Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 10:24

Misschien wil hij nog niet daten maar even aandacht krijgen via chats? Swipen als tijdsbedrijf is nog niet hetzelfde als daten, maar ik zou het ook heel zuur vinden hoor

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 10:28

Farjen schreef:
Misschien wil hij nog niet daten maar even aandacht krijgen via chats? Swipen als tijdsbedrijf is nog niet hetzelfde als daten, maar ik zou het ook heel zuur vinden hoor

Zo werkt het wel een beetje hier :') was lang niet toe aan daten maar ergens ook we nieuwschierig wat er verder rond liep. Fijn om gedachten en verdriet van een ex te parkeren haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 10:42

Of gewoon kijken of en hoe je nog in de markt ligt. :P

F_Orumster

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 11:29

Het is een naar gevoel wanneer je ex zo snel een profiel heeft. Je stelt jezelf toch vragen wat het dan betekende. Maar het hoeft helemaal niet iets te zeggen over jullie laatste periode. Het kan zelfs ook een move zijn om de pijn te verzachten. Een soort vooruit kijken en jezelf dwingen vooruit te gaan. En allerlei andere varianten. Pijnig jezelf hier niet mee. Natuurlijk is het wel naar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 12:24

Ik swipe ook alleen maar voor vermaak en aandacht. Heb niet meer de illusie dat ik daar dé man voor mij ga vinden :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 12:47

Ik zat een paar dagen nadat ik het uitmaakte ook weer op tinder. Beetje afleiding zoeken en idd je ego boosten. Serieus daten was ik nog lang niet aan toe, maar heb toen wel een tijdje een scharrel gehad. Zolang je maar open en eerlijk bent over je intenties dan maakt het niks uit. Ik ben ook eerlijk geweest richting die scharrel dat ik niets serieus zocht. Uiteindelijk liep dat toch stuk omdat hij toch vaker wilde afspreken.

Maar het blijft wel even pijnlijk winged. Dat gevoel kan ik me heel goed voorstellen

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 13:22

Same here, nadat hij een relatie van 8 jaar had uitgemaakt zat ik 2 dagen later al op Tinder.

Was een goede ego-boost :o

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 17:10

Nadat mijn ex voor de zoveelste keer zei te willen scheiden, en ik gezegd heb, oké ga het maar regelen, heb ik na 3 maanden ook Tinder geïnstalleerd. Beste keuze van mijn leven. Heb daar mijn huidige vriend ontmoet en zijn nu bijna een jaar samen. <3 <3 <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 18:23

Hier inmiddels bijna een maand samen met mijn vriend. Wij hebben elkaar ontmoet via facebook dating.

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 23:19

Mijn ex zat na bijna 9 jaar relatie ook binnen een paar weken op tinder en binnen een maand trof hij zijn nieuwe relatie (zijn allereerste date). Nu zijn ze alweer 1,5 jaar samen, dus het kan kennelijk wel ook serieus zijn zo snel. Was extreem pijnlijk voor mij die op hem bleef wachten, maar nu kan ik eindelijk zeggen dat ik me wat beter voel en het los heb gelaten.

Fijn om hier iedereens ups en downs in het dateleven te kunnen lezen! Het is soms echt een hoop met stront, maar er kunnen ook hele mooie dingen uit komen!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 13:15

Mijn ex zat binnen een dag al op tinder en zijn intro begon met "wel weer toe aan iets serieus" :')

Mannen zijn daar sowieso sneller mee denk ik, maar mijn ex die sluit gewoon niks af. Ik kwam er vorige week nog achter dat hij in onze laatste week (of weken?) alweer contact had met een ex.. Nu dus alle contact verbroken ook al hadden we eigenlijk nog wat zaken af te ronden :n

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 13:22

Ik heb ook twee of drie weken nadat mijn lange relatie uit was, Tinder en Bumble aangemaakt. Ook voor mij was het ter vermaak en om bezig te blijven nadat ik met een gebroken hart achter bleef. En in die eerste weken kwam ik in gesprek met mijn huidige vriend waarmee ik nu inmiddels ruim vier maanden mee samen ben, twee weken op vakantie ben geweest en al praat over samenwonen volgend jaar <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 13:25

Ik heb weleens gehoord dat mannen idd niet snel afsluiten (verwerken) maar juist snel verder gaan. Terwijl een vrouw echt een relatie wil verwerken en hier dan later sterker uit komt.

Dit zal vast niet altijd zo zijn, maar blijkbaar in de grote lijnen wel.

Er zullen ook echt wel meer dingen meespelen, zoals wie de relatie heeft verbroken: ik verbrak de relatie na 20 jaar samen en speelde al langer (weken) met dit idee. Voor ex was het echt een klap, dat het toch serieus was.
Ik ging op Tinder toen hij zijn eigen plek had. Kende dat hele Tinder niet dus dat ging ook niet vlekkeloos _O-
Maar ex had het hier ook echt moeilijk mee dus ik zei zo min mogelijk erover. (Hij vroeg er zelf naar).

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 14:20

Als ik kijk naar mijn ouders, dan zie ik ook dat mijn vader het snel naast zich neer heeft gelegd ofzo.
Bijna 40 jaar samen in een, in hun woorden, fantastische relatie. Nooit ruzie of wat dan ook.
Bijna 3 jaar geleden door vanalles ineens uit elkaar gegaan (moeder depressief, vader verveelde zich kapot want had zijn eigen bedrijf opgegeven, opa van vaders kant overleden na lang ziektebed, oma vaderskant zo dement als een deur)
En mijn vader heeft sinds enkele weken (kwam ik vorige week achter) een relatie.
Mijn moeder heeft het nog altijd moeilijk met de break en zit nog altijd met vragen die mijn vader niet wil\kan beantwoorden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 15:49

Fleurtjuh wat heftig na veertig jaar. Wouw!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 17:59

Jeetje dat is ook bizar fleurtjeuh. Na 40 jaar. Heftig lijkt me dat.

Ik heb Tinder weer eens een poging gegeven. Jeetje wat een bullshit bij elkaar.
Alleen maar mannen van 35-42 die eruit zien als 25-30, met een oerhollandse naam die in hun profiel niets anders hebben staan dan "langetermijnrelatie" en nog wat ingevulde kenmerken. Als je ze dan tegen beter weten in liket, dan zijn er 2 opties: of ze spreken Engels, heten Byron/William/Sean en zijn net naar Groningen verhuisd en gaan na 4 zinnen over op crypto's.
Of ze spreken Nederlands, heten Byron/William/Sean en zijn net naar Groningen verhuisd en gaan na 4 zinnen over op crypto's.
De score vandaag 10 van 10 (ik dacht, ik doe eens gek en like alles wat er leuk uitziet op de foto 8)7 )

Getver

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 18:12

Die profielen tref ik nooit want die swipe ik niet. Zijn ook nooit geverifieerd. Altijd te leuke foto’s en vaak vakantie achtige foto’s.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 18:59

Ghehe ik had er vandaag 1 die begon in het Duits, ik praatte in het Nederlands terug, begon die int Engels, terwijl die wel Nederlandse tekst in zn profiel had staan :+
Love the AI botjes

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 19:51

Ja ik vind het ook nogsteeds raar

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 20:00

Zonnetje81 schreef:
Die profielen tref ik nooit want die swipe ik niet. Zijn ook nooit geverifieerd. Altijd te leuke foto’s en vaak vakantie achtige foto’s.

Dit dus, Wat dat betreft weet ik de AI'tjes er wel uit te filteren :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 22:37

Tinder geopend tweekend laf voor dus afleiding en snel een match. Dus even mee gekletst en spontaan wezen wandelen gisteren een uurtje. Was wel gezellig, maar blijkt hij de kerel te kennen waarmee ik die paar maanden had gedate. Zijn ex was de zus van zijn ex. Voelde meteen een dikke muur haha. Wilde juist eroverheen komen door laf afleiding te zoeken. Woonde die tinder date ook nog direct aan het werk van die andere gozer dus zag net ook nog de auto staan daar :')

Ik vond dat ik het een kans moest geven want we hebben veel gezamelijke interesses en hij praatte makkelijk weg. Maar het blokkeerde me toch op voorhand al van binnen :') Vanavond spontaan nogmaals afgesproken maar miste toch ook wel echt wat dingen, hij kletste heel makkelijk weg maar kon wel van de hak op de tak gaan en miste toch wat interesse/diepgang richting mij door zijn enthousiasme in zn eigen verhalen. Plus merk wel dat ik sommige dingen graag anders zie w.b.t. vooruitkijken, toekomst plannen, financiën. Herkende veel van mijn ex erin. Overigens echt wel een leuke kerel om mee naar hardstyle feestjes te gaan of het bos in te duiken met de mountainbike. Heb dit wel meteen besproken dus ben benieuwd of we elkaar nog eens gaan treffen verder.