
quartel
Geplaatst: 10-06-14 15:58
Beetje onweer er bij....ppfff...gaat weer lekker zo,....not!!
fourseasons
Geplaatst: 10-06-14 15:58
Zo lang het maar niet zo erg als vannacht word. Normaal boeit onweer me niet zoveel maar ik was echt even bang haha. Hier regent het ook een beetje nu, laat wel lekker mn raam open zodat mijn kamer kan afkoelen.
Overigens, ik had wel weer een beetje gelijk... Die diep rode vlek die hier naartoe kwam is uitgedund tot een lichtblauwe... Er vallen druppels, maar een hevige bui is het niet meer en ik denk ook niet dat het heel lang duurt.
fourseasons
Geplaatst: 10-06-14 16:08
Dit word duidelijk zo'n zelfde bui als vannacht, schrok me dood net van een klap
Hier geen stortbui... Hier gewoon regen... En het is alweer gestopt ook... Volgens buienalarm regent het nu hier... volgens mij niet. (en ik heb gelijk! Ha!).
BR zegt ook dat er meer aan zit te komen aan regen, maar we zullen zien.
De combinatie oververmoeid+laat naar bed+amper slapen+de hitte is me bijna fout gegaan, viel zowat flauw Ben eindelijk weer thuis en kapot maar ook weer helemaal happy betreft de da van gisteren. Zal zo even een filmpje hier plaatsen van mijn tornado ervaring