Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sherivey schreef:Maar je kan best gek zijn op kinderen zonder dat daar het zicht op blote buik met uitpuilnavel bij komt kijken?
LWDaisy schreef:Ik vind zo'n zwangere blote buik echt afgrijselijk. Ik had het er laatst nog met mijn schoonmoeder over - zij was heel stellig, zij vond het prachtig, punt. Maar ja, het mens is 20 jaar onthaalmoeder geweest haha, tuurlijk houdt zij belachelijk veel van kinderenZe begrijp mij (en mijn vriend haha) absoluut niet, dat wij het alles behalve mooi vinden. En als de navel dan uitpuilt, maakt het dat alleen maar erger hahaha.
c_alsemgeest schreef:Vjestagirl schreef:Omdat ze willen herinneren hoe hun lichaam er toen uit zag? Omdat ze het wel mooi vinden? Omdat het voor hen een mijlpaal in hun leven is?
Kan... maar waarom moet je zo'n vrij intieme mijlpaal dan op internet kwakken is dan mijn gedachte.
Een mooie shoot met kleding aan, prima. Maar bloot?
Begrijp best dat je het voor jezelf wil, en eventueel naasten. Maar wat heeft jouw hele tijdlijn incl je hoefsmid, collega's en vage kennissen aan een plaatje van een ballon buik met uitpuilende navel
Aan de andere kant vragen mensen zich dat ws ook af als ik weer de zoveelste foto van mijn paard deel... maar dat vind ik zelf minder intiem/shockerend dan een blote plofbuik
fleurtjeuh schreef:Dankjewel
Verwijsbrief gaf aan dat de wachttijd zo'n 240 dagen kan zijn, dus ik zal nog even geduld moeten hebben
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Nou, ik heb de knoop doorgehakt.
Of eigenlijk had ik die al een tijdje doorgehakt maar kon er niets mee.
Ik heb vandaag de huisarts gebeld om eens te babbelen over sterilisatie.
Ben nu 31, hopelijk kan ik straks een arts vinden die mij wil helpen.
Heeft iemand nog aanbevelingen in de omgeving Arnhem, Nijmegen, Ede?
Vandaag de afspraak gehad bij de huisarts en heb de doorverwijzing al binnen.
Nu wachten op het ziekenhuis