Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Ben thuis de zolder aan het opruimen en kwam nog een heleboel nieuwe en zgan spullen tegen toen ik nog Tupperware verkocht ( een mens moet toch iets doen om een centje bij te verdienen)![]()
Hele partij op mp gezet, advertentie al een keer verlengd maar joh iemand bood de minimum prijs en binnen 10 minuten alles geregeld![]()
Dus hop,weer naar zolder toe om die mega grote doos ervan af te halen..... Staat er nog een grote doos achter![]()
Oh nee hè?
Jep,ramvol met nog meer Tupperware![]()
![]()
K*t kan ik binnenkort weer een advertentie plaatsen![]()
In ieder geval is het financieel wel een leuke meevaller en voor de koper ook want als je alle items per stuk verkoopt dan maak je een leuke winst.
Ik wil er gewoon gauw vanaf zonder al te veel gezeur.
DubbelFun schreef:Doe degene die het gekocht heeft een aanbod om de 2e doos ook over te nemen.
Daan13 schreef:Het is niet echt vintage Tupperware,meeste is nieuw of een enkele keer gebruikt bij een demonstratie.
Muga, ik zal ff een foto maken deze week want ik denk dat ik weet wat jij bedoelt en dan zou ik daar nog meerdere van hebben.
Net even globaal gekeken, het zijn voornamelijk de flessen, broodtrommels, magnetron kook attributen, scharen,doeken.
Daan13 schreef:Het is niet echt vintage Tupperware,meeste is nieuw of een enkele keer gebruikt bij een demonstratie.
Muga, ik zal ff een foto maken deze week want ik denk dat ik weet wat jij bedoelt en dan zou ik daar nog meerdere van hebben.
Net even globaal gekeken, het zijn voornamelijk de flessen, broodtrommels, magnetron kook attributen, scharen,doeken.
upendo schreef:Waarschijnlijk had ze een goedkopere manier gevonden om (een deel van) de verzendkosten in haar eigen zak te steken..
_Lorette_ schreef:DHL is net iets goedkoper en dat kan alleen als je niet het verzendlabel van MP kiest. Een betaalverzoek buiten Marktplaats om is dan goedkoper voor de koper, omdat je geen extra kosten betaalt voor de transactie via MP.
Ik heb wel meegemaakt dat iemand de betaalverzoeken niet vertrouwde of sowieso niet via PostNL wilde versturen (want DHL punt in de straat).
Alja schreef:Ik heb alweer gegeten en gedronken als iemand als marktplaats naam “ gaat je niks aan” heeft
Vind dat ook nooit zo betrouwbaar overkomen
_Lorette_ schreef:DHL is net iets goedkoper en dat kan alleen als je niet het verzendlabel van MP kiest. Een betaalverzoek buiten Marktplaats om is dan goedkoper voor de koper, omdat je geen extra kosten betaalt voor de transactie via MP.
Ik heb wel meegemaakt dat iemand de betaalverzoeken niet vertrouwde of sowieso niet via PostNL wilde versturen (want DHL punt in de straat).
bridgetF schreef:Ik heb zelf geen printer en stuur dan een betaalverzoek met het bedrag inclusief verzenden. Maar vink dan afhalen aan. De pakketpost maakt dan altijd het label voor me.
Om gelijk wantrouwen te hebben hoeft dus niet, kan ook net als mij geen printer hebben.
Ik ben ook een beetje ouderwets ingesteld en doe het daarom zo.
Heb er nog nooit opmerkingen over gehad.