Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:52

Knudd schreef:
Zertab schreef:
Dat het me al drie dagen op een rij niet lukt om positief te denken. Alles is gewoon even zwart.

knuffel :(:) Je hoeft niet altijd positief te denken, misschien kan je kijken naar de dingen die lukken deze dagen? Ook al zijn ze heel klein? Je mag me ook altijd een PB doen als je daar behoefte aan hebt :)

Lief! :)

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:53

Dat ik geen geduld heb en ik vanalles besteld heb waardoor ik niks meer te overbruggen heb :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 12:59

Dat ik een T-shirt heel leuk vind maar het niet wil bestellen omdat het te kinderachtig is voor iemand van 52.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:04

Britta31 schreef:
Dat ik een T-shirt heel leuk vind maar het niet wil bestellen omdat het te kinderachtig is voor iemand van 52.

Ach joh mooie blazer erover of gecombineerd met een pantalon en hakken en dan maak je het vaak al wat “ouder”

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:07

Mijn stomme lijf helemaal zat incl. 24/7 pijn...….

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:24

Britta31 schreef:

Afbeelding <3

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 13:36

Gewoon doen dat shirt, hij is leuk!!

Eigen ergernis..
Uitjes, Corona richtlijnen en mensen die in een huishouden zo recht tegenover elkaar kunnen staan hierin.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:07

Telpeva schreef:
Gladheid door de regen, ik ging net met scooter en al onderuit. Alles doet zeer en ik moet nog een hoop doen vandaag _-:(

Jas kapot, helm kapot, broek kapot, schoenen kapot, geen idee hoe mijn scooter er aan toe is want die is door iemand anders opgehaald.

Nou, update. Afgelopen nacht amper geslapen door de pijn, en net visite in huis en ik kon niet goed alles van tevoren opruimen en schoonmaken vanwege de pijn. De visite heeft ook afgewassen want ik kan zelf niet eens staan.
*** gladheid op de weg _-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:12

Ik hoop dat je arnica zalf en iets van tijgerbalsem ofzo in huis hebt? Hebt bij kneuzing en spierpijn, sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:18

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Gladheid door de regen, ik ging net met scooter en al onderuit. Alles doet zeer en ik moet nog een hoop doen vandaag _-:(

Jas kapot, helm kapot, broek kapot, schoenen kapot, geen idee hoe mijn scooter er aan toe is want die is door iemand anders opgehaald.

Nou, update. Afgelopen nacht amper geslapen door de pijn, en net visite in huis en ik kon niet goed alles van tevoren opruimen en schoonmaken vanwege de pijn. De visite heeft ook afgewassen want ik kan zelf niet eens staan.

Heb je biofreeze? Dat helpt heel goed tegen beurse plekken en spierpijn.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:21

Dat mijn huisbaas, nu na 2 jaar pas meld, dat de schoonmaakster dus eigenlijk 2 UUR moet schoonmaken :+ Al die tijd dat ze schoonmaakte en ik thuis was, was ze er maar 1 uur _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:23

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:

Beterschap. :(:)

Kat die zit te azen op mijn eigen gemaakte kip cordon blue. :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:36

Dat ik eigenlijk een auto zou willen omdat het op dit moment mijn leven een stuk makkelijker zou maken, maar zodra alles weer terug gaat naar 'normaal' ik het ding misschien helemaal niet zo veel meer zal gebruiken. Zonde van het geld als ie alleen maar stil staat :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:39

Steeph schreef:
Dat ik eigenlijk een auto zou willen omdat het op dit moment mijn leven een stuk makkelijker zou maken, maar zodra alles weer terug gaat naar 'normaal' ik het ding misschien helemaal niet zo veel meer zal gebruiken. Zonde van het geld als ie alleen maar stil staat :x

Geloof me 1x een auto en je doet nooit anders. Ik kocht gelijk na het behalen van m'n rijbewijs een auto. En in die 1.5 jaar heb ik nooit naar m'n fiets gegrepen, ook niet voor een stukje van 1km hahaha

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 15:47

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:

[ [url=m/o6EOhv.jpg]Afbeelding[/url] ] <3

Ga je het t-shirt ook echt dragen of vind je het stiekem alleen maar leuk omdat er een leuk ezeltje op staat? Dieren zijn altijd wel schattig, maar je moet niet altijd alles waar een schattig dier op staat bezitten.

Probeer te bedenken of je dit T-shirt echt wilt en gaat dragen of dat je in principe gewoon genoeg T-shirten hebt en dit dus een van de zovelen in je kast wordt.
In het eerste geval moet je je niets aantrekken dat andere mensen het mogelijk niet leuk zouden vinden en gewoon kopen, in het tweede geval raad ik je af om het shirt te kopen, niet omwille van kinderachtigheid, maar omwille van het feit dat je iets gaat kopen waar je te weinig gebruik van zult maken.

Koop uit noodzaak (en dan mag dat heus iets leuks of schattigs zijn, liefst zelfs :D), maar koop niet enkel en alleen OMDAT het leuk is.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:18

Les van vandaag; als je wil helpen als hulpverlener zeg dan eerst dat je dat bent. Want als je vraagt wat er is draaien ze je de rug toe :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:29

Alles. Alles gaat verkeerd, ik probeer het alleen maar goed te doen en zelfs dat gaat niet. ;(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:41

Mensen in de bouwmarkt die zonder karretje in m'n nek lopen te hijgen terwijl er 4x bij de ingang gigantisch vermeld staat dat een karretje verplicht is :roll:

Oh en de zoektocht naar een nieuwe (betaalbare) nagelstyliste... De horror

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-20 16:46

Dat ik zo moest huilen toen ik mijn auto verkocht net :') gelukkig is hij naar vrienden en heeft hij dus een goed huisje, maar vond het wel heel moeilijk.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:05

xPabloBokt schreef:
Dat ik zo moest huilen toen ik mijn auto verkocht net :') gelukkig is hij naar vrienden en heeft hij dus een goed huisje, maar vond het wel heel moeilijk.

:(:)

Ik erger me aan het verschil in prijs qua hondenvoer. :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:14

Dat ik denk dat ik mijn zus niet meer levend ga zien.
Laatst bijgewerkt door MoniekJ op 07-06-20 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:26

MoniekJ schreef:
Dat ik denk dat ik mijn zus niet meer leven ga zien.

:(:) :(:) :(:) dikke knuffel

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:34

Dat de belastingdienst niet gewoon hun dingen snel kan regelen en we dus nu al €650 niet hebben gehad en de rekening nu toch wel een keer leeg begint te raken.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:35

MoniekJ schreef:
Dat ik denk dat ik mijn zus niet meer levend ga zien.

Heel heftig, sterkte ;(

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:35

xPabloBokt schreef:

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat heeft :') Ik heb mijn oude bakkie ingeruild een paar weken geleden en kon amper door de tranen heen mijn laatste ritje rijden naar de garage toe, dus ik snap hoe je je voelt :(:)