Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 18:59

M_D_H schreef:
CupCakes_ schreef:
Dat de situatie thuis zo hoog is opgelopen dat ik mijn spullen en de spullen van de hond gepakt heb en voorlopig bij mijn zus bivakkeer.
En hoe nu verder? Ik heb werkelijk waar geen idee. ;(

Sterkte!

Voor de mensen die benieuwd zijn naar het vervolg van dat ik met 2de paasdag op hoge poten vertrokken ben bij mijn ouders:
Ik heb gistermiddag een goed gesprek met mijn vader gehad en savonds lang met mijn moeder geappt hierover.
Ze heeft geluisterd naar wat mij allemaal dwars zat en daarna haar excuses aangeboden. Ze heeft ook aan gegeven een gesprek te gaan voeren met mijn broertje over de manier waarop hij discussieert met mij. Ik heb eigenlijk goede hoop voor de toekomst :o

Wat fijn M_D_H!

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:23

Ja was er ook wel blij mee.
We hebben ook voor het eerst iets uitgesproken, daar zijn wij in mijn familie niet zo heel goed in :')
We exploderen en daarna zwijgen we en daarna gaan we verder alsof er nooit iets gebeurd is. Dus dit was nieuw voor ons allemaal :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:25

Zebrastreep schreef:
Bloemetje75 schreef:
Mijn fjorden verharen (waarom maken die een wintervacht geschikt voor een poolwinter hier?), mijn langharige katten verharen (crèmekleurige Noren en kruising sybeer met vooral wit en een Britse witte langhaar). Dus overal witte en crème kleurige haren in huis, op mijn kleren etc.

Ik ga zo maar weer stofzuigen.

Ik wil je fjorden wel poetsen! Ik vindt dat uitharen zo leuk :') Mijn fjorden hebben ook super veel haar.

Wees welkom! Ze staan aan de Nl/Be grens….
Zeker oma van bijna 32 geniet er van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:46

Nog steeds is m’n factuur niet betaald en ik heb het geld hard nodig. Is nu al 11 dagen geleden dat diegene betaald zou hebben.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:53

Dat ik al meer dan een week ziek ben en echt gek word van de keelpijn!! Ik wil weer fit zijn!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:55

MarlindeRooz schreef:
Nog steeds is m’n factuur niet betaald en ik heb het geld hard nodig. Is nu al 11 dagen geleden dat diegene betaald zou hebben.

Herkenbaar.. hier is het ondertussen al 22 dagen geleden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:57

Enorme hoofdpijn die dwars door mijn paracetemol heen knalt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 19:58

Bloemetje75 schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik wil je fjorden wel poetsen! Ik vindt dat uitharen zo leuk :') Mijn fjorden hebben ook super veel haar.

Wees welkom! Ze staan aan de Nl/Be grens….
Zeker oma van bijna 32 geniet er van.

Helaas wat te ver. En oh wat een mooie leeftijd al mijn oudste is nu 24 maar kan zeker nog even mee ik hoop dat ze ook lekker op haar 32ste nog lekker haar ding kan doen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:08

prompter schreef:
Urbanus, kom met de hele klas naar Leidschendam, naar de Peppa Pig speelwereld *\%/*

Alle mensen die met de auto naar de f*cking Mall of the f*cking Netherlands gaan al dan niet voor f*cking Peppa pig zijn mijn ergernis, het is hier elk weekend vijf miljoen kilometer file en tig idioten die midden op alle kruispunten blijven staan :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:12

marleen_88 schreef:

Hier precies dezelfde ergernis, ik wou het net posten! 2 paracetamol vanmiddag hebben hier helemaal niks uitgevoerd, ik heb uit ellende maar naproxen gepakt. Zou lekker zijn als die hoofdpijn zou opzouten, ik ben al de halve dag niks waard

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:28

Vandaag zit vol ergernissen voor mij. De nieuwste: ik heb eindelijk kunnen inschrijven voor wedstrijden komende maand. Nu ben ik op de wachtlijst gezet van de eerste. Oke, kan gebeuren. Maar zie nu namen op de lijst staan die zeker weten niet al op de ingediend/wachtlijst stonden van de week. Nu komt het (hopelijk) vast wel goed maar ik baal want werk al tijdje naar dit moment toe (zou eigenlijk dit weekend starten) en hoop niet dat het nu ook weer niet door zal gaan. En anders hak ik over 1 a 2 weken de knoop door en schrijf ik me elders in :wave: probleem is dan alleen dat het een stuk verder weg is |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 20:57

Telpeva schreef:
marleen_88 schreef:

Hier precies dezelfde ergernis, ik wou het net posten! 2 paracetamol vanmiddag hebben hier helemaal niks uitgevoerd, ik heb uit ellende maar naproxen gepakt. Zou lekker zijn als die hoofdpijn zou opzouten, ik ben al de halve dag niks waard

En uiteraard, naproxen doet ook niks %) bleh

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 21:12

Niet het juiste topic excuus, maar wel een topic met wat grotere bereikbaarheid.
Kan iemand me tips geven?

Ik moet morgen vanaf Breda naar Amsterdam maar de trein tussen Rotterdam en Amsterdam geeft storing. Kan via Den Bosch maar duurt ellendig lang.
Ik moet bij Amsterdam Lelylaan zijn, of Schiphol is ook prima.

Heeft iemand tips waar we ergens along the way bij een station de auto (gratis) kunnen parkeren en vanaf daar de trein pakken?

We willen niet die ellendig hoge parkeerkosten in Amsterdam of door de smalle straatjes crossen..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 21:19

Je kon voorheen de auto altijd gratis parkeren bij station Diemen en vanaf daar de trein naar Amsterdam pakken...
Weet niet zeker of dit nog steeds volledig gratis is.

Edit: ff gecheckt, is nog steeds gratis :D

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 21:28

Dat mijn zoon mijn enige avond in de 2 weken die ik echt voor mezelf heb (vriend op pad) weer lekker verpest heeft.
Ja ik weet t, hij kan er niks aan doen, er zit spanning ergens over en dat komt er dan niet zo tof uit. Maar elke x als ik m een vinger geef om het weer fijn af te sluiten wil hij een hele hand en zijn we weer terug bij af...

Ik wil gewoon op de bank met wat te drinken en te snaaien (nog steeds zin in die dropketting) maar dat schiet dus niet op -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 21:45

Nyaleti schreef:
Niet het juiste topic excuus, maar wel een topic met wat grotere bereikbaarheid.

Ik moet morgen vanaf Breda naar Amsterdam maar de trein tussen Rotterdam en Amsterdam geeft storing. Kan via Den Bosch maar duurt ellendig lang.

Heeft iemand tips waar we ergens along the way bij een station de auto (gratis) kunnen parkeren en vanaf daar de trein pakken?

We willen niet die ellendig hoge parkeerkosten in Amsterdam of door de smalle straatjes crossen..

Volgens mij kon je als je bij de rai parkeert met het ov en dan kost het je niks als je je ov scant bij het betalen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 21:53

Oh ik heb er nog 1. Dat de vacature waarvoor ik na 1e gesprek ben afgewezen omdat er andere kandidaten met meer relevante ervaring zijn die (nog) beter bij het functie profiel passen, nog steeds online staat en er zelfs een 3e vacature voor vergelijkbare functie is bij gekomen.
Echt hoezo dan? Neem mij aan dan, dan heb je echt een super gemotiveerde en dankbare kracht, die blij is weer in die sector te mogen werken. Die een hoop kennis en ervaring mee brengt maar ook nog veel kan en wil leren op dat specifieke gebied... dat ik niet eens voor een 2e gesprek mag komen vind ik in dit geval wel behoorlijk zuur...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 22:34

Telpeva schreef:
marleen_88 schreef:

Hier ook hoofdpijn, maar niks ingenomen gezien het toch niet werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 22:36

JustMe8484 schreef:
Oh ik heb er nog 1. Dat de vacature waarvoor ik na 1e gesprek ben afgewezen omdat er andere kandidaten met meer relevante ervaring zijn die (nog) beter bij het functie profiel passen, nog steeds online staat en er zelfs een 3e vacature voor vergelijkbare functie is bij gekomen.
Echt hoezo dan? Neem mij aan dan, dan heb je echt een super gemotiveerde en dankbare kracht, die blij is weer in die sector te mogen werken. Die een hoop kennis en ervaring mee brengt maar ook nog veel kan en wil leren op dat specifieke gebied... dat ik niet eens voor een 2e gesprek mag komen vind ik in dit geval wel behoorlijk zuur...
Blijkbaar toch niet zo'n groot personeelstekort dan. :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 22:49

Ik voel me oud,mijn dochter weet niet wie Sjors en Sjimmie zijn :(

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 23:05

Beetje een light hearted ergernis vandaag.

Merk dat ik stiekem een beetje een ding begin te krijgen voor een jongen op mijn werk. Op zich is dat natuurlijk leuk, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd waardoor ik me de hele dag niet kon concentreren. En dat vind ik wel irritant :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 23:27

Nyaleti schreef:

Intercity direct gaat wel, toch? Zal alleen drukker in de trein zijn vanwege de werkzaamheden na het ongeluk van vorige week, daardoor gaat de gewone intercity niet verder dan een station in Den Haag. Maar de intercity direct zou wel horen te gaan. Is wel wat duurder.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 23:59

Dat het flink loop te stormen buiten en bijgeluid met ademhaling.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 04:04

Plafonddienst. :Z

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 06:26

kampioen2be schreef:
Vandaag zit vol ergernissen voor mij. De nieuwste: ik heb eindelijk kunnen inschrijven voor wedstrijden komende maand. Nu ben ik op de wachtlijst gezet van de eerste. Oke, kan gebeuren. Maar zie nu namen op de lijst staan die zeker weten niet al op de ingediend/wachtlijst stonden van de week. Nu komt het (hopelijk) vast wel goed maar ik baal want werk al tijdje naar dit moment toe (zou eigenlijk dit weekend starten) en hoop niet dat het nu ook weer niet door zal gaan. En anders hak ik over 1 a 2 weken de knoop door en schrijf ik me elders in :wave: probleem is dan alleen dat het een stuk verder weg is |(

Wij schrijven bij onze vereniging als leden via de mail in. Dus op mijn knhs zie je veel minder mensen staan. Pas op de startlijst komen de eigen leden erbij. Die waren al eerder met inschrijven als degene die je op de lijst bij de knhs ziet staan. Er zijn wel meer verenigingen in onze omgeving (dezelfde als jij dus misschien wel dezelfde wedstrijd) die het zo doen.

Zo heeft onze vereniging over 2 weken een grote meerdaagse wedstrijd en de eigen leden zijn weer via de mail ingeschreven. Dat moeten wij al eerder doen, voordat de inschrijving op mijnknhs opengaat moet je gemaild hebben anders moet je wel via mijnknhs inschrijven. En dit weekend ook een kleine wedstrijd op andere locatie als normaal met dezelfde manier van inschrijven voor leden.