Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat ik eigenlijk het Janssen vaccin niet meer wil.Ik weet het ook niet meer,is het nu veilig of niet.
Loeky01 schreef:Britta31 schreef:Dat ik eigenlijk het Janssen vaccin niet meer wil.Ik weet het ook niet meer,is het nu veilig of niet.
Janssen wordt ook niet meer door de GGD gespoten. Dus daar hoef je niet meer over na te denken. In basis is het wel veilig, maar ook bij Janssen een mini kans op de zeldzame trombose variant. Dat heb je niet met Pfizer of Moderna.
Edit: ik zou net zoals Marlinde hem zonder twijfel nemen net zoals AZ.
Ineke2 schreef:Geef mij maar Janssen, hoef ik tenminste maar 1 prik![]()
Ik hou niet van prikken dat is wel duidelijk denk ik
DiscoDipp schreef:Janssen wordt wel met een dikkere naald gespoten ivm de consistentie van de vloeistof..
Ik heb zelf Moderna gehad, en echt ontzettend laasst van mijn arm gehad, maar verder niet ziek.
Zebrastreep schreef:DiscoDipp schreef:Janssen wordt wel met een dikkere naald gespoten ivm de consistentie van de vloeistof..
Ik heb zelf Moderna gehad, en echt ontzettend laasst van mijn arm gehad, maar verder niet ziek.
laat ze dat maar niet lezen van die naald![]()
Hier ook een dikke angsthaas voor naalden en prikken. Maar zelfs ik vond het meevallenLigt er wel aan wie je prikt , maar geef het aan dat je het spannend vindt.
En wat mij hielp was dat we zogenaamde vaccinaties klaar moesten maken op school om te oefenen. Ik kan in ieder geval naar een naald kijken nu
DiscoDipp schreef:Janssen wordt wel met een dikkere naald gespoten ivm de consistentie van de vloeistof..