kiki1976 schreef:En er staan er weer 3 op BM.
Maar weer getipt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Wat een geklaag over Post NL. Ik wacht nu al meer dan een week op een cd die uit een andere provincie komt en vandaag werd een pakketje geleverd die volgens de track & trace al 3 dagen geleden was geleverd.
Ik hou van de Nederlandse post.
Donna89 schreef:Heb inmiddels een reactie gekregen op mijn secretaire.
Hij vroeg wat ik er voor wilde hebben.
Geen idee wat die dingen opleveren tegenwoordig.
Vriendin zei dat zij er toen bij de kringloop 75 euro voor heeft betaald.
Dus ik denk nou dan vraag ik 50...
Krijg ik bericht terug dat hij hem zelf wil opknappen en weer verkopen dus er niet meer dan 15-20 euro voor wil uitgeven.
Nogmaals ik heb dus geen idee wat die dingen waard zijn... Kon ook geen vergelijkbare vinden met een vraagprijs..
Is 50 euro dan echt te veel? en moet ik akoord gaan rond die 20 euro? Of is dat echt een laag bod?
Ik moet er wel vanaf. Als hij met kerst niet weg is gaat ie naar de kringloop namelijk, en dan krijg ik er natuurlijk niks voor.
Geryon schreef:Anthea schreef:Wat een geklaag over Post NL. Ik wacht nu al meer dan een week op een cd die uit een andere provincie komt en vandaag werd een pakketje geleverd die volgens de track & trace al 3 dagen geleden was geleverd.
Ik hou van de Nederlandse post.
Ik wacht ook al een week. Bij mij wordt gedacht dat het pakketje is zoekgeraakt dus hoop voor jou dat je je cd wel krijgt!