Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 08:49

kiki1976 schreef:
En er staan er weer 3 op BM.
Maar weer getipt

}:) hihihi

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 08:58

Is dat diegene die er bij heeft staan kan pb's niet lezen??.....

Celiien

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 08:59

Yup

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 09:32

Vervelende van die gebande persoon zeg!

Ik ga m'n ads er nog maar eens opnieuw op gooien straks :+ De meesten laten niet meer van zich horen per mail, of je nou akkoord gaat met hun bod of niet :=

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 09:41

Moderatoropmerking:
Het is al weer een aantal keer voorgekomen dat mensen dit topic gebruiken om een link naar Marktplaats te plaatsen of een verkapte reclame voor een advertentie plaatsen. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Graag rekening mee houden in het vervolg! Bedankt voor de medewerking!

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 09:58

De mevrouw die mijn dekje wilde hebben heeft het bedrag die ik wilde hebben overgemaakt gisteren en vandaag of morgen gaat het dekje de post op. Toch fijn hoor, mensen die niet afhaken. :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:00

Heb inmiddels een reactie gekregen op mijn secretaire.
Hij vroeg wat ik er voor wilde hebben.
Geen idee wat die dingen opleveren tegenwoordig.
Vriendin zei dat zij er toen bij de kringloop 75 euro voor heeft betaald.
Dus ik denk nou dan vraag ik 50...
Krijg ik bericht terug dat hij hem zelf wil opknappen en weer verkopen dus er niet meer dan 15-20 euro voor wil uitgeven.

Nogmaals ik heb dus geen idee wat die dingen waard zijn... Kon ook geen vergelijkbare vinden met een vraagprijs..
Is 50 euro dan echt te veel? en moet ik akoord gaan rond die 20 euro? Of is dat echt een laag bod?

Ik moet er wel vanaf. Als hij met kerst niet weg is gaat ie naar de kringloop namelijk, en dan krijg ik er natuurlijk niks voor.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:04

Anthea schreef:
Wat een geklaag over Post NL. Ik wacht nu al meer dan een week op een cd die uit een andere provincie komt en vandaag werd een pakketje geleverd die volgens de track & trace al 3 dagen geleden was geleverd.

Ik hou van de Nederlandse post. :')

Ik wacht ook al een week. Bij mij wordt gedacht dat het pakketje is zoekgeraakt dus hoop voor jou dat je je cd wel krijgt!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:06

Ik zou hem niet weg doen voor 15,00.
Wel zou ik hem iedere dag opnieuw plaatsen, hij wordt dan echt aanzienelijk meer gezien en grotere kans op verkopen!

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:17

Donna89 schreef:
Heb inmiddels een reactie gekregen op mijn secretaire.
Hij vroeg wat ik er voor wilde hebben.
Geen idee wat die dingen opleveren tegenwoordig.
Vriendin zei dat zij er toen bij de kringloop 75 euro voor heeft betaald.
Dus ik denk nou dan vraag ik 50...
Krijg ik bericht terug dat hij hem zelf wil opknappen en weer verkopen dus er niet meer dan 15-20 euro voor wil uitgeven.

Nogmaals ik heb dus geen idee wat die dingen waard zijn... Kon ook geen vergelijkbare vinden met een vraagprijs..
Is 50 euro dan echt te veel? en moet ik akoord gaan rond die 20 euro? Of is dat echt een laag bod?

Ik moet er wel vanaf. Als hij met kerst niet weg is gaat ie naar de kringloop namelijk, en dan krijg ik er natuurlijk niks voor.

Heb je link per pb? Kijk ik er ff naar. Ben er redelijk in thuis mbt oude meubels en opknappen en ken de prijzen ook wel een beetje. Wie weet kan ik je adviseren. Je moet er vaak wel een lange adem mee hebben.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:25

Elke x opnieuw plaatsen is wel een idee inderdaad.
Ik wacht in ieder geval de taxatie van bugpluisje even af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:41

Geryon schreef:
Anthea schreef:
Wat een geklaag over Post NL. Ik wacht nu al meer dan een week op een cd die uit een andere provincie komt en vandaag werd een pakketje geleverd die volgens de track & trace al 3 dagen geleden was geleverd.

Ik hou van de Nederlandse post. :')

Ik wacht ook al een week. Bij mij wordt gedacht dat het pakketje is zoekgeraakt dus hoop voor jou dat je je cd wel krijgt!

Een week wachten is hier heel normaal helaas :=

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:47

Donna89 schreef:
Elke x opnieuw plaatsen is wel een idee inderdaad.
Ik wacht in ieder geval de taxatie van bugpluisje even af :P

Je hebt pb :D

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:50

Hallo, misschien kan ik hier mijn verhaal kwijt.. ik heb vorige week 2 dekens gekocht op marktplaat.s Amigo regen en zweet
Nu heb ik op vrijdag het gevraagde bedrag overgeboekt en mail gestuurd dat ik het over heb gemaakt. Ze heeft mij daana geen mail meer terug gestuurd.
tot op heden heb ik nog geen dekens ontvangen. Ik heb haar nog 2 of 3 mails gestuurd waarop geen reactie volgt.
De advertenties zijn verwijderd zo ook haar andere advertenties. Ik kan via Google cash wel 1 advertentie terug vinden er staat geen telefoonnummer bij. Wat kan ik nu gaan doen?
Moet ik nu al actie ondernemen. morgen is het een week geleden dat het geld over is gemaakt.
Wie heeft er tips of ideeen voor mij

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 11:59

Lastig zeg.. :(:)

Heb je al geprobeerd haar op facebook op te zoeken en daar een berichtje te sturen of eventueel op bokt?? :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:04

Ik heb alleen haar Marktplaats naam, haar bank gegevens met alleen voorletter en de email onderschreef ze met verstuurd vanaf samsung mobile. dus stond verder ook geen naam.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:06

Als je haar achternaam en voorletter hebt en eventueel haar woonplaats (uit de advertentie) kun je wel kijken of je haar kan vinden! Of even op de boktmarkt kijken of jouw dekens hier nog wel op staan?

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:09

Niet op de bokt markt en ze was nog maar een week of zo actief op martkplaats..
op google kan ik het niet speciaal vinden en om nu zo maar mensen te bellen..?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:13

Vroeger ging er niets via de beveiligde mp server, nu dus wel en dan krijgen mensen helaas veel kans om zichzelf te verbergen. Hoop dat je wat gaat vinden of dat je een reactie van jaar krijgt.

Wat ik net toch zie via fb. Mijn mond valt open. Vriendin van me waarschuwt voor een verkoper op mp die onder haar naam tickets verkoopt voor evenementen en concerten. Hij gebruikt hierbij een kopie van de id kaart van mijn vriendin om vertrouwen te wekken en levert vervolgens na betaling niets aan de koper. Met als gevolg dat mijn vriendin door gedupeerde kopers nu bedreigingen krijgt. Bizar gewoon en laat ook maar weer eens zien hoe voorzichtig je met je eigen gegevens moet zijn en hoe anderen je dus een loer kunnen draaien. Alles ligt al bij de politie gelukkig maar ook fb vrienden van mijn vriendin ontvangen nu berichten van gedupeerden met dreigende taal. Nou ik ben benieuwd wanneer ik wat ontvang :( , kwestie van tijd denk ik.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:39

Pff een bod gehad via de mail op mn dekje.
Ik akkoord, vervolgens nog even heen en weer gemaild welke merk en welke kleur het nu precies was. Nu hoor ik het morgen, want ze gaat er nog een nachtje over slapen....waarom heb ik ook al weer de moeite genomen om alles er weer op te zetten??
Verder nog een nog een bod op een deken en een jas, maar als je daar achteraan mailt zijn ze al weer voorzien. Grrr.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:40

Huh, wist niet dat als je geband word dat je dan nog wel advertentie's kan plaatsten...

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:46

volgend de moderator kan dat ook niet. maar gaat er naar kijken.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:54

Jeejte wat banketstaaf voor je vriendin Bugpluisje.
Zoiets bedenk je toch niet?
Hoe komt die persoon aan haar kopie ID dan?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:55

Nou ik lees geregeld hier mee, maar kan helaas ook wat melden nu. Had weer eens een keer op leuke kleding gezocht op MP en een leuk truitje gevonden. Ik zoek altijd alleen op "zo goed als nieuw" of "nieuw", en dit leuke wollen truitje zag er inderdaad op de foto "zo goed als nieuw" uit. Wat je op de foto niet zag was de lading KATTENHAREN die er in zat -O- BAH. Kan ik hem weggooien want dat durf ik met goed fatsoen niet meer aan. Nou snap ik het zinnetje "uit een rook- en diervrij huis" ook meteen bij sommige advertenties...
Kattenharen was me nog niet eerder overkomen maar ik ben er weer klaar mee...

Inderdaad, erg scary Bugpluisje!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 12:58

He bah.
Ik heb ook katten maar ik loop niet hele dagen in een katten outfit rond hoor.
Waarschijnlijk is dat truitje het mandje geweest van de kat ofzo.. haha