De afdeling van spullen voor in huis en de pyjamas vind ik het leukst. En zoooooveel keuze!! Ik kon niet kiezen Het is uiteindelijk een grijs pyjamashirt geworden met roze geblokte lange pyjamabroek. Voor €10,-. En verder heb ik sokken gekocht en kussenslopen. Altijd handig
Heeft iemand de gestippelde lichtgewichtkoffers nog gezien? Een tijdje terug hadden ze ze nog op Zuidplein en Alexandrium. Alleen zat ik toen wat krap. En nu wilde ik 'm halen en nu is ie er niet meer, helaas. Het gaat om een van de grotere versies, 45,- of 50,- euro, wit met zwarte stipjes. Bij het Alexandrium hadden ze alleen nog een klein formaat van rond de 30 euro. Nu heb ik met het Alexandrium afgesproken dat ik om de paar dagen even bel, zodat ze kunnen kijken of hij binnengekomen is. Zuidplein zou hem sowieso niet meer krijgen. Misschien heeft iemand hem ergens nog zien liggen
Ik heb een harig vest, harige trui en twee broeken gekocht !
Air
Geplaatst: 04-09-15 22:39
Iemand?
Air schreef:
Fijn dat de blousjes al gespot zijn! Als iemand voor mij de donkergroen geruite mee wil nemen in maat M: heel graag! Verzendkosten betaal ik natuurlijk ook