Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:42

Anoeska27 schreef:
Ik stoor me enorm aan een verzorgingshuis hier in de regio. Ze laten ouderen die nieuw binnen komen eerst in quarantaine zitten voor 2 weken. Twee weken lang maar 1x per dag iemand in de kamer om 3 maaltijden neer te zetten en de po te legen. Mensonterend! Terwijl ze zelf in die week nog een personeelsfeest hadden met partners erbij. En nu lees ik dit weer:
Citaat:
Wanneer er een (vermoeden van) besmetting is op een zorglocatie, worden zowel medewerkers als bewoners getest.” Wanneer een medewerker positief uit die test komt, maar zich niet ziek voelt en geen koorts heeft, kan hij of zij blijven werken.

Dat is inderdaad echt verschrikkelijk..

Ik erger me aan mijn gewrichtspijn

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:48

Aan de muggen die hier nog steeds rondvliegen.
Sinds er in mijn durpke 2 mensen gestorven zijn aan malaria, heb ik het niet meer zo voor dit soort insecten :x

Castilja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:05

Ik heb als student gewerkt voor mijn opleiding en word uitbetaald via een verloningsopdracht. Nu weet de medewerker van dat verloningsbureau zelf ook niet hoe dat nou zit met mijn op te geven BTW; de school is niet BTW-plichtig maar de taak die ik uitvoerde wel (?). Ik moest voor het eind van het jaar factureren maar dat gaat nu niet meer omdat de desbetreffende contactpersoon van mijn school op vakantie is.
Ik wil gewoon geld jongens hou effe op :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:12

@Anoeska: volgens mij is dat voor vrijwel alle verzorgingshuizen en ziekenhuizen zo. Dat positief geteste medewerkers met milde klachten ''moeten'' blijven werken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:16

De paasei drukte ik de supermarkt. Ik wil gewoon rustig mijn boodschappen kunnen doen. En dan sta je netjes op 1.5 meter te wachten bij een schap om wat de pakken. Drukt iemand anders zich er even snel tussen. Ik doe sociaal voor jullie hoor, niet voor mezelf. -:(-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:33

Oke waar ik me nog meer aan erger vandaag :+

Ik ga mijn haar met manic panic verven omdat mijn huidige kleur zo vervaagd is en ik precies mijn kleur heb gevonden van dat merk. Maar voor ik mag verven moet je eerst je haar wassen, en vervolgens volledig laten drogen.

Mijn haar komt tot mijn taille en is verschrikkelijk dik, en door mijn zwakke schouders kan ik niet mijn eigen haar föhnen. Oftewel, ik kan de komende 6 tot 8 uur wachten tot mijn haar droog is :') buiten is het regenachtig dus ik kan niet eens het laten uitwaaien

Edit: mama heeft geholpen met föhnen dus nu is mijn haar zo goed als droog :D
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 23-12-20 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:45

Ik erger mij dat ik nog steeds geen kerstpakket heb gekregen...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:40

Lestrange01 schreef:

Ik ga mijn haar met manic panic verven omdat mijn huidige kleur zo vervaagd is en ik precies mijn kleur heb gevonden van dat merk. Maar voor ik mag verven moet je eerst je haar wassen, en vervolgens volledig laten drogen.

Mijn haar komt tot mijn taille en is verschrikkelijk dik, en door mijn zwakke schouders kan ik niet mijn eigen haar föhnen. Oftewel, ik kan de komende 6 tot 8 uur wachten tot mijn haar droog is :') buiten is het regenachtig dus ik kan niet eens het laten uitwaaien

Ok, ik ben dus jaloers op jouw haar. :D
Heb je een foto van je gekleurde haar? Ben reuze benieuwd!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:11

Het kerstcadeautje voor oma blijkt beschadigd ;(. HEMA weigert om te ruilen in de winkel, dus nu hebben we geen cadeau voor haar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:21

Een cadeautje gekocht voor mijzelf, een nieuw luxe notitieboek en een schetsboek, niet goedkoop. Het kwam netjes aan in een doos, de boeken zitten in folie, ziet eruit als nieuw. En dan ga je er doorheen bladeren en dan zie je op allerlei pagina's van die lompe deuken en vouwtjes doordat iemand er te lomp doorheen heeft gebladerd. Verdorie joh, heel de uitstraling is al naar de maan, en daar heb ik 50 euro voor betaald. Allebei de boeken ook, grrr.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:24

Myfairytale schreef:
Lestrange01 schreef:

Ok, ik ben dus jaloers op jouw haar. :D
Heb je een foto van je gekleurde haar? Ben reuze benieuwd!

Dit zijn enige foto's die ik heb waar het net een keer gewassen is na het verven. Ik ben zo verliefd op de kleur maar helaas wast het er zo snel uit. Ik wilde eerst voor een meer serieuze kleur gaan en gewoon koper, wat natuurlijker, maar diep vanbinnen wil ik er altijd uitzien als een fel rood verkeersbord <3

Afbeelding

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:27

Lestrange mooie haarkleur.

Kassamevrouw bij de Aldi werkt ook nog ergens anders.
Daar sprak ze een klant aan op het niet goed gebruiken van een mondkapje.
Die klant haalde zijn vinger langs zijn keel.

Waar gaat het heen, kassamensen bedreigen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:37

Dat mijn elektrische kruiwagen nog steeds niet is gebracht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:02

Dat werken vandaag echt niet leuk was... Had al hoofdpijn en moe door spanning en dat voelen ze heel goed aan en maken daar flink misbruik van. En dat er stof en haren van mijn hond aan mijn stoffen mondkapje blijven zitten en dat heel erg kriebelt in mij neus.

Maar we zijn weer lekker thuis!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:06

Voor degene met twijfels over een collega die getest moest worden, met een smeltest heb je de uitslag echt in no time.
Vriendin had hem binnen een uur, op zondag.
Dus die was nog sneller weer op de vloer

Mijn moeheid, na een middagdutje linkt het wel alsof ik overreden ben

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:10

Wauw, prachtig Lestrange!
Heb je al eens aan henna gedacht? Dit kan na een tijdje gewoon over chemisch haar worden geverfd. Als je bijvoorbeeld de kleur Cuivre van Hennecolor neemt dan krijg je een prachtige diep koperen kleur en de kleur vervaagt nauwelijks.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:31

Pakketje ergens besteld de 14e van December want ik moest voer hebben voor mijn bejaarde hammies die ik door een lockdown geen voerwisseling aan wil doen. Voer kan je alleen niet overal krijgen en het tuincentrum waar dit wel kan is dicht. Ik begin hem nu wel te knijpen. Het meeste voer bij dierenwinkels is niet zo goed namelijk. :7

Hamsters hebben dan geluk want dan krijgen ze snacks als voer. _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:34

MarlindeRooz schreef:
Pakketje ergens besteld de 14e van December want ik moest voer hebben voor mijn bejaarde hammies die ik door een lockdown geen voerwisseling aan wil doen. Voer kan je alleen niet overal krijgen en het tuincentrum waar dit wel kan is dicht. Ik begin hem nu wel te knijpen. Het meeste voer bij dierenwinkels is niet zo goed namelijk. :7

Wel vreemd afgelopen maandag heb ik schoenen en een trui besteld en die kwamen, vandaag al binnen. Was ik zelf ook verbaasd over.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:40

Zebrastreep schreef:
MarlindeRooz schreef:

Wel vreemd afgelopen maandag heb ik schoenen en een trui besteld en die kwamen, vandaag al binnen. Was ik zelf ook verbaasd over.

Het is nog niet verzonden vandaar. Omdat een van de producten niet op voorraad is. Gelukkig is even wachten geen probleem maar heb maar voer tot maandag hooguit woensdag. :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:45

Sterke friet en frituur lucht in de lift.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:49

Dat een van de veters in mijn werkschoen het begeven heeft, dat is lastig :') Morgen maar eens bellen of oma nog heeft liggen.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:00

Ik erger me omdat ik een slijmbeursontsteking in m'n schouder heb en er weinig tot nix mee mag doen van de dokter.... En ik zou juist lekker elke dag kunnen gaan rijden ivm vakantie, en nog klussen aan de badkamer, en...en... En nu dus saai rust houden....pffff moeilijk

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:05

vladimir1979 schreef:
Ik erger me omdat ik een slijmbeursontsteking in m'n schouder heb en er weinig tot nix mee mag doen van de dokter.... En ik zou juist lekker elke dag kunnen gaan rijden ivm vakantie, en nog klussen aan de badkamer, en...en... En nu dus saai rust houden....pffff moeilijk

Ik heb/had net hetzelfde. Al van begin de zomer. Heb 6 weken geleden laten infiltreren en nu elke week kinesist. Nog geen seconde spijt van gehad want wat een ellende was dat :x
Had 't veel vroeger moeten laten doen :+

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:11

DHL die mijn pakket geeft zoekgemaakt en nu is het product niet meer op voorraad tot half januari. Bedankt jongens, vond jullie al niet zo'n top bezorgservice :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:37

_San87_ schreef:
__Sannne schreef:
Trol die weer onder dr steen vandaan is gekomen.

Oh en mensen die zichzelf hilarisch vinden omdat ze DHL DuurtHeelLang noemen. Grappig man.

DHL is altijd heel snel hier. Duurt heelnie lang hier dus :)).

Hier dhl ook dag vroeger dan gepland en ze waren gezellig met 2 man. Ze gaven zelfs onze erfhond nog een koekje..

Dus ja.. vooral in deze drukte vind ik het leuk dat ze nog zo vrolijk hun werk doen en zelfs nog uit de auto stapten om onze natgeregende hond een koekje te brengen.

DHL ( De Honden liefhebber?)