Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik kwam erachter dat mijn moeder tot de groep behoord die er ‚de buitenlanders‘ de schuld van geeft
moonsparkle schreef:Volgens mij als ik het goed heb onthouden vinden de meeste besmettingen plaats in huiselijke kring, natuurlijk heeft een het ergens anders opgelopen, maar het is toch een duidelijke besmettingsbron.
purny schreef:Ik vind het gewoon jammer dat er naar de mensen word gewezen die wel hun best doen. Terwijl het kabinet in heel veel dingen achter loopt.
en dan beweren ze dat het voor 2 weken is. Nou dat word echt wel langer hoor
Cer schreef:Nou ja ik zou in principe 8 mensen kwijt kunnen op 1,5 meter in mijn woonkamer.. En juist omdat een echtpaar toch al samenwoont, is het gek dat die nu moeten splitsen als ze op visite gaan ergens?
Ik denk zelf dat het qua besmettingen dmv visite wel meevalt.. maar waar het dan wel vandaan komt?
purny schreef:Ik vind het gewoon jammer dat er naar de mensen word gewezen die wel hun best doen. Terwijl het kabinet in heel veel dingen achter loopt.
en dan beweren ze dat het voor 2 weken is. Nou dat word echt wel langer hoor
Ann_moi schreef:Als iedereen zich gewoon net wat meer aan de regels houdt, dan zouden deze maatregelen genoeg moeten zijn... Roeptoeteren dat het strenger moet komt vaak van mensen die continu de randjes op zoeken. Maar nee het kabinet doet het verkeerd en moet strengere regels opleggen.
Wanneer beseffen mensen zich dat wij zelf verantwoordelijk zijn voor de verspreiding en beheersing van die verspreiding?
Ik vind het alleen maar goed dat het kabinet zijn best doet om de economische schade ook binnen te perken te houden. zo zacht als kan, maar wel optreden indien nodig. Dat siert ze juist.
Sizzle schreef:Cer, Ben je nu sarcastisch of serieus?
Ik heb 2 besmette collega‘s. Beide omdat ze iemand uit hun naaste vriendenkring thuis op bezoek hadden.
Citaat:Hoeveel procent van de besmettingen schat jij dat te herleiden is naar familie (niet huisgenoten) en vrienden/kennissen? Wat is in jouw ogen veel of weinig?