JudithGigi schreef:Dat ik me zo'n dikke zeug voel. Ben een paar weken terug opnieuw begonnen met hardlopen en ben zo vreselijk blessure gevoelig. Ik ben 26 ffs, ik zou niet na een paar minuten rennen uit elkaar moeten vallen
Girl same

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Esmee_RS schreef:Iemand op Facebook die tijdens zijn tweede tripje naar de Malediven dit jaar post dat de mooiste dingen in het leven toch echt gratis zijn: hagelwitte stranden met lichtblauwe zee, de nachtelijke sterrenhemel en de tropische zonsondergang op de Malediven.
![]()
![]()
Ik vraag me nu af hoe rijk die persoon is.
-
€300 voor steunzolen.. jongens.
Esmee_RS schreef:Iemand op Facebook die tijdens zijn tweede tripje naar de Malediven dit jaar post dat de mooiste dingen in het leven toch echt gratis zijn: hagelwitte stranden met lichtblauwe zee, de nachtelijke sterrenhemel en de tropische zonsondergang op de Malediven.
Nyaleti schreef:Esmee_RS schreef:Iemand op Facebook die tijdens zijn tweede tripje naar de Malediven dit jaar post dat de mooiste dingen in het leven toch echt gratis zijn: hagelwitte stranden met lichtblauwe zee, de nachtelijke sterrenhemel en de tropische zonsondergang op de Malediven.
![]()
![]()
Ik vraag me nu af hoe rijk die persoon is.
MyWishMax schreef:Mams opgenomen in ziekenhuis. Door huisarts doorgestuurd naar SEH en nu ook echt opgenomen aantal uur later, omdat alle onderzoeken tot nu toe goed zijn dus ze geen idee hebben wat er aan de hand is en waarom ze zo ziek is...Dood eng, ze is nooit ziek.
fohadie schreef:Dit past ook wel in het biechttopic: ik ben een soap van een topic aan het volgen maar ik moet zo weg. En dat is meteen mijn ergernis, dat ik waarschijnlijk het einde niet meemaak.Geen FOMO hoor, maar als je iets de hele dag volgt is het wel een anticlimax als je het einde mist en dat waarschijnlijk niet meer terug kan lezen.
Kirrietje schreef:fohadie schreef:Dit past ook wel in het biechttopic: ik ben een soap van een topic aan het volgen maar ik moet zo weg. En dat is meteen mijn ergernis, dat ik waarschijnlijk het einde niet meemaak.Geen FOMO hoor, maar als je iets de hele dag volgt is het wel een anticlimax als je het einde mist en dat waarschijnlijk niet meer terug kan lezen.
Ik denk dat ik weet om welk topic dit gaat