Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 16:38

Wat een pokke werk is het behang eraf halen zeg.

Zit zo'n lekker geel laagje op die er gewoon niet af wil :+

Gelukkig een behangstomer, maar net kleine plamuurmesjes is dat nog geen goed idee :+

Heb net voor morgen maar even 2 grote (18cm :') ) plamuurmessen gehaald. Kan ik er tenminste wat meer afhalen in 1x

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:05

Ik stoor me steeds meer aan de meiden die hier de stallen huren. Baal daarvan. Leuke en nette meiden, leuke paarden, maar ze hebben (of maken) er gewoon geen tijd meer voor.
De basis is in orde, daar niet van, maar er wordt niks met ze gedaan en ze staan jaarrond op de kleine paddock ipv af en toe eens op de wei. Worden zeer zelden gereden of wat mee gedaan.
Ze denken dat de paarden van suiker zijn denk ik want ligt nu nog een deken met hals op := (koudbloeden)
Paarden zijn te onrustig bij vreemde dus ik sta ook niet te springen om de dekens af te doen.
Geen geld dus hebben van de winter niet altijd stro in de stal gehad en dus niet altijd een droge plek gehad om in te liggen..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:12

Bloemetje75 schreef:
Wielerwedstrijd dit weekend in de gemeente. Uiteraard ook 3 dagen door de straat. Mijn ergernis groeit per keer dat ze langskomen en als ik thuis weg wil.

Ohhh blijkbaar heb ik in mijn ergernis slecht gelezen en is het alleen vandaag bij ons in de straat.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:38

Singel van bijrijdpaard is kapot, ik helemaal blij dat ik er weer eens op kon :+
Toch maar niet dus :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:49

Ik pas op katten van iemand maar dit huis is zo ontiegelijk vies en smerig. De lucht is amper uit te houden. En brandveiligheid is het ook absoluut niet.

Nou ja ik kom voor de katten en die zijn nu weer voorzien.

Maar hoe iemand zo kan leven ik begrijp het niet. Dit lijkt mij niet goed voor je gezondheid.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 17:57

Marlinde je ben een goede vriendin.

Zebrastreep dat is niet fijn zon vies huis.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:06

Ik ben gelukkig wel wat gewend van mijn werk, maar ik kan mij gewoon zo slecht voorstellen dat je in zulke troep wilt leven. Ik schrok ook wel toen ik daar binnen kwam.

Zijn hier meer huizen een behoorlijke bende. Maar voornamelijk alleenstaande mannen met toch ook wel veel problematiek en weinig inkomen.

Ik snap nu wel waarom de woningbouw wat variatie wou en mensen die de boel netjes houden en opknappen. Mijn huis was ook niet echt heel netjes toen ik hier kwam. Lang mee bezig geweest voordat het aantoonbaar was.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:14

Het is ook lastig om bij depressie bijv. de boel bij te houden. Zie het voorbeeld van Marlinde.

Wat ben jij een goede vriendin Marlinde, dit soort klussen waar je het meteen zien verbeteren zijn altijd lekker voor de dopamine.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:16

Je weet nooit wat er speelt inderdaad. Mentale problemen kunnen veel verpesten. :n

En ik vond het zelf ook erg leuk om te doen. Los van dat ik haar hielp. :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:18

zonnebloem18 schreef:
Het is ook lastig om bij depressie bijv. de boel bij te houden. Zie het voorbeeld van Marlinde.

Wat ben jij een goede vriendin Marlinde, dit soort klussen waar je het meteen zien verbeteren zijn altijd lekker voor de dopamine.

Ik kan dit ook beamen..mijn huishouden was wel het laatste waar ik me druk om maakte...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:24

Mijn mentale staat is volledig te merken aan hoe erg mijn slaapkamer en atelier er aan toe zijn :') het zijn dan altijd de kleine dingen die blijven liggen, kleding wat niet in de was gaat, verpakkingen niet in de prullenbak en op mijn atelier restjes van verf en andere projecten die net niet helemaal opgeruimd worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 18:50

Ik zeg ook niet dat het erg is , ik vind het vooral triest bij mij in de buurt dat mensen zo aan hun lot worden overgelaten. Door de kwetsbaarheid zijn een aantal ook in het criminele circuit belandt. Daar heb ik dan wel overlast van.

Maar de woningbouw zou met een aantal dingen wel kunnen helpen. Zo zag ik dat deze persoon nog een zeer oude keuken heeft , en in mijn woning ze dat vernieuwd hebben tot een zeer nette keuken.

En ik zou zeker die persoon willen helpen, maar doordat ik zelf ziek ben lukt dat niet. Ik vind opruimen juist heel leuk , het helpt mij nu de dag wel door. Maar het moet ook wel hoe prikkelarmer hoe beter voor mij.

Maar goed ik kan gelukkig op deze persoon zijn katten passen. Hij heeft weinig contacten en aanspraak. En dat vind ik ook meer dan prima om te doen. En voor de toekomst wil ik nog wel aanbieden voor hulp, maar dat moet diegene wel willen natuurlijk.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 19:32

Ik moet echt eten. Heb overdag al te weinig gegeten, dus moet wel..
Maar tegen m'n zin in eten vind ik zo onwijs lastig.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 21:02

Zebrastreep schreef:
xSagan schreef:
Het mooiere weer is er weer en weer volop peuken in mijn tuin van de bovenburen.
Ik rook zelf niet. Iemand nog tips hoe ik het bij mijzelf kan houden wanneer ik ze zie en kan aanpreken ter herinnering dat mijn tuin geen afval bak is voor ze?

De sigaretten teruggooien op het balkon. Heb ik ook gedaan bij mijn bovenburen. Daarna is het niet weer gebeurd.

Doe ik met alles wat mensen nodig vinden om in mijn tuin te dumpen. Ik gooi het terug :')

Dat kan ik bij direct boven wel doen.
Schuin is net buiten gooi bereik, maar was al wel van plan wat te verzamelen en terug te geven.xD

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 22:16

xSagan Opsparen en in een enveloppe door de brievenbus deponeren, met je bent wat verloren.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 22:27

Vanmiddag een tank gezien die 2,43 was voor diezel.
Besloten daar vanavond, na bezoek bij schoonzus, bij langs te rijden, want goedkoper dan de rest.
Is hij ergens na die tijd versprongen naar 2,51 -O-
Nogsteeds de goedkoopste in de buurt, maar wel super poedersuiker dit

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 22:39

fleurtjeuh schreef:
Vanmiddag een tank gezien die 2,43 was voor diezel.
Besloten daar vanavond, na bezoek bij schoonzus, bij langs te rijden, want goedkoper dan de rest.
Is hij ergens na die tijd versprongen naar 2,51 -O-
Nogsteeds de goedkoopste in de buurt, maar wel super poedersuiker dit

Jeetje niet normaal... hier benzine getankt voor 2.25 goedkoopste in de regio...dagje uit morgen is zo duur grapje...maar we maken er wat van

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 23:52

2 uur bezig geweest met setje kunstnagels vijlen en er op te krijgen. Deze zouden echt beter zitten dan die goedkoopste van de Kruidvat.
Eind stand: zit net zo naar, schots en scheef en moet nog een eind eraf vijlen.
Nouja, voor 1,5 dag mooie nagels van een afstandje :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:02

Wakker….
En dat ben ik echt nooit op dit tijdstip

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 02:30

Ook klaarwakker.

Omdat Jozi net opeens blaffend onder de dekens uit kwam. Normaal doet hij dat nooit. Zal wel de wind zijn. Maar hij was boos en moest een patrouille lopen. :z

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 03:15

Wakker door Dave. Rot wind stoten tegen m'n huis.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 03:55

Yep, hier ook. En zorgen om de hond, vrees dat we snel een knoop moeten gaan doorhakken ;(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:56

Mo_86 schreef:
Yep, hier ook. En zorgen om de hond, vrees dat we snel een knoop moeten gaan doorhakken ;(

Sterkte, echt heel rot!

Gefeliciteerd met je verjaardag nyaleti

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:17

Gefeliciteerd Nyaleti

En sterkte Mo_86

Hele nacht wakker - slapen - wakker...
en pas rond 6.15u naar beneden verhuisd.
Had ik eerder moeten doen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:45

Nyaleti gefeliciteerd *\%/*

Mo sterkte met je hond!