Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 05:14

Ben alweer ruim een uur wakker :roll:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 06:19

Ik wordt normaal de laatste tijd steeds rond 4/5 uur wakker. Vannacht dus om 01:30 :Z

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 06:44

Berdien schreef:
[ Afbeelding ]
^) ^)

Met dank aan de niet-jager, dit is het werk van onze vakkundige verbouwer :j Het kleed was eronder geniet zodat hij er niet meer bij kon. Fail :')

De onderkant van onze bank ziet er ook zo uit. }:0

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 06:46

Niet normaal slecht geslapen :(

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 07:07

denisesilver schreef:
Ik wordt normaal de laatste tijd steeds rond 4/5 uur wakker. Vannacht dus om 01:30 :Z

Same, en dan gaat de klok ook nog achteruit dus ik ben bang dat ik straks elke dag om 3 uur wakker ben. :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 07:09

Ik moet vandaag weer een dag bijscholing van mijn werk en zie er zo enorm tegenop.

Verder erger ik me aan de Nederlandse bureaucratie. Ik dacht dat Belgie erg was qua regelgeving en administratie maar nu moet ik iets in Nederland aanvragen en het duizelt me gewoon. Heb het nu even laten liggen en ga over een week of 2 een nieuwe poging wagen. Denk dat ik best gewoon 2u naar Den Haag rij met elk mogelijk papier dat ze misschien nodig hebben en dat ze het daar maar uitzoeken. Of ik steek het in de envelop met een post-it welk document wat moet aanduiden.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 07:30

Heel erg verkouden geworden en vlieg morgenavond naar Thailand:(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 08:36

Ik ga voor mijn rust naar kantoor op vrijdag, maar ze zijn hier tapijt aan het leggen, en nu vinden collega's het nodig om op onze etage te gaan zitten in plaats van op de plekken waar gewoon nog plaats is |o

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:11

Dat de lotingwoningen in Den Haag van die krotten zijn := En dat noemen ze dan het 'startersproject', leuk joh, als starter in een hok uit de jaren 50 komen te zitten met energielabel C in een wijk waar je net niets mee kan. Iemand zal wel denken, starters zijn toch wanhopig dus laten we de woningen die echt niemand wil maar verloten, dan raken we ze toch nog kwijt :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:14

xxxmh schreef:

Oh oliebol :=
Zit je met het vliegen? Nu al beginnen met veel neusspray, kauwgom mee (of toffee drop, kauw je ook lang op) en van die vliegoordoppen halen en al in doen voor de deuren van het vliegtuig eicht gaan. Als je durft, je oren van te voren poppen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:22

marleen_88 schreef:
Berdien schreef:
[ Afbeelding ]
^) ^)

Met dank aan de niet-jager, dit is het werk van onze vakkundige verbouwer :j Het kleed was eronder geniet zodat hij er niet meer bij kon. Fail :')

De onderkant van onze bank ziet er ook zo uit. }:0

+1 }>
En na 13 jaar is het nog altijd een heel geliefde plek om even lekker gek te gaan doen, dus ik laat het maar zo :')

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:30

Op mijn werk wordt gevraagd of wij uiterlijk voor 8 november willen aangeven wanneer we vrij willen in juni tm september 2025 _-:( Geen idee wanneer het mooi weer is volgend jaar, geen idee wanneer de aannemer beschikbaar is, geen idee of we überhaupt een vakantie gaan boeken, geen idee wanneer ik toe ben aan vakantie en al helemaal geen idee wanneer ik wel een idee hierover heb. Nu nog niet in ieder geval :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:42

Moska schreef:
Op mijn werk wordt gevraagd of wij uiterlijk voor 8 november willen aangeven wanneer we vrij willen in juni tm september 2025 _-:( Geen idee wanneer het mooi weer is volgend jaar, geen idee wanneer de aannemer beschikbaar is, geen idee of we überhaupt een vakantie gaan boeken, geen idee wanneer ik toe ben aan vakantie en al helemaal geen idee wanneer ik wel een idee hierover heb. Nu nog niet in ieder geval :D

Ik moet het uiterlijk op 1 december doorgeven. Ik ben pas net terug van mijn zomervakantie :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:44

Die zijn wel heel vroeg Moska, maar op mijn werk is niet heel veel beter. Daar willen ze dat in januari altijd al weten. Toch wel nog 2 maanden later :')

Ik weet het ook nooit..dus ehm ja ik werk dan dus gewoon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:51

Minder dan 5 uur geslapen. :=

Kan weer solliciteren voor Pieterburen als zeehond.

En moet stoppen met vrijwilligers/werkervaring plek vanwege afstand.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:57

Gisteren kiezen getrokken. En nu zit er telkens een stukje wang tussen mijn boven -en onderkaak, waardoor ik er telkens op bijt. Ik denk dat het komt door de zwelling?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 09:58

ik boek mijn reis wel altijd heel vroeg (goedkoper) dus wil wel graag bijtijds weten wanneer ik vrij kan krijgen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 10:14

Hier wacht ik voor de zomervakantie altijd even af wat collega's doen. Zijn er twee waarvan de man in de bouw werken, dus eigenlijk alleen in de bouwvak kunnen. Afgelopen jaar een collega waarvan de vriendin docent is, die ook in de bouwvak ging. Lekker handig :roll:

Maar ik heb geen kinderen of partner, dus ik hoef nergens naar te kijken. Ik schat altijd in wanneer ik toe ben aan vakantie.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:08

Ik erger mij er aan, dat er een stukje kies is afgebroken, en kan pas Dinsdag ochtend terecht.
Ergens ben ik wel blij dat het geen zeer doet.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:38

Zitten nog langer aan die rot school van dochter vast. IB’r zei alles ingestuurd te hebben maar heeft heel veel info niet doorgestuurd. Neemt ons ook niet mee in de cc en als we het vragen heeft ze het allang gedaan. Maar als we degene spreken waar het heen moet, heeft die niks gekregen. Daardoor weten we nu nog niet of dochter aangenomen wordt op de nieuwe school. (Voor nu is het een nee iig, tot alle gevraagde info er is en ze wel een duidelijk beeld kunnen vormen) En zitten we nog langer met deze ellende. Ondertussen speelt dit al vanaf groep 1, dochter gaat maar halve dagen naar school op verzoek van school. En daar worden we nu waarschijnlijk ook voor gestraft omdat de nieuwe school zich zorgen maakt of dochter wel hele dagen naar school kan. Ik ben er even helemaal klaar mee. Gelukkig hoef ik vandaag dochter niet op te halen maar ex.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:56

ik slaap al weken zo slecht, heb echt geen idee meer hoe het is om je uitgerust te voelen...
Elke nacht wakker, soms om niks maar ook zoals vannacht van een harde regenbui of een nare droom -O- .
Wanneer je droomt dat je gepest wordt op het werk ga je er niet lekker heen :Y) .

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 12:03

xxxmh schreef:

Voordeel in thailand is er genoeg pittig eten om je verkoudheid minder te maken :o

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 12:07

Pff drukke dag vandaag, moet eerst langs een winkel voor ik aan de slag kan. Maar wil eerst eten want hongerrrr. Maar er zit een oom al een uur koffie te keuren }:0 en vind het zo asociaal om dan m'n lunch te gaan bouwen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 12:17

Heel veel krampen van ongesteld zijn en honger hebben is geen goede combinatie.

Als jullie twijfelen in Nederland, dat gerommel wat jullie horen is dus mijn buik :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 13:50

Zo dom zijn bord met warm eten op de bank te zetten en te gaan zitten.

Helaas ook hete vloeistof dus heb lopen jubileum, maar niet van plezier.